X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הקצין ששב לפקד על חייליו מיד לאחר חתונתו, יועבר מחר לשיקום חייל גולני שנפצע קשה בראשו הועבר היום לבית לוינשטיין חל שיפור במצב הקצין שנפצע מרכב שעלה על מטען בכיסופים
▪  ▪  ▪
חייל גולני ברגע שחרורו מביה"ח [צילום: דוברות בי"ח סורוקה]

קצין הצנחנים סג"מ אהרון קרוב, שנפצע באורח אנוש בעזה לאחר ששב לפקד על חייליו מיד לאחר חתונתו, התאושש מפציעתו וצפוי לעבור מחר ממחלקת טיפול נמרץ אל מחלקת השיקום. קרוב נפצע כשנכנס עם חייליו לתוך בית ממולכד ברצועת עזה.
פרופ' פייר זינגר, מנהל מחלקת טיפול נמרץ כללי בבית החולים בילינסון בפתח תקוה, לשם הועבר קרוב במסוק לאחר פציעתו, אמר כי "למרות פציעתו המורכבת של אהרון, הוא הגיב בצורה יוצאת דופן לטיפול והתאושש במהירות. אני שבע רצון מהתוצאות".
ד"ר סטיב ג'קסון, נוירוכירורג בכיר: "ניתחתי את אהרון עקב פציעת ראש קשה ביותר. בניגוד לכל הציפיות והתחזיות הוא התאושש והחלים בצורה יוצאת מגדר הרגיל. כוח הרצון העצום שלו ותמיכת משפחתו הם אלו שתרמו להתאוששותו המהירה. אני מקווה שאהרון יהיה מקור השראה למשפחות פצועים נוספים, שלא לאבד תקווה".
חייל גולני הועבר לשיקום
חייל גולני שנפצע באורח קשה בראשו במהלך מבצע עופרת יצוקה, ואושפז בבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא מחוסר הכרה, שוחרר (ב', 2.2.09) במצב טוב מבית החולים והועבר להמשך שיקום בבית לוינשטיין.
בליל הכניסה הקרקעית של כוחות צה"ל לרצועת עזה נפצעו 17 חיילים, בשתי תקריות שונות. כל הפצועים הועברו לסורוקה, כאשר אחד מהפצועים, חייל גולני מהיישוב תמרת שבצפון, פונה לבית החולים במצב קשה במסוק, כשהוא סובל מפציעת ראש קשה ופציעה בידו הימנית.
הפצוע עבר טיפול ראשוני בחדר הטראומה על-מנת לייצב את מצבו, ולאחר-מכן אושפז ביחידה לטיפול נמרץ במחלקה הנוירוכירורגית כשהוא מונשם ומורדם. הוא עבר שני ניתוחי ראש ולאחר כשבועיים בהם היה מורדם ומונשם, הוא חזר לנשום בכוחות עצמו ושב בהדרגה להכרתו. היום, כאמור, שוחרר מבית החולים והועבר ללוינשטיין, כשהוא בהכרה מלאה.
ד"ר מוטי קליין, מנהל היחידה לטיפול נמרץ בסורוקה, אמר כי "החייל סבל מפציעת ראש קשה שהצריכה ניתוח נוירוכירוגי. ביחידה הוא קיבל טיפול תומך מורכב. לשמחתנו, חל שיפור במצבו, ובשבוע האחרון נגמל מההנשמה ושב להכרה מלאה".
שיפור במצב הקצין שנפצע מרכב שעלה על מטען
בנוסף לכך מדווח בית החולים סורוקה על שיפור במצבו של הקצין שנפצע כתוצאה ממטען שעליו עלה הרכב בו נסע בכיסופים. מסורוקה נמסר כי הקצין שב להכרתו, נושם בכוחות עצמו והוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

תאריך:  02/02/2009   |   עודכן:  03/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קצין הצנחנים שנפצע בעזה יועבר לשיקום
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
שר התמ"ת הסביר בכנס הרצליה כי הדבר צריך להיעשות במסגרת הרפורמה במסים    שר הרווחה הזהיר ממצב בו מעמד הביניים ירגיש בהידרדרות
אורון שמיר
הפשטנות של טוב מול רע והבימוי הסוחף מדי של בריאן סינגר, הופכים את הסרט החדש על ניסיון ההתנקשות בהיטלר למשהו שכדאי להקרין לתלמידים
עופר וולפסון
המדד נפל ב-1%    זוהי הירידה השישית ברציפות    הצפי עמד על ירידה של 0.9% בלבד    ברבעון הרביעי כולו צנחה ההוצאה ב-8.9%
איציק וולף
אלוף (במיל.) עוזי דיין טוען כי השחיתות השלטונית מסכנת את הדמוקרטיה בישראל ותגרום להמשך הידרדרות אחוזי ההצבעה בשל הייאוש של האזרחים
איציק וולף
יו"ר מפלגת ישראל חזקה טוען כי בארסנל של שלטון החוק צריך להיות עונש מוות לרוצחים - לשם הגברת ההרתעה    קורא להטיל עונש מוות על הסב שרצח את הילדה רוז פיזם    "הממשלה קשה מול חמאס אך רכה מול משפחות אלפרון, אבוטבול ואברג'יל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il