מודי כידון נבחר (יום א', 22.2.09) ליו"ר איגוד חברות הפרסום, כידון שימש בעבר בתפקיד והוא נחשב לפרסומאי מוערך ומוביל בענף.
עם בחירתו בשנית אמר, "אני מודה למ"מ היו"ר יאיר גלר, על פעילותו ותמיכתו בחודשים האחרונים". כידון הודה ליגאל בראון מנכ"ל האיגוד על עבודתו הנאמנה.
כידון, היו"ר הנכנס, נשא דברים: "לא תיארתי לעצמי שאתרגש מן המעמד, כאשר פנו אליי חברים מהאיגוד לפני כחודשיים וביקשו שאעמוד בראש האיגוד, אני מוכרח לציין שזו לא הייתה התוכנית שלי. לאחר שיחות רבות, תמיכה ופרגון אדיר, החלטתי להירתם ולקחת על עצמי את תפקיד יו"ר האיגוד. בפעם האחרונה שהייתי חבר פעיל בהנהלת האיגוד היה בשנת 1994, ארבע שנים של אתגרים בלתי פוסקים וביניהם: שמירת זכויות הפרסומאי אל מול התארגנות קרטלית של איגוד המפרסמים, מלחמה בחברות המדיה של המפרסמים, ועוד".
כידון מבקש להמשיך את פעילות האיגוד בנושאים הבאים: "עלינו גם לעשות רבות לטובת המדידה בערוצי המדיה השונים: באינטרנט, בשילוט חוצות, על-מנת שענפים אלה יהיו מדידים כפי שנהוג באמצעים אחרים בעולם הנאור ונוכל לתכנן ביעילות ובמקצועיות את פעילותינו באמצעי מדיה אלה לטובת לקוחותינו. עלינו להמשיך ולקדם את בניית דור העתיד לענף. בואו נפסיק לחשוב שאנחנו צריכים לפרסם 'למסעודה משדרות' כאילו היא לא מבינה ולא מתוחכמת, בואו נחשוב שאנו מפרסמים לגורגינו בסאו-פאולו ואז נתחיל להיות יותר יצירתים. ולהפתעתינו נראה שמסעודה מבינה. אין סיבה שאנו נהיה אור לגויים בהייטק ולעומת זאת, זנב לשועלים כאשר באים לפרסום. אנו נצליח להגשים את מטרותינו אם נדע להיות קולגיאלים איש לחברו, אנו ענף מוחצן ומאד מסוקר, בואו נאמץ את המשפט מהאח הגדול: "חברים אתם בשידור חי נא להתנהג בהתאם ...".
איגוד חברות הפרסום מונה כ-60 משרדי פרסום מובילים. האיגוד שם לו כמטרה להוביל מהלכים אסטרטגיים לחיזוק ענף הפרסום, הנחשב לאחד הענפים המשפיעים במשק הישראלי.