26 מיליון אוזני המן יימכרו במהלך חג הפורים, במשקל כולל של כ-1,300 טון, שהן כ-5.8 מיליארד קלוריות. כל אוזן-המן שוקלת כ-50 גרם, שהם כ-222 קלוריות ליחידה. כך מוסר (יום ב', 23.2.09) ברי שן, מנהל השיווק של ג'נרל מילס (פילסברי) ישראל.
עוד מציין שן כי "שוק אוזני ההמן מגלגל כ-35 מיליון שקלים בשנה. לדבריו, למרות ההיצע המרשים של מילויים מיוחדים דוגמת מילוי מישמש ומילוי תות וגם שוקולד רוזמרי, הישראלי עדיין מעדיף את המילויים הקלאסיים. להערכתו כ-30% מכלל אוזני המן הנמכרות במהלך החג הינן במילוי פרג, 20% במילוי שוקולד ו-20% במילוי תמרים. 30% הנותרים מכלל המכירות כוללים את המילויים המיוחדים, בהם מילויים עם פירות, חלבה ואוזני המן מבצק שוקולד. בדומה למגמה שהתבססה בחגי חנוכה האחרונים, אז הוצעה לקונים ה"מיני" סופגניה, אזי שהחל מהשנה תככב בשווקים גם ה"מיני" אוזן המן - אוזן המן צנועה יותר במידותיה שתאפשר צריכה קלורית מופחתת.
לדברי שן, כל ישראלי צפוי לאכול במהלך החג כ-3 אוזני המן בממוצע, והילדים יאכלו פי שניים יותר אוזני המן מהמבוגרים. השנה גם צפוי גידול של כ-5% בביקוש לאוזני המן בהשוואה לפורים אשתקד. "את הגידול בביקוש ניתן לייחס לכך שהצרכן הישראלי לא מוותר על קניית מוצרים מסורתיים בתקופות חגים כמו גם לסקרנות שהצרכנים מגלים ביחס לטעמים החדשים, לגדלים השונים ולמגוון הגדול של אוזני המן המוצע בתקופת החג", הוסיף שן.