|
1 |
|
|
לטוס באל-על אז מגיע לו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מזרחן |
|
|
2 |
|
|
עם קברניטים כאלה ויו"ר ועד עובדים מאפיונר,מה הפלא שנוסעים בווווורחים מאל על? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
samuel |
|
|
3 |
|
|
כאשר יו"ר ועד העובדים מגיב כפי שהגיב, אז ברור גם מדוע הקברניט הרשה לעצמו להתנהג כפי שהתנהג.
בעולם של בריונים ואנשים חסרי בושה, גם "החיילים" מתנהגים בהתאם.
הקברניט פשוט ידע שהיו"ר יגבה אותו ויתמוך בו. כאשר הוא חש בטוח מביקורת וכל שכן מסנקציה, אז הוא עושה כפי שהוא מוצא לנכון. וכך היה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאול א. |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
תגובת על-על, כי החברה אינה מגיבה בסוגיות של יחסי עבודה מעל דפי העיתון, היא חוצפה, גסות-רוח וזריית חול בעיני הציבור.
פרשה זו אינה בעיה של יחסי עבודה פנימיים, אלא בעיה ביחסי החברה עם לקוחותיה ועם הציבור, שאליו היא פונה בפרסומיה ומשדלת להשתמש בשירותיה.
יש בהחלט עניין לגיטימי לציבור, במיוחד לאותם נוסעים שמזוודותיהם הורדו לצורך ה"פרוטקציה" לחברי הטייס, לדעת מה בדיוק קרה וכיצד טופל אותו שחצן, הרואה את נוסעיו כעדר של בהמות שמותר להתעלל בהן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין |
|
|
5 |
|
|
לפני 18 שנה, הייתי בדרום אפריקה. היה בידי כרטיס של חברה מצויינת אחרת, אבל החלטתי להמיר אותו בכרטיס אל-על. הגאווה הלאומית. הייתי בחור צעיר ונאיבי, ולאחר שעליתי למטוס והתיישבתי במקומי - הגיע הדייל הראשי, ביקש לראות את הכרטיס שלי, וחזר יותר מאוחר עם כרטיס ומושב אחר, וחייב אותי לוותר על מקומי ולעבור לשורה לפני האחרונה - שם היתה המחלקה של המעשנים.ואילו את המושב שלי נתנו למקורבים.
כל ההתנהלוץ היתה מכוערת, וממש הכריחו אותי לעבור כאילו הייתי ילד שמגורש מהכיתה למנהל.
אל-על לא ענתה מעולם למכתבי, ומאותו רגע החלטתי שאני לא טס בחברה המקוללת הזו. די כבר עם חברה שמתנהלת כמו שוק במדינת עולם שלישי. הגיע הזמן לסגור אותה. להפסיק לתמוך בה (ואל תגידו לי שבתור חברה פרטית היא לא מקבלת הגנה ותמיכה ממשלתית, שפוגעת בעליל בתחרות החפשית ומונעת תנועה מוגברת של תיירים לארץ)
הכתבה מוכיחה ששום דבר לא השתנה בחברה הגרועה הזו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נפגע אל-על |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
כל פעם אני רואה כמה צדקתי שכבר עשרים שנה אני לא טס אל על |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
tmicha |
|
|
7 |
|
|
במקום שהחברה תתנצל בפני הלקוחות, וגם הטייס
הוועד חושב שהלקוח הוא האויב, והחברה מסובבת את אחוריה כלפי הלקוחות. כי כל דקה ,אומר הפתגם האמריקני נולד... נוסף |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הלקוח המיותר |
|
|
8 |
|
|
ותביעה משפטית נגד אל על. מאותו רגע לא תוכל אל על לטעון שמדובר ביחסי עבודה ואין לי ספק שהסיפור יצא לאור |
|
כתובת IP: |
217.132.150.154 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צוריטו |
|
|
9 |
|
|
ואומר לך מי אתה. הנהלת על אל, הלקוחות הם שצריכים לקבוע את עונשו של הטייס שפגע בהם ולא אתם. שאם לא כן, נחפש לנו חלופות בהם מעריכים טוב יותר את הלקוחות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
pini-1 |
|