X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מסקר שנערך על-ידי דף הזהב עולה, כי המקרר הוא לב הבית על המקרר מוצמדים אלמנטים החשובים לנו בחיים, כמו: חשבונות, תמונות משפחתיות, מגנטים של בעלי מקצוע, מכתבי אהבה וכו' נשים פותחות את המקרר כמעט פי שלושה מהגברים
▪  ▪  ▪
מקרר ממוגנט [צילום: יח"צ]

האם ניסיתם לעצור שנייה ולחשוב איזה מקום בבית מבטא את החיים שלכם יותר מכל? אולי זה הסלון בו אתם נוהגים להיזרק על הספה מול הטלוויזיה אחרי יום עבודה, או אולי שולחן האוכל בו אתם נוהגים לשבת מדי ערב עם כל המשפחה? סקר חדש דווקא מראה כי המקרר - הוא לב הבית.
הסקר נערך על-ידי "דף הזהב" - המדריך הממוגנט לבעלי מקצוע ונותני שירותים, בקרב מדגם מייצג של 330 בתי אב מכל רחבי הארץ, בגילאי 60-20.
מהממצאים עולה, כי למקרר מוצמדים כל האלמנטים החשובים לנו בחיים: מחשבונות ומגנטים של בעלי מקצוע ועד לתמונות משפחתיות, ציורים, מכתבי אהבה ועוד. מהנתונים עולה, כי על 88% מהמקררים נמצא מידע כלשהו ואילו רק 12% מקפידים לשמור על מקרר נקי מכל מידע אישי או פרסומי.
מתוצאות הסקר עולה, כי 96.6% מהאנשים המחזיקים מידע על המקרר, מצמידים אליו מגנטים של בעלי מקצוע. כ-64% מהם מצמידים לדלת המקרר מדריכים מרכזיים המרכזים את כל המידע הדרוש לחיי היומיום: בעלי מקצוע, נותני שירותים ושירותי החירום.
הזמנות פיצה - המבוקש ביותר
בעלי המקצוע שאנשים הזמינו בשלושת החודשים האחרונים מהמידע שעל המקרר הם: הזמנות פיצה (35%), שרברבים (15%), שירותי מוניות (10%), טכנאים שונים (6%), מזון לחיות (3%), פנייה למספרות (2%) ורופאי שניים (3%).
עוד עולה, כי 39% משטח המקרר מוקדש לבעלי מקצוע, לעומת 23% המוקדש לעניינים יומיומיים, כמו: חשבונות, תזכורות, טלפונים והודעות.
על-פי הממצאים, נמצא כי הציבור מעדיף להחזיק על המקרר דברים יפים, מעניינים ומשמחים הקרובים לליבם, על-פני חובות, התחייבויות. 38% ציינו כי שטח המקרר שלהם מוקדש לדברים חיובים, טובים ומשמחים כמו: מכתבי אהבה, ציורים, תעודות. 46% דיווחו כי הם מצמידים למקרר ציורים של הילדים או של הנכדים, 11% ממגנטים עליו שירים ו-4% מצמידים מבחנים מוצלחים של הילדים.
הנתונים העלו עוד עשרות דברים נוספים שהציבור הישראלי נוהג לשים על המקרר הביתי, כמו: דמויות של מלאכים, פרפרים, צבעוניים זוהרים, דגל ישראל, דולרים, פאזלים וזמני כניסת שבת.
האישה פותחת יותר את המקרר
24% מהאנשים פותחים את המקרר למעלה מ-40 פעמים ביום, לא תמיד עם סיבה מוגדרת. כמו-כן, נמצא כי נשים פותחות את המקרר כמעט פי שלושה מהגברים: אישה פותחת בממוצע 21 פעמים ביום את המקרר, בעוד שגבר פותח בממוצע 8 פעמים ביום.
יוסי נבו, מנכ"ל דף הזהב, אמר כי "הצרכנים רואים את המטבח כמרכז החיים. המטבח הינו סמל למרכז העניינים בבית ואם המטבח הוא המרכז, המקרר הוא הלב. זה מה שנקרא חיים על המקרר".

תאריך:  03/03/2009   |   עודכן:  03/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הישראלים חיים על המקרר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מדינת חלם!
אבו שאעוב  |  4/03/09 08:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
עיתון כוויתי מדווח מפי מקורות פלשתינים שסגן ראש הלשכה המדינית של חמאס יעביר לידי הסורים מכתב שכתב החייל הישראלי החטוף גלעד שליט
עופר וולפסון
סטטוס הפרויקט של משרד התמ"ת אמור לאפשר ליצואנים קטנים להכפיל את סך הייצוא שלהם תוך 2.5-2 שנים    קרוב ל-300 חברות נרשמו לתוכנית
יפעת גדות
מחקר חדש מגלה כי עבודה במשמרת לילה גורמת לשינויים שליליים בלחץ הדם, באיכות השינה ובמספר הורמונים מרכזיים בגוף    יכולה לאורך זמן לגרום לעלייה במשקל ולהשמנה, לסוכרת ולמחלות לב
יובל מעוז
ויטה פרי גליל זינקה ב-226%    אפריקה עלתה ב-5.4%    הזינוק בויטה - לאחר שחצי חינם הציעה את ההצעה הגבוהה ביותר בהתמחרות על המפעל
עופר וולפסון
כך כותב שרגא ברוש במכתב זועם לשר האוצר    מביע כעס על כך שהתוכנית כוללת רק ענפי תעשיה בלבד ומפעלים המעסיקים מעל 25 עובדים ומכנה אותה "ניסיון שוחד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il