X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תמורת המכירות – 224 מיליון שקל 50% מהפרויקט נמכר בבוקר אחד הדירות, בצפון פתח תקוה, נמכרו לעמיתי "חבר" הנחות של 130-120 אלף שקל לדירה
▪  ▪  ▪
הצלחה ל"צוות גינדי" [צילום: סיון פרג´]

חברת גינדי החזקות מכרה תוך יום לעמיתי "חבר" 195 מתוך 200 דירות שהציעה למכירה בצפון פתח תקוה. תמורת המכירות – 224 מיליון שקל. זהו, ככל הידוע, שיא למכירת דירות בישראל ביום אחד. המחיר הממוצע לדירה – 1.15 מיליון שקל. בפרויקט 390 דירות, ו-50% מהן נמכרו תוך יום – גם זה שיא בתולדות הענף. הנתונים נמסרו ל-News1 על-ידי גינדי ועמותת "חבר".
עמיתי "חבר" קיבלו מהיזמים הנחות של 120 עד 130 אלף שקל לדירה, והטבות נוספות. מאות עמיתים הסתערו ביום ו' על 117 דירות שהחברה הוציאה למכירה, במשרדי מכירות מיוחדים בגני התערוכה בתל אביב. נוכח הביקוש הרב, החליטה החברה בו במקום להוציא למכירה שני בניינים נוספים, כ-80 דירות. כמעט הכל נמכר.
הביקוש הרב נובע בין היתר מכך, שאחרי ההנחה, הדירות זולות ביחס למקובל בפתח תקוה. דירות 4 חדרים, 100 מ"ר, בקומה א', נמכרו ב-940 אלף שקל, לעומת מחיר רגיל של 1.06 מיליון שקל. דירות 5 חדרים בקומה א' נמכרו ב-1.14 מיליון שקל, לעומת 1.26 מיליון שקל מחיר רגיל. דירות גן 5 חדרים ופנטהאוזים של 5 חדרים נמכרו ב-1.26 מיליון שקל, ודופלקסים של 5 חדרים נמכרו ב-1.44 מיליון שקל. התוספת לכל קומה היא 7,000 שקל, לעומת 10,000 שקל כרגיל. הקונים מקבלים הטבות נוספות, כולל תנאי תשלום מועדפים.
קל (ופחות נחוץ) לקבל ליווי בנקאי
גינדי החזקות יכולה להרשות לעצמה לתת הנחות אלו, משום שבשיטה זו היא מוכרת מראש חלק גדול מהפרויקט, וחוסכת הוצאות מימון ושיווק. בנוסף, יש לזכור, כי ככל שמספר הדירות שנותרו למכירה יורד, כך תוכל החברה לייקר בעתיד את הדירות שעדיין לא נמכרו.
מאחר שהחברה מכרה 50% מהפרויקט תוך יום, יהיה לה קל לקבל ליווי בנקאי בתנאים טובים, למכירת המחצית השנייה של הפרויקט. יתר על כן, מכירת 50% מהדירות מאפשרת לחברה תזרים מזומנים חיובי, והיא תזדקק בהיקף לא-גדול יחסית לאשראי בנקאי.
חברת גינדי החזקות מתכננת לבנות 10 בניינים בני 10 קומות, 390 דירות, ברחוב בן דרור פינת פינטו בצפון פתח תקוה, ליד מתחם "אם המושבות". היא קנתה את הקרקע מפרטיים, לפני כחצי שנה, ב-120 מיליון שקל במזומן. תמורת המכירות של הפרויקט כולו נאמדת ב-450 מיליון שקל ויותר.

תאריך:  01/02/2009   |   עודכן:  01/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שיא: גינדי מכרה ביום 195 דירות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חלק מהבנינים במיקום בעייתי
אחד שיודע   |  1/02/09 16:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
במסגרת פרויקט משותף של rest והמרכז הישראלי לדמוקרטיה, יעניקו מסעדות, בתי קפה ופאבים מגוון הטבות וביניהן הנחות לארוחות, מבצעים מיוחדים וכוס יין לאזרחים שיציגו צילום עצמי של הצבעתם בקלפי
גלית יצחק
ד"ר חדאד חזר בסופ"ש מביקור בעזה    התמונות היו קשות, אך הוא חזר עם תקווה: "דווקא מהמקום שממנו אני בא, אני רואה סוג של מיקרוקוסמוס שבו חיים ועובדים יחד בהרמוניה מיוחדת יהודים, מוסלמים, דרוזים ונוצרים, מראה שאם רוצים בהחלט אפשר לחיות ביחד"
עופר וולפסון
תאחדן לחטיבה אחת - חטיבת לקוחות    בראש החטיבה יעמוד דוד מימון, סמנכ"ל השירות בחברה    מנכ"ל אל על: "השינוי ייתן מענה תחרותי יותר ללקוחות ולשותפינו העסקיים"
יפעת גדות
גם אלו שמודעים לכך שהם סובלים מדיכאון לא תמיד יודעים לקשר חלק מתסמינים אלו למצבם    קל לפספס כמה מהתסמינים של הדיכאון
עופר וולפסון
משלחת של נציגי מזכירות ועדת הסחר של הארגון ביקרה בארץ ותנסח דוח בנושא מוכנותה של ישראל בתחום    מנהל סחר החוץ בתמ"ת: "מקווה ללמוד מהפרקטיקות המתקדמות של הארגון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il