X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך עולה מבדיקה שערכה מחלקת המחקר של Alljobs כמעט 32 איש מתמודדים על כל משרת סמנכ"ל פיתוח לעומת 7 ברבעון ה-3 למשרת סמנכ"ל שיווק התמודדו ברבעון ה-3 כ-8 אנשים, לעומת קרוב ל-33 בינואר
▪  ▪  ▪
הקרב על העבודה גובר [צילום: AP]

העיסוק במלחמה ומיד אחריה בבחירות הקרובות משאיר את תחום המיתון לעמודי הכלכלה בחדשות. אך המיתון כאן והוא נוגע כמעט בכל ענפי התעסוקה. על-פי מחלקת המחקר של AllJobs המציגה (יום ב', 2.2.09) נתונים המבוססים על מודעות דרושים שנאספו מכל אמצעי המדיה השונים, כמות המועמדים על כל משרה במשק נמצא בעלייה מתמדת. מחלקת המחקר ערכה בדיקה לגבי משרות פופולריות בישראל ובחנה כמה מתמודדים בממוצע יש על כל משרה. את נתוני ינואר 2009 השווו ב-Alljobs לממצאים של הרבעון האחרון של 2008.
כך למשל, בתחום ההיי-טק, על כל משרת סמנכ"ל פיתוח התמודדו ברבעון הרביעי של 2008, בממוצע, 31.7 מועמדים פוטנציאלים, החרפה משמעותית בתחרות לעומת הרבעון השלישי בו התמודדו רק 7 מועמדים לכל משרה. בינואר יחס החיפוש גדול משמעותית, כאשר על כל משרה כזו מתמודדים 57.1 מועמדים.
על כל משרת מנהל אבטחת איכות (QA) התמודדו ברבעון הרביעי בממוצע 4.2 מועמדים, כמות מתמודדים גדולה משמעותית לעומת הרבעון השלישי, בו התמודדו בממוצע 1.8 מועמדים בלבד למשרה. בחודש ינואר 2009 עולה כי כל משרה יש 4.5 מועמדים.
ברבעון הרביעי ב-2008 ובינואר 2009 הביקוש לבוגרי מדעי המחשב נותר גבוה, ולכן התמודדו 0.6 מועמדים לכל משרה (כלומר, קיימות 1.5 משרות לכל מועמד). למרות האמור, הביקוש למשרות גדול לעומת הרבעון השלישי בו הממוצע עמד על 0.4 מועמדים לכל משרה (2.1 משרות לכל מועמד).
בתחום המשפטי, ברבעון הרביעי, לכל משרת יועץ משפטי התמודדו בממוצע 58.7 מועמדים לכל משרה, כמות גדולה יותר של מתמודדים למשרה בהשוואה לרבעון השלישי בו התמודדו 42 מועמדים לכל משרה. בינואר 2009 התחרות מעט התמתנה כאשר על כל משרה מתמודדים 49.1 מועמדים.
לכל משרת עו"ד התמודדו בממוצע 7.8 מועמדים ברבעון הרביעי. מצב פחות אופטימלי מן הרבעון השלישי, בו התמודדו רק 3.7 מועמדים למשרה - כלומר יותר מפי 2 מתמודדים על כל משרה. בינואר 2009 התחרות קשה אף יותר כאשר על כל משרה מתמודדים 8.6 מועמדים.
בענפי הפיננסים לכל משרת סמנכ"ל כספים התמודדו כ-23.1 מועמדים ברבעון הרביעי, תחרות גדולה משמעותית לעומת הרבעון השלישי בו התמודדו 9.6 מועמדים למשרה. בינואר 2009 התחרות מחריפה ועל כל משרה מתמודדים כבר 26.7 מועמדים.
ברבעון הרביעי של 2008 ובינואר 2009 לכל משרת מנהל השקעות התמודדו 19 מועמדים. ברבעון השלישי התמודדו רק 5.1 מועמדים.
בתחום השיווק והפרסום המצב נראה קשה במיוחד. לכל משרת סמנכ"ל שיווק התמודדו 16.5 מועמדים, כמעט פי 2 לעומת הרבעון השלישי בו הביקוש עמד על 7.8 מועמדים למשרה. בינואר היחס מכפיל עצמו ועל כל משרה מתמודדים לא פחות מ-32.5 מועמדים.
לכל משרת תקציבאי התמודדו כ-19 מועמדים, כמעט פי 3 מהביקוש למשרה ברבעון השלישי בו התמודדו בממוצע 6.6 מועמדים למשרה. בינואר התחרות גדלה ועל כל משרה מתמודדים 21.2 מועמדים.

תאריך:  02/02/2009   |   עודכן:  02/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גידול בכל תחומי העבודה במספר המועמדים למשרה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
בפעם הראשונה בהיסטוריה תחווה תעשיית המוליכים למחצה שנה שלמה של ירידה של 16.3% בהכנסות בשנת 2009
מערכת PCאון
כ-4,000 מהשרתים של פאני מיי ניצלו ממתקפה שאיימה להרוס את כל המידע שבהם רק בזכות ערנותו של אחד מעובדיה. מה בדיוק קרה שם ואיך תוכלו לצמצם את הסיכוי למתקפה כזו גם בארגון שלכם?
עופר וולפסון
הגן על תוכניתו הכלכלית: הייתה חפה משיקולים פופוליסטיים ולא ראתה בקפיטליזם הדורסני חזות הכל    תקף את נתניהו: מוכר האשליות ייפגש במציאות
גלית יצחק
כך מתריע אשר דהן במכתב ששיגר ליו"ר ועדת הבחירות לכנסת    טוען: התופעה של הדבקה או תליית מודעות בחירות ושלטי תעמולה על עמודי חשמל מהווה סכנת חיים
עופר וולפסון
כך עולה מסקירת מחלקת הפיקוח על הבנקים    בדומה לשנים קודמות, רק כרבע מהתלונות נמצאו מוצדקות    שיעור התלונות המוצדקות הגבוה ביותר - לבנקים למשכנתאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il