X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך עולה מסקר שנערך במגזר הקמעונאות במקום השני דורגו מגה ושופרסל 89% ציינו כי הם מתכננים את קניותיהם מראש, אך 79% ציינו שהם מושפעים ממבצעים בחנות
▪  ▪  ▪
סניף חצי חינם [צילום: אתר חצי חינם]

רשת חצי חינם נתפשת כרשת המזון הזולה ביותר על-ידי ציבור הקונים הרחב. כך עולה (יום ב', 23.2.09) לפחות מממצאי סקר שערך ירחון "מזון" למגזר המקצועי, באמצעות חברת אנליסט מחקרים סנסוריים והדרכה.
לשאלה מהי רשת המזון הזולה ביותר, ענו 29% מהנשאלים (באופן בלתי נעזר) כי חצי חינם נתפסת בעיניהם כרשת הזולה ביותר. אחריה בפער ניכר, דורגו מגה ושופרסל, עם 11% ו-10%, בהתאמה. במקום השלישי דורגו יש (7%), מגה בול (6%), רמי לוי (6%) וסופר דוש (6%). יתר הרשתות קיבלו אחוזים בודדים בלבד.
כמו-כן, מן הסקר עולה כי 89% מהקונים מתכננים את קניותיהם ברשתות המזון, כש-46% מהם מגיעים עם רשימת קניות מוכנה מהבית. רק 13% מהנשאלים דיווחו שהם מגיעים לחנות ובוחרים מוצרים בהתאם לתצוגות ולמבצעים. למרות התכנון מראש, 79% מהנשאלים ציינו שהם מושפעים ממבצעים בחנות, ורוכשים מוצרים גם אם אינם זקוקים להם באופן מיידי.
כאשר נבחנו התכונות הדומיננטיות המשפיעות על רכישת מוצר באופן הצהרתי, 46% מהנשאלים ציינו שטיב/איכות המוצר היא התכונה החשובה ביותר,29% ציינו את טעם המוצר כפרט החשוב המשפיע על רכישתם ורק במקום השלישי ובפער ניכר, קבעו 16% כי מחיר המוצר הוא הגורם המשפיע.
מבחינת תפישת המותג, ניכרת מגמה של פתיחות להתנסות במוצרים של חברות שונות, ובכללן מוצרי מותג פרטי. רק 15% מהנשאלים ציינו שחשוב להם לקנות מוצרים של חברות גדולות ומוכרות בלבד.

תאריך:  23/02/2009   |   עודכן:  23/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חצי חינם נתפשת כרשת המזון הזולה ביותר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מערכת החינוך ורשות המים מגייסות את התלמידים כדי להציל את הטיפה האחרונה    יום מודעות ארצי יתקיים בכלל מערכת החינוך    בתי הספר יקיימו פעילות רחבת היקף    מקווים באמצעות התלמידים להגיע לכל בית בישראל
אינדקס מדיה
מאבק היוצרים בערוצים 2 ו-10 עולה שלב    השבוע יקיימו שביתה של שלושה ימים
עופר וולפסון
לעומת זאת, 17 מפעלים שהיו חברים בהתאחדות נסגרו בשנה זו    בהתאחדות חברים כיום כ-2,000 מפעלים באופן ישיר או עקיף
מערכת PCאון
עוד מיתוס בתחום האבטחה נשבר - טכנולוגיות לזיהוי ביומטרי לא בטוחות יותר להגנה על המידע משימוש בסיסמאות, כך הוכיחו בסוף השבוע האחרון האקרים שנכחו בכינוס Black Hat DC
עופר וולפסון
מדובר בהפסד השנתי ל-2008    תולה את ההפסדים בירידה החדה במחירות של הנפט, דבר שהשפיע גם על מרווחי הזיקוק שלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il