X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אתרי ההימורים באינטרנט מעניקים למועמד הישראלי בקטגוריית הסרט הזר את הסיכויים הגבוהים ביותר לזכייה האם ארי פולמן יחזור עם אוסקר ישראלי ראשון?
▪  ▪  ▪
פולמן. בדרך להישג נוסף? [צילום: AP]

אתרי ההימורים באינטרנט מעניקים ל"ואלס עם באשיר", סרטו של ארי פולמן המועמד לאוסקר בקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר, את הסיכויים הגבוהים ביותר לזכייה בפסלון היוקרתי. יממה לפני תחילת הטקס, שייערך היום החל משלוש לפנות בוקר (שעון ישראל), אתרי ההימורים המרכזיים מכתירים את הסרט הישראלי כפייבוריט לזכייה. לפי האתר Oddscheckers, המשקלל את התוצאות באתרי ההימורים הגדולים, "ואלס עם באשיר" הוא המועמד המוביל מבין חמשת הסרטים המועמדים בקטגוריה.
גם דיוויד קאר, מבקר הקולנוע של "הניו-יורק טיימס", פרסם שלשום את רשימת ההימורים שלו בכל הקטגוריות וקבע כי "ואלס עם באשיר" יזכה היום בפרס הסרט הזר. "אם יש לכם מטבע - שימו אותו על הסרט הזה", כתב קאר, שהצטרף לשורה ארוכה של מבקרי קולנוע בכירים - ובהם ג'פרי וולס וסקוט פיינברג - שבחרו בסרטו של פולמן כמועמד המועדף עליהם.
אם "ואלס עם באשיר" אכן יזכה, יהיה זה הישג היסטורי מכיוון שאף סרט ישראלי לא זכה באוסקר עד כה. יתרה מכך - סרט אנימציה מעולם לא זכה בקטגוריית הסרט הזר באוסקר, וכך גם סרט שאפשר לקטלגו כסרט תיעודי (על-אף שהוא שובר את הגבולות המסורתיים בין העלילתי לתיעודי וזהו חלק מסוד הצלחתו). העובדה שהסרט קטף את פרס הסרט הזר ב"גלובוס הזהב" וכן זכה בשורה של פרסים יוקרתיים, ובהם פרס איגוד התסריטאים ופרס איגוד הבמאים מבשרת גם היא טובות לגבי סיכויי הזכייה היום.
מלבד קטגוריית הסרט הזר, בטקס האוסקר ה-81 יחולקו פרסים ב-23 קטגוריות. שני הסרטים המובילים במספר המועמדויות הם "נער החידות ממומביי" (13 מועמדויות) ו"הסיפור המופלא של בנג'מין באטן" (10 מועמדויות). את הטקס ינחה יו ג'קמן וזהותם של מגישי הפרסים נשמרת השנה בסוד בניסיון להעלות את הרייטינג של אחד ממופעי הבידור הנוצצים והיקרים ביותר בעולם.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  22/02/2009   |   עודכן:  22/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ואלס עם באשיר מוביל בהימורים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
טינופת האיש המתועב הזה ל"ת
גיזמו בון  |  22/02/09 13:33
2
אני מקווה שהוא לא יזכה - זהו
סרט אנטישמי  |  22/02/09 13:35
3
צריך לבטל את הג'נאר הזה נקודה
fgkyuo87o  |  22/02/09 15:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ראש הממשלה קרא בפתח ישיבת הממשלה לסיים כמה שיותר את מו"מ הקואליציוני ורמז כי על קדימה להצטרף    התייחס גם למערכוני ליאור שליין ("יש מקום לתבוע תבונה ואיפוק")
עופר וולפסון
סגא אנטרפרייז שילמה לארבעה עובדים את שכר המינימום באיחור רב והורשעה לפי חוק שכר מינימום    הוטל עליה קנס על תנאי ל-3 שנים בסכום דומה
הילה רז
רהב העיד במסגרת תביעה בסך 185 אלף שקל שהגיש נגדו המתווך קובי אזולאי, בטענה שרהב לא שילם לו דמי תיווך בעבור חלקו בעסקה שבה שכר רהב כ-1,000 מ"ר בקומה 25 - הגבוהה והיוקרתית ביותר - במגדל המוזיאון בתל אביב    רהב: אם אתעלף עכשיו זה יפתח את כל מהדורות החדשות
יפעת גדות
מרק עוף הוא מאכל מנחם, ג'ינג'ר מקל על קיבה עצבנית ומשקה תמרים חם יכול לעזור להירדם    יש להיזהר עם עירוב אלכוהול עם תרופות להצטננות
עופר וולפסון
פרופ' שמואל האוזר מונה לדירקטור בהדס תעודות סל    אייל גבאי מונה לדירקטור בגאון קרנות נאמנות וליו"ר ועדת ההשקעות שלה    נסים כהן ימונה לדירקטור בגאון גמל וליו"ר ועדת ההשקעות שלה בכפוף לאישור האוצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il