X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נצ"מ בגימלאות אברבנאל דורש מהמפכ"ל להתנצל בפניו על הוצאת דיבה בפנייה: המשטרה מדליפה נגדי השמצות בגלל שחשפתי את "ערוותה" שילכו ללמוד "שמירת הלשון" של החפץ חיים
▪  ▪  ▪
כהן. חשד להתרשלות [צילום: פלאש 90]

דרישה להתנצלות בגין הדלפות משטרתיות. קצין המודיעין לשעבר במשטרה, נצ"מ בגימלאות ישראל אברבנאל, דורש (יום א', 1.2.09) ממפכ"ל המשטרה, דודי כהן, ומצמרת המשטרה, לפרסם התנצלות על פרסומי לשון הרע נגדו בתקשורת.
אברבנאל מאשים את צמרת המשטרה כי היא מדליפה לתקשורת הדלפות "מגמתיות ומעוותות" תוך התרת דמו, זאת לאחר שחשף התרשלות חמורה בצמרת המשטרה שגרמה למותם של שני סוכני משטרה סמויים. מדובר בפרשה שנחשפה בתקשורת לאחר שאברבנאל שיגר, עם צאתו לגימלאות, מכתב בנושא לשר לביטחון פנים אבי דיכטר.
בא-כוחו של אברבנאל, עו"ד פנחס (פיני) פישלר, טוען בפנייה (יום א') למפכ"ל דודי כהן, כי עם חשיפת הפרשה על-ידי אברבנאל החלה צמרת המשטרה בשורה של הדלפות "מגמתיות ומעוותות" נגד אברבנאל. בין היתר פרסמו בתקשורת בהם בעיתון הארץ כי אברבנאל "מתוסכל עקב אי-קידומו במשטרה ומטעם זה הוא מונע".
דברים אלו, טוען פישלר, "אינם אלא דברי הבל, בלע, שקר גס, בליל מלל סרק חסר כיסוי מתוך כוונת מכוון, כולם - מתוך שיקולים וממניעים פסולים ונפסדים. עניין לנו בלשון הרע של ממש - חיצי רעל הבאים מפיהם של בכירים ממשטרת ישראל".
פישלר מוסיף כי "במקום שהקצונה הבכירה במשטרה תברר, תבדוק ותחקור את הפרשות החמורות שחשף אברבנאל הן בתוך המשטרה פנימה כפי חובתו כעובד ציבור אחראי, הן בפני השר לביטחון פנים בשיחה אישית שקיימו, משהמשטרה טייחה כל ניסיון להגיע לפשר ולחקר האמת, מבכרים קציני המשטרה הבכירים בהם המפכ"ל בכבודו ובעצמו להתיר את דמו בחוצות ולפגוע בשמו הטוב בהבל פה ובחוסר אחריות".
פישלר מציין עוד כי צמרת המשטרה אינה "מסתפקת" בתקשורת וכי המפכ"ל כהן ניצל לאחרונה מעמד העלאה בדרגה כדי להשתלח בפומבי באברבנאל ללא שניתנה לו זכות התגובה. "בטקס העלאתו בדרגה של נצ"מ רוני ריטמן לדרגת תנ"צ, ביום חמישי האחרון, הרשה לעצמו המפכ"ל כהן, קבל עם ועדה להשתלח באברבנאל ולבקר את התנהגותו הערכית והמוסרית ביודעו היטב כי אברבנאל רואה בו אחד האחראים למחדלי המשטרה ולרשלנותה בקשר לרצח שני סוכני המשטרה - עת שימש המפכ"ל דהיום, כמפקד מחוז מרכז. המפכ"ל ניצל לרעה את המעמד והרשה לעצמו לבוא חשבון עם אברבנאל בלי שניתנה לו זכות תגובה".
מדובר ב"התרת דמו של אברבנאל, בהשתלחות חסרת רסן, בוטה ומגמתית, הכל ללא בסיס וללא יסוד אלא מתוך התחשבנות אישית גם מתוך חשש ופחד שמא תתגלה המשטרה בערוותה".
פישלר דורש כי המפכ"ל יורה לקציניו "לסכור פיהם וללמוד היטב כשיעור ראשון את ספריו של החפץ חיים זצ"ל 'שמירת הלשון' - ראש וראשון להם - מידע החסר לאלו מהם בחסר מובהק". כמו-כן דורש התנצלות מהמפכ"ל ומהמשטרה בהקדם, זאת בטרם ינקוט הליכים.

תאריך:  01/02/2009   |   עודכן:  01/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חושף רצח סוכני משטרה דורש התנצלות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חנן וייס-מחכה לתוצאות
המשפטיות  |  1/02/09 18:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הסדרים ופריסת חובות בהיקף 26 מיליון ש"ח; הזכיינים יעמידו ביטחונות להפקות סוגה עילית    "אני חש שחלה התקרבות משמעותית בעמדות הצדדים"
עופר וולפסון
יחליף את התגים הישנים שהיו מועדים לזיוף    יפטור בעיה זו באמצעי הגנה מיוחדים    התגים ימוינו לארבעה סוגים ופרטי הנהג יופיעו מעתה מאחור, למען צנעת הפרט
איילה צורף
הבחירות ליו"ר חדש ייערכו בתוך 3 חודשים    לדברי דור, בשנתיים בהם שימש כיו"ר העביר את האיגוד ממצב גרעוני לרווחיות
ניר צליק
כך על פי דיווח שהוגש לרשות ניירות ערך האמריקאית    שווי המניות: כ-68 מיליון דולר    נכט נחשב לאחד מדור המייסדים של החברה
שרון שפורר
נכנסו החודש לתוקף    דש-אייפקס ויובנק העלו דמי הניהול    ישיר הסב קרן נדל"ן מפסידה לקרן כספית והוריד דמי הניהול לאפס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il