X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לטענתם, הצלם "נדחס" איתם לחלק האחורי של הרכב ופגע בפרטיותם ברגע היפה בחייהם הנתבע השיב ששלח צלם אחר עקב מחלה פסק הדין: לחתן ולכלא נגרמה עוגמת נפש. על-כן יופחת התשלום לצלם
▪  ▪  ▪
היום המאושר בחייהם? [צילום: AP]

משה אלון תבע את ציון קוריאט בבית משפט לתביעות קטנות בבית-שמש בסכום של 15,000 שקל, לאחר שלא היה מרוצה משירותי צילום בחתונתו.
מכתב התביעה עלה שביום 4.12.06 ביצע הזמנה אצל הצלם "ציון שירותי צילום" לחתונתו שתוכננה להתקיים ביום 21.8.07 תמורת 6,500 שקל. ההזמנה כללה: 200 צילומים ערוכים באלבום דיגיטלי, 200 צילומים ערוכים באלבום מעץ, וידאו + DVD ּ+ תקציר בן 45 דקות בשלושה עותקים, מצלמת רחף, מצלמת כתף, 3 הגדלות של צילומים, שני אלבומי הורים וכל צילומי האירוע על גבי דיסק.
ביום חתימת ההסכם שילם אלון מקדמה על סך 4,000 שקל ולדבריו, יום לפני החתונה, הודיע לו קוריאט שאינו חש בטוב ולא יצלם את החתונה אלא צוות צילום מטעמו. "הצלם שהגיע היה מרושל ומוזנח והודיע לי ולכלתי שאין לו רכב וכי יצטרף אלינו לנסיעה. כך, נדחסו אני, כלתי והצלם, שהדיף ריח זיעה, במושב האחורי של הרכב, וסבלנו מחוסר פרטיות ברגעים הכי יפים שלנו. צלם הווידאו שהגיע לסיור, צילם מספר דקות ועזב. בשעה 01:00 בלילה הודיע צלם הסטילס שהוא עוזב ודרש 100 דולר על-מנת להישאר, ושוב התפתח ויכוח, אחד מיני רבים".
אלון הוסיף שמלבד עוגמת נפש, קיבל לאחר האירוע 392 צילומים באיכות גרועה, כעבור חודשיים קיבל אלבומים שנערכו בזלזול רב ולא סודרו ברצף. "כעבור כשלושה חודשים קיבלנו סרט החתונה, מקוטע, וללא הסיור ושלושה צילומים מוגדלים ללא המסגרת שנבחרה".
קוריאט השיב שהודיע לאלון שלא יגיע לחתונה עקב פריצת דיסק ושלח לאירוע צוות צילום מיומן. "העבודה נעשתה במקצועית, והתובע קיבל כפיצוי 200 תמונות נוספות, מעבר לכמות שסוכמה וצילום בהגדלה בשווי של 400 שקל בחינם. הצלמים נשארו באירוע עד לשעה 02:30 לפנות בוקר". לדבריו, אלון לא קיבל אלבום דיגיטלי, מאחר שטרם שילם את יתרת התמורה בסך 2,500 שקל.
בפסק דין שניתן בשבוע שעבר, בהעדר הצדדים, הפחית השופט שמעון שטיין את החוב של אלון לקוריאט והעמידו על-סך של 1,000 שקל בלבד. "סבורני כי לחתן ולכלה אכן נגרמה עוגמת נפש ביום חתונתם; הצלם עימו סיכמו ואשר אמור היה לצלם בעצמו, לא הגיע מפאת מחלה, ואילו הצלם שנשלח במקומו הגיע ללא רכב וכפה על החתן והכלה את הנסיעה עימו ברכבם. יחד עם זאת, הצלם, העיד לפניי בהתרגשות ששהה לצד החתן והכלה מהשעה 14:00 ועד השעה 03:00 לפנות בוקר וכי עשה את כל שהוטל עליו".
"בנוסף, התובע הודה כי קיבל 200 צילומים נוספים מעבר למה שסוכם, כפיצוי על אי-הגעתו של הנתבע. ביחס לצילומים שהציג התובע ולטענתו הינם באיכות גרועה, מצאתי לקבל את גרסת הצלם כי אלה הן תמונות אמנותיות אשר צולמו ללא פלאש, וממילא, העיד הצלם כי צילם כ-1,500 צילומים באירוע, כך שהתובע יכול היה לבחור לו את הצילומים שברצונו לפתח ולאו-דווקא את אלה שיצאו באיכות לא טובה לטענתו", דברי השופט.

תאריך:  08/02/2009   |   עודכן:  09/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס פרחי
לדברי התובעת, הדבר התגלה בטקס גילוי מצבה ונגרמה לה עוגמת נפש    בית משפט חייב את הנתבע בתשלום פיצוי והוצאות, וקבע שנתן שירות גרוע
איריס פרחי
הנהג ערער לבית משפט מחוזי על סירובו של בית משפט לתעבורה לקבל תסקיר שירות מבחן בטרם מתן גזר הדין    בית משפט מחוזי הסכים עם בית משפט קמא
עידן יוסף
מציע למנות מועצות מייעצות למפלגות שיגישו לחברי הכנסת המלצות מחייבות כדי לתת ייצוג נאות לכולם
עידן יוסף
האיחוד הלאומי קרא ליועמ"ש שלא לבחור בדרך הקלה ולאכוף את הדמוקרטיה    הזהיר אותו מפני שפיכות דמים ביום הבחירות: "לא תוכל לומר שידך לא שפכה את הדם הזה, וממך נבוא לתבוע אותו"
עידן יוסף
הרב עובדיה יוסף איים על בחורי הישיבות כי מי שיישב בבית ולא יתגייס לעזרת שס עונשו גדול    על ישראל ביתנו: "אנשים שלא עמדו אבותיהם על הר סיני"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il