X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המכירה תמורת 670 אלף ד' ווקלטק עברה לרווחיות ב-2008 הודות למכירת פטנטים הרווח הנקי הסתכם ב-3.7 מיליון ד' לאחר הפסד של 14.2 מיליון ד' ב-2007
▪  ▪  ▪
יוצאת מווקלטק. סיסקו [צילום: AP]

ווקלטק תקשורת רוכשת (יום ג', 3.3.09) את חלקה של סיסקו בחברה. החברה הודיעה שמועצת המנהלים של החברה אישרה את ההחלטה לרכישת חלקה של סיסקו בווקלטק, כ-1.67 מיליון מהמניות, המהווים כ-22.7% מהון המניות המונפק של החברה, במחיר של 40 סנט למניה ובסכום כולל של כ-669 אלף דולר.
נכון לסוף שנת העסקים של 2008 לווקלטק יתרת מזומנים של כ-15 מיליון דולר, ועסקת רכישת המניות מסיסקו תמומן מהמשאבים הפנימיים של החברה.
אילן רוזן, יו"ר ווקלטק, מציין כי "החלטת הדירקטוריון היא הבעת אמון מלאה בהנהלת החברה החדשה ובעתיד ווקלטק. רכישת המניות במחיר שנקבע היא אופציית השקעה אטרקטיבית ומטרתה להעלות את ערך אחזקותיהם של כל בעלי המניות בחברה. מצב המזומנים של החברה, כמו גם הביטחון של הדירקטוריון בעתיד החברה, מדרבנים אותנו לנקוט בצעד זה. במקביל, אנחנו ממשיכים להשקיע בפיתוח פעילות החברה".
ווקלטק חיזקה לאחרונה את מעמדה ברוסיה, לאחר שקיבלה את אישור משרד התקשורת ברוסיה לאספקת שירותי VoIP קצה לקצה (Class-5) וכן דיווחה על עסקה חדשה לאספקת פתרונות VoIP לחברת התקשורת הרוסית VMB הפועלת בסנט פטרסבורג. האישור החדש ברוסיה מאפשר לווקלטק להתחרות על כל פרויקט ליישום והטמעה של החלפת תשתיות מתגי ה-TDM הישנים בפתרונות VoIP מתקדמים כחלק מהמעבר לרשתות הדור הבא - NGN.
אחרי הפסדים כבדים, מעבר לרווחיות
בתוך כך, מדווחת היום ווקלטק על הכנסותיה לשנת 2008. החברה הכניסה סכום של כ-6.1 מיליון דולר - גידול של 6% בהשוואה להכנסות של כ-5.8 מיליון דולר ב-2007. ברבעון הרביעי של 2008 הכניסה החברה כ-1.5 מיליון דולר.
הרווח הנקי של החברה ברבעון הרביעי של 2008 הסתכם בכ-0.5 מיליון דולר. הרווח הנקי של ווקלטק ב-2008 כולה הסתכם בכ-3.7 מיליון דולר בהשוואה להפסד נקי של כ-14.2 מיליון דולר ב-2007.
הוצאות התפעול של ווקלטק ברבעון הרביעי של 2008 הסתכמו בכ-0.4 מיליון דולר והן כוללות גם הכנסה של כ-6.1 מיליון דולר ממכירת 4 פטנטים של החברה, עליה דיווחה החברה בסוף 2008. מכירה זו הצטרפה למכירה קודמת של 11 פטנטים ברבעון השלישי של 2008, כך שסך ההכנסות שנזקפו לטובת ווקלטק ב-2008 ממכירת פטנטים הסתכם לכ-14.9 מיליון דולר. הוצאות התפעול של ווקלטק ב-2008 כולה הסתכמו לסכום חיובי של כ-0.5 מיליון דולר.
הוצאות התפעול של החברה ברבעון הרביעי של 2008 ובשנת 2008 כולה, ללא השפעות של ירידת ערך מוניטין, הפחתת עלויות והוצאות בגין אופציות לעובדים וכן בנטרול ההכנסות ממכירת הפטנטים, הסתכמו בכ-2.3 מיליון דולר ובכ-9.1 מיליון דולר, בהתאמה.
נשיא ומנכ"ל ווקלטק, עידו גור, מציין כי "מכירת חלק מהפטנטים במהלך 2008 מאפשרת כעת לווקלטק להיכנס לשנת 2009 עם קופת מזומנים של 15.5 מיליון דולר, שתאפשר לנו לממש בהצלחה את התוכנית האסטרטגית שלנו להמשך צמיחת החברה ולמעבר לרווחיות. לפטנטים שנמכרו אין כל השפעה תפעולית על החברה, ולווקלטק עומדת הזכות לעשות בפטנטים שימוש ללא כל הגבלה של מקום או זמן".

תאריך:  03/03/2009   |   עודכן:  03/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
מסקר שנערך על-ידי דף הזהב עולה, כי המקרר הוא לב הבית    על המקרר מוצמדים אלמנטים החשובים לנו בחיים, כמו: חשבונות, תמונות משפחתיות, מגנטים של בעלי מקצוע, מכתבי אהבה וכו'    נשים פותחות את המקרר כמעט פי שלושה מהגברים
איציק וולף
עיתון כוויתי מדווח מפי מקורות פלשתינים שסגן ראש הלשכה המדינית של חמאס יעביר לידי הסורים מכתב שכתב החייל הישראלי החטוף גלעד שליט
עופר וולפסון
סטטוס הפרויקט של משרד התמ"ת אמור לאפשר ליצואנים קטנים להכפיל את סך הייצוא שלהם תוך 2.5-2 שנים    קרוב ל-300 חברות נרשמו לתוכנית
יפעת גדות
מחקר חדש מגלה כי עבודה במשמרת לילה גורמת לשינויים שליליים בלחץ הדם, באיכות השינה ובמספר הורמונים מרכזיים בגוף    יכולה לאורך זמן לגרום לעלייה במשקל ולהשמנה, לסוכרת ולמחלות לב
יובל מעוז
ויטה פרי גליל זינקה ב-226%    אפריקה עלתה ב-5.4%    הזינוק בויטה - לאחר שחצי חינם הציעה את ההצעה הגבוהה ביותר בהתמחרות על המפעל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il