X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גורמים רשמיים מארצות הברית ומדרום קוריאה טוענים כי צפון קוריאה מתכוננת לניסוי ירי של טילים לטווח ארוך הטיל אמור להיות בעל טווח של 6,700 קילומטרים, ומסוגל לפגוע באלסקה או בהוואי
▪  ▪  ▪
טילים לטווח ארוך

צפון קוריאה הודיעה הבוקר (יום ג', 24.2.09) כי היא מתכוננת לשיגור לווין מהחוף הצפון-מזרחי של המדינה, ומכחישה במקביל את הטענות המודיעיניות כי היא מוכנה לניסוי בטילים בטווח ארוך.
ההכנות נמצאות כבר בעיצומן באתר שיגור הלווין, כך מסר דובר ועדת החלל הצפון-קוריאנית, דרך סוכנות החדשות המרכזית הרשמית של צפון קוריאה (KCNA).
הלווין Kwangmyongsong-2 ישוגר על טיל Eunha-2, מסר.
"במידה שהשיגור יצליח, זהו צעד גדול בטכנולוגיית החלל שלנו בכיוון הפיכתה של צפון קוריאה למדינה כלכלית חזקה", אמר הדובר והוסיף כי צפון קוריאה נוקטת ב"מדיניות של שלום" בפיתוח טכנולוגיה מסוג זה.
מוקדם יותר החודש, גורם אמריקני בכיר דיווח כי לווין הריגול האמריקני צילם תמונה של ההכנות באתר הצפון-קוריאני ששימש בעבר לשיגור טילי Taepodong-2. התמונות שצולמו הראו עובדים צפון-קוריאנים כשהם אוספים ציוד טלמטריה (משמש לביצוע מדידות בחלל ושידור תוצאותיהן בגלי רדיו). הגורם ציין כי אין בידיהם ראיות ישירות לכך שהטיל הועבר לאתר השיגור.
על-פי סוכנות החדשות המרכזית הרשמית שלה, צפון קוריאה תמשיך ב"תוכנית פיתוח החלל", שלטענתה עומדת לזכותה של צפון קוריאה ותואמת לצרכי המציאות.
המתח בין פיונגיאנג לשכנתה דרום קוריאה גבר בשבועות האחרונים, כשצפון קוריאה הודיעה כי תתעלם מהסכמי השלום עם הדרום, הזהירה ממלחמה על חצי האי הקוראני ואיימה לבצע ניסויים בטילים שמסוגלים לפגוע גם בארצות הברית.
גורמים רשמיים מארצות הברית ומדרום קוריאה אמרו כי נראה שצפון קוריאה מתכוננת לניסוי ירי של טילים לטווח ארוך - ה-Taepodong-2. פיונגיאנג ערכה ניסוי באחד הטילים בשנת 2006, אך הניסוי נכשל 40 דקות לאחר השיגור. הטיל אמור להיות בעל טווח של 6,700 קילומטרים, ומסוגל לפגוע - במידה שהדיווח נכון - באלסקה או בהוואי.
צפון קוריאה הייתה מעורבת במה שידוע כשיחות שש המדינות, עם ארצות הברית, יפן, רוסיה, דרום קוריאה וסין - מאמץ לשים סוף לתוכנית הגרעין של המדינה.
מזכירת המדינה האמריקנית, הילארי קלינטון, שחזרה מאסיה ביום ראשון לאחר נסיעתה הראשונה בתפקידה החדש, כינתה לאחרונה את תוכנית הגרעין של צפון קוריאה "האתגר הרציני ביותר ליציבות בצפון מזרח אסיה".

תאריך:  24/02/2009   |   עודכן:  24/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צפון קוריאה מתכוננת לשיגור לווין
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הבה נתעורר בטרם יהיה מאוחר
ד"ר משה פומרנצים  |  24/02/09 14:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
בתום 5 שנים - הפרקליטות הודיעה לראש העירייה משה סיני כי נשקל אישום נגדו על עבירות של שוחד בחירות    ההחלטה באה בעקבות זירוז בג"צ    כתב האישום כפוף לשימוע
עידן יוסף
החמישה בני 16-3 נחנקו משאיפת עשן לאחר שנר בחדר השינה התלקח
יפעת גדות
ממצאי מחקר חדש מרמזים על כך שכעס יכול להיות קטלני, לפחות בקרב אנשים שכבר רגישים להפרעות חשמליות בלב    הכעס משפיע על המערכת החשמלית של הלב בדרכים ספציפיות ולכן עלול לגרום למוות פתאומי
עידן יוסף
תושב פתח תקוה נעצר והודה ששנים הרג חתולים בשחיטה, בחנק ובמחיצת ראשם    תכנן לרצוח גם בני אדם והודה לשוטרים שעצרו אותו לפני ביצוע
יפעת גדות
המזון באונייה היה מצומצם, ותנאי החיים איומים    למרות שהיו אמורים להעלות לספינה 600 איש, הועלו 769 איש, ביניהם הרבה נשים וילדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il