X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ילדון בן 13 בבריטניה, יחד עם חברתו "הבוגרת" בת ה-15, הביאו לעולם תינוקת והאירו את בריטניה מתרדמה: מה קורה במדינה בה שיעור ההריונות בגיל העשרה הוא הגבוה באירופה?
▪  ▪  ▪
[צילום: The Sun]

מקרה שקשה לתאר אותו במילה אחרת מלבד מזעזע התפרסם בסוף השבוע בבריטניה ועורר דיונים סוערים במדינה: ילד בן 13, עם פנים כשל ילד צעיר הרבה יותר, הוא אבא טרי לתינוק. האמא - חברתו בת ה-15.
אלפי פאטן, שנראה בעצמו ילדון שזקוק דחוף לטיפול של אבא ואמא, הודה כי לא ממש הקדיש מחשבה לשאלה כיצד יגדלו הוא וחברתו, שנטל סטדמן, את בתם התינוקת מייסי רוקסן, שנולדה ביום שני, אך הבטיח שיהיה אבא טוב.
לשאלה של אחד הכתבים: "כיצד תסתדרו מבחינה פיננסית"? ענה הצעיר: "מה זה פיננסית"?
"לא חשבתי כיצד נוכל לעמוד בזה. אני לא מקבל דמי כיס. אבי נותן לי לפעמים 10 פאונד (14 דולר)", אמר הנער, שגובהו 1.22 והוא מתגורר באיסטבורן, עיר נמל בדרום מזרח אנגליה.
"כשאמי גילתה, חשבתי שאני עומד להסתבך בצרות... לא ידעתי איך זה יהיה להיות אבא. אבל אני אהיה אבא טוב ואטפל בה".
המקרה משך אליו גם את תגובתו של ראש הממשלה הבריטי, גורדון בראון, ומנהיג לשעבר ממפלגת השמרנים שאמר כי המקרה הוא דוגמא להתמוטטות החברתית ב"בריטניה הממוטטת".
"לא ידועים לי פרטי המקרה אך כמובן שאני חושב שכולנו היינו רוצים להימנע מהריונות של בני-עשרה", אמר בראון לכתבים כשנשאל על המקרה.
איאן דונקן, מחוקק בכיר ומנהיג לשעבר של מפלגת השמרנים, אמר כי צריך לומר בקול רם כי ישנה התמוטטות של המשפחה בבריטניה. "ליותר מדי משפחות שאינן מתפקדות יש ילדים הגדלים בסגנון של "הכל הולך".
"המקרה הוא דוגמא לתופעה שהצבענו עליה והיא התמוטטות בריטניה". הוא מראה על התמוטטות בחלקים מסויימים של החברה ואיבוד תחושה לגבי מה נכון ומה לא נכון, אמר. "אין יותר בושה לגבי כל סוג של התנהגות, ולעיתים קרובות ילדים עדים להתנהגות אגרסיבית, אלימה, גסה ומינית. כאילו שאין מי שיגיד שזה לא בסדר".
הממשלה החלה לנסות ולצמצם את מספר ההריונות בקרב בני-עשרה באנגליה, היכן ששיעור ההריונות בגיל זה הוא הגבוה ביותר במערב אירופה.
יועצים רבים בתחום טוענים כי למרות שהמספרים יורדים עדיין יש צורך באמצעי מניעה נגישים יותר ובחינוך מיני בבתי ספר באזורים נכשלים.
המשטרה רשאית להעמיד לדין את שני הצעירים באשמת קיום יחסי מין של קטינים מאחר וגיל הבגרות בבריטניה הוא 16, אך הודיעה לא תגיש תביעה. משפחות שני ההורים הטריים תומכות בהן, כפי שנמסר.
אבין של אלפי פאטן, דניס, בן 45, אמר כי בנו מחוייב לתפקידו החדש כהורה. "הוא יכל למשוך בכתפיו ולשבת בבית ולשחק בבפלייסטיישן. אך הוא הגיע לבית החולים בכל יום".
התינוקת, ששוקלת 3.27 קילו, היא תוצאה של יחסי מין לא מוגנים בלילה אחד בלבד, על-פי דיווח של עיתון "The Sun". אלפי היה אז בן 12.

תאריך:  15/02/2009   |   עודכן:  15/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אב טרי בבריטניה: בן 13 בלבד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לפעמים משחקי קטינים -
הרשלה  |  15/02/09 10:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים הצליחו לגלות את פעולתם של הווירוסים האחראים להצטננות ומקווים לפתח תרופות שיוכלו למנוע מהם לגרום לחולי בקרב האוכלוסיה כולה
יפעת גדות
כיום מספקת חברת מקורות כ-65% מכמות המים הנצרכת בישראל    במערכת אספקת המים של מקורות כ-750 תחנות שאיבה, כ-1,150 קידוחים וכ-3,050 משאבות
יפעת גדות
כיום, מחקרים מראים כי התעמלות יכולה לעזור לאנשים עם דלקת פרקים
עידן יוסף
כמעט שנה ושלושה חודשים מאז נצפה העצם הבלתי מזוהה בשמי יוון מתפרסמים פרטים על שאירע    רשות התעופה: זה היה כוכב נוגה    חוקרי עב"מים: הם מטייחים
עידן יוסף
לבני מציעה ממשלה בראשותה ל-6 חודשים    הליכוד קורא לה להניח את הפוליטיקה הקטנה בצד ולהצטרף    בכיר בקדימה: על נתניהו היה לברך אותה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il