X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ד"ר עמי ברק מונה למנהל מרפאת כללית אסתטיקה בעפולה ד"ר פריד משה, מונה למנהל מרפאת כללית אסתטיקה בירושלים
▪  ▪  ▪
ד"ר ברק [צילום: יח"צ]
ד"ר פריד [צילום: יח"צ]

רשת מרפאות כללית אסתטיקה, מבית שירותי בריאות כללית, הודיעה (יום ב', 2.2.09) על שני מינויים של רופאים חדשים, במרפאות בצפון ובמרכז הארץ.
מנהל מרפאת כללית אסתטיקה בעפולה
ד"ר עמי ברק, 53, מומחה לכירורגיה פלסטית, מונה למנהל מרפאת כללית אסתטיקה בעפולה והצטרף לצוות המנתחים הפלסטיים המקצועי במרפאת כללית אסתטיקה בקריון.
בנוסף מכהן ד"ר ברק, כרופא בכיר ביחידה לכירורגיה פלסטית, במרכז הרפואי בני ציון בחיפה.
ד"ר ברק הינו בעל תואר דוקטור מטעם אוניברסיטת גנואה והתמחות במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. בעבר כיהן כיו"ר ועדת התמחות של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ושימש כמדריך קליני בפקולטה לרפואה בטכניון וכמזכיר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית.
ד"ר ברק עבר השתלמויות בחו"ל בכירורגיה אסתטית משחזרת ופעיל בכנסים לאומיים ובינלאומיים רבים בכירורגיה פלסטית. כמו-כן, ד"ר ברק הינו חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית.
מנהל מרפאת כללית אסתטיקה בירושלים
ד"ר פריד משה, 53, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מונה למנהל מרפאת כללית אסתטיקה בירושלים. ד"ר פריד ישמש כמנתח פלסטי בכיר במרפאות נתניה וחדרה. ד"ר פריד מכהן בנוסף, כרופא בכיר ביחידה לכירורגיה פלסטית וכוויות בבית החולים מאיר בכפר סבא.
ד"ר פריד הינו בעל תואר דוקטור מטעם בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב ועבר התמחויות בבתי החולים מאיר, שערי צדק, הדסה ובילינסון, והשתלמויות בבתי חולים רבים בחו"ל בניו-יורק, בבברלי הילס, בלוס אנג'לס, בקליפורניה בתחום כירורגיה פלסטית ואסתטית, ניתוחים משחזרים וכוויות.
ד"ר פריד הינו חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה וחבר האיגוד הישראלי לכוויות. הוא פרסם מחקרים בינלאומיים רבים בתחומי הכוויות וריפוי פצע, ובתחומי הכירורגיה הפלסטית.
לדברי גלעד שגב, מנהל השיווק הארצי של ש.ל.ה, "עם הרחבת פעילותה של כללית אסתטיקה אנו שמחים להוסיף לשורותינו את ד"ר פריד וד"ר ברק. מדובר ברופאים מומחים, מובילים בתחומם, אשר יתרמו מניסיונם ומקצועיותם לטובת לקוחות כללית אסתטיקה".

תאריך:  02/02/2009   |   עודכן:  02/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ד"ר פלוג מבנק ישראל סקרה בכינוס הרצליה את הגורמים המשפיעים על המשק כחלק מהמשבר הגלובלי    ציינה את המשקל הגבוה בייצוא לארה"ב לחובה ואת שיעור החיסכון של הציבור לזכות
עופר וולפסון
ההמרה תתבצע באמצעות כרטיסי שי נטענים שהחברה שולחת בימים אלה ללקוחותיה    יחס ההמרה הוא שקל אחד לכל 100 נקודות    כרטיס השי יהיה שמיש במגוון רשתות
יפעת גדות
ניסוי הראה כי זמן התגובה של נהגים שסבלו מהצטננות היה איטי יותר מזה של נהגים בריאים ודומה לזמן התגובה של נהגים לאחר שתיית שני שוטים של משקה חריף
עידן יוסף
בכנס הרצליה אמר שמעון פרס כי דחיית את השלום לממשלה הבאה תגבה ממדינת ישראל מחיר מיידי כבד, ושלום מיידי יאפשר את הצמחת המשק
אלעזר לוין
דורשים מהפניקס לרכוש מהם 41% מאקסלנס    הפניקס: מוכנה לחזור בה מביטול האופציה, אם רואי חשבון מטעמה יוכלו לבדוק את ספרי אקסלנס    בירם-דויטש ישקלו את הבקשה, אך מדגישים: די בבדיקה של קסלמן וקסלמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il