כשליש מהישראלים בני 20 ומעלה השתמשו בשירותי הרשויות המקומיות לשירותים כגון קבלת אישורים, שירותי גבייה, טיפול בדוחות ושירותי מידע. יותר גברים מאשר נשים השתמשו בשירותים (34% לעומת 29%). 55% מתושבי בני ברק וכמחצית מתושבי נצרת ובית שמש השתמשו בשירותי עירייה, לעומת 20% מתושבי באר שבע ו-21% מתושבי אשדוד ואשקלון.
כמעט שני שלישים (64%) מכלל המשתמשים בשירותי הרשויות המקומיות היו מרוצים באופן כללי מהשירות: 77% מתושבי כפר סבא ו-72% מתושבי רעננה לעומת 39% מתושבי לוד ו-48% מתושבי אשדוד ואשקלון.
בקרב תושבי ישובים כפריים שיעור המרוצים ממאפיינים שונים של שירותי הרשויות המקומיות גבוה יותר, מאשר בקרב תושבי ישובים עירוניים. 76% מאלה שהשתמשו בשירותי הרשות המקומית ביישובים כפריים היו מרוצים מהשירות באופן כללי, לעומת 63% בקרב תושבי ישובים עירוניים.
לגבי נגישות ואיכות המידע על השירות, שני שלישים מהמשתמשים בשירותי הרשויות המקומיות הביעו שביעות רצון מהשירותים ודיווחו כי המידע שקיבלו היה ברור ומדויק. שיעור דומה היו מרוצים מיחס העובדים שנתנו את השירות.
למעלה ממחצית מכלל בני ה-20 ומעלה סבורים כי הרשות המקומית מספקת שירותיה באופן שוויוני לכל קבוצות האוכלוסיה בישראל, ושיעור דומה (57%) סבורים כי תפקוד הרשות המקומית הוא 'טוב' או 'טוב מאוד'. הערכת תפקוד נמוכה במיוחד נמצאה בערים לוד, באר שבע, רחובות וירושלים.
רק מחצית מהאוכלוסיה מרוצה מרמת הנקיון ואיכות האוויר 52% מכלל האוכלוסיה מרוצים מרמת הניקיון באזור מגוריהם: 55% בקרב היהודים לעומת 37% בקרב הערבים. תושבי לוד, באר שבע ורחובות נמצאים בתחתית הטבלה מבחינת שיעור המרוצים מרמת הניקיון באזור מגוריהם. בראש הטבלה ממוקמים תושבי רעננה (88%) ומודיעין-מכבים-רעות (75%).
55% מכלל האוכלוסיה מרוצים מרמת נקיון האוויר באזור המגורים. בולט שיעור גבוה יחסית של מרוצים מרמת נקיון האוויר בקרב תושבי יהודה והשומרון: 88%, לעומת 69% בקרב תושבי מחוז הצפון, 55% במחוז ירושלים ו-43% במחוז תל אביב.