X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בכינוס IMTM קרא מנכ"ל המשרד להעדיף השנה תיירות פנים נשיא התאחדות בתי המלון: "להוסיף 150 מיליון ש"ח לשיווק תיירות ולפטור ממס דמי הבראה" איזי בורוביץ' ציין כי אין סיכוי לשפר את מעמד המשרד במצב הפוליטי המתהווה
▪  ▪  ▪
שאול צמח מנכ"ל המשרד בכינוס [רמי חכם]

מנכ"ל משרד התיירות שאול צמח אומר כי בשנת 2009 צריכים ראשי המשק והוועדים הגדולים לתת עדיפות לתיירות הפנים. צמח אמר את הדברים בוועידת הפורום לקידום תיירות של המרכז ללימודים אקדמיים, במסגרת יריד התיירות IMTM.
צמח הוסיף כי ועדי העובדים, ההסתדרות, מקומות עבודה גדולים ומארגני כנסים צריכים לתת העדפה ברורה לישראל בקיום האירועים. לדבריו, כשתיכון ממשלה חדשה משרד התיירות יבקש הגדלת תקציב במטרה להגדיל את השיווק של התיירות לישראל.
הוא ציין עוד כי בשנת 2009 יפעל משרד התיירות להתנעת תהליך הדירוג של מלונות ישראל. "תעשיית התיירות חייבת לקבוע סטנדרטים חדשים של שקיפות ואמינות בכדי לספק לתייר חוויה חיובית של "תמורה למחיר". חוסר שביעות רצון של התיירים בשל פער זה של חבילת התיירות הישראלית ובהשוואה לאתרים והמדינות המתחרות – יגרום לירידה בכמות התיירים הפוטנציאליים שיבחרו בישראל וחמור מכך, לירידה משמעותית בכמות התיירים החוזרים", אמר.
לדבריו, בשנת 2009 יפעל בנוסף גם לשיפור השירות ואיכות המוצר התיירותי של ישראל, על כל מרכיביו – כחלק מההיערכות לשנים הקרובות ולתחרות שתתפתח עם סיום המשבר הכלכלי העולמי.
הוספת תקציבים, קרן שיווק ועתיד תכנוני לא ברור
אלי גונן, נשיא התאחדות בתי המלון, קרא לראש הממשלה הבא להעמיד באופן מיידי סך של 360 מיליון שקלים לשיווק. לאחר שחרור של התקציב עליו סוכם ל-2009 (העומד על 216 מיליון שקלים) ותוספת מיידית של 150 מיליון שקלים כדי לצאת מיידית בקמפיין שיווקי מסיבי. מניסיון העבר, טען גונן, כל פיגור במועד הקמפיין מאט את קצב ההתאוששות במספר חודשים. לכן נדרשת הפעלת "מסלול ירוק" בנושא, על-מנת למנוע עיכובים ביורוקרטים העלולים לגרום נזק רב.
כמו-כן, קרא גונן גם להשהיית ייקור תשומות שלממשלה יש השפעה עליהן בכדי לשמור על כושר התחרות של המלונות (שכר, ארנונה, אנרגיה ומים), משום שצפי ההתייקרויות בתשומות אלו בשנת 2009 עומד על כ-270 מיליון ₪
הוא ציין עוד כי יש לבטל את המגבלות על מדיניות התעופה ולשים את התיירות בראש סדר העדיפויות כחלק מגיבוש תוכנית רב שנתית ל-5 שנים לפחות, עד 2015, כמו גם לתקצב תקצוב ראוי ומחייב במשך כל תקופת התוכנית.
פרופסור רמי פרידמן, לשעבר נציב שירות המדינה והממונה על השכר באוצר, הבהיר כי על הממשלה לקבוע מדיניות ברורה להקצאת משאבים לעידוד התיירות ולייצור תחושה שיש בעל בית בענף במטרה לחלצו מהמשבר. "למרות שצפויים קשיים בהקצאת משאבים לענף התיירות אסור לפטר עובדים כדי לשמר את הענף לקראת יציאה אפשרית מהמשבר אליו נקלע", אמר פרידמן.
איזי בורוביץ', לשעבר יו"ר אל על, אמר בפתיחת דבריו כי "אין סיכוי לשנות את מעמד משרד התיירות לאור המצב הפוליטי הנוכחי. האחרון שנשאר מהמועמדים לשרים זוכה לתפקיד שר התיירות והתחלופה בתפקיד היא גבוהה במיוחד בשנים האחרונות". בורוביץ' קרא להקטנת הרגולציה בתחום התיירות, דבר שרק יתרום לדבריו להגדלת היקף התיירות לישראל.

תאריך:  12/02/2009   |   עודכן:  12/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראשי ענף התיירות קוראים לרפורמה מעמיקה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
צריך שר תיירות מקצועי!
יובל לנדאו  |  12/02/09 17:02
2
יש אתרים זולים ומענינים -יעד!
הראל ל.  |  12/02/09 17:45
3
הענף מתרסק והם עדיין לא מבינים
מלונאי-צפון  |  15/02/09 09:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
במסגרת מחקרים מעבדתיים נבדקה ההשפעה של התה הירוק על יעילות תרופות מסויימות נגד סרטן    חלק מהמרכיבים שבתה הירוק מנעו מהתרופה להרוג את תאי הגידול    החוקרים קוראים לחולים המקבלים את הטיפול להימנע משימוש במוצרי התה הירוק
אינדקס מדיה
ראיון מיוחד עם עידן יניב, שמוציא אלבום שלישי בתוך שלוש שנים, וחושב שהפעם הוא באמת התבגר
שרון שפורר
שלמה זהר וגיורא עופר יקצצו 10% משכרם למשך שנה    השכר השנתי של עופר לפני הקיצוץ - כ-2.3 מיליון שקלים בשנה לפני בונוסים
רותי אברהם
בית המשפט פסק כי עיריית ירושלים נושאת באחריות לפציעתו בשנת 1994 של ילד שהתפלח לאיצטדיון טדי    השופט: הימצאות סיכון במקום מושקע כמו איצטדיון טדי היא כ"חוח בין שושנים"
עופר וולפסון
ההסכם נחתם בין משרדי האוצר והחקלאות    2 מיליון ש' יוקצו בכל שנה ב-3 השנים הבאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il