X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסביבה הביתית שלכם יכולה להשפיע גם על המצב הפיננסי שלכם, כך קובעת אמנות הפנג שואי הסינית, המבוססת על המערך האנרגטי שבבית ובסביבת העבודה איך עושים את זה?
▪  ▪  ▪
בעזרת הפנג שואי

אם אתם רוצים להכניס משב רוח רענן לבית ולתת דחיפה מעודדת לחשבון הבנק שלכם, הנה מספר טיפים פשוטים, אך יעילים, שיביאו לכם שלווה ושגשוג גם בתקופת המיתון.
הסביבה הביתית שלכם יכולה להשפיע גם על המצב הפיננסי שלכם. כך קובעת אמנות הפנג שואי הסינית, המבוססת על המערך האנרגטי שבבית ובסביבת העבודה, ומטרתה להביא את הבריאות, הרווחה והאושר בחיים למצב אופטימלי.
ד"ר מאושינג ני, מומחה לרפואה אלטרנטיבית מאמין שאפשר ללמוד כיצד להשתמש באמנות זו כדי לנצל את הפוטנציאל הגלום בנו. בראיון שהעניק ל-Yahoo הוא מגלה כיצד אפשר לשנות את החיים בעזרת מערך סביבתי חיובי ואנרגיה מועילה.

אלמנט הכסף

על-פי עקרונות הפנג שואי הרווחה הכלכלית קשורה לאלמנט המתכת. לכן, כדי לאזן עניינים כספיים, יש להבליט קישוטי צבע בזהב וכסף ולמקם חפצים מתכתיים סביב הבית. לדוגמא, להניח פסל מברונזה בכניסה לבית או אגרטל מכסף לפרחים על שולחן האוכל. כמו-כן, מפל מים המונח בצד המערבי של הבית כשכיוון זרימת המים מופנה למזרח יכניס אנרגיות של האלמנט המתכתי לבית, ויסלול את הדרך לזהב בהיבט הכספי.

השקעות נושאות פרי

סמל סיני מסורתי לשפע ושגשוג הוא פרי התפוז. לכן, כדאי לשתול עצי תפוז ננסי בסביבת הבית או בעציצים על המרפסת, ואפילו להניח קערת תפוזים על שולחן האוכל. דמויות של דגים, כמו דגי קוי או קרפיון, מסמלות שפע ועושר ומהוות תוספת מבורכת לכל עיצוב פנים.

חדש במקום ישן

כדאי מפעם לפעם לבדוק את הסביבה שלכם. אחת הדרכים להחיות מחדש את חייכם דרך הפנג שואי היא לנקות, לסלק רעלים ולשחרר את העבר. האם הייתם רוצים להקיף את עצמכם במרחב פתוח ובצבעים שיחדדו את החושים, או להתבונן בערבובייה ובאי-סדר שרק מעצימים חרדות?
צרו מרחב בבית. בלאגן משאיר אתכם בתחושה של אי-סדר ומגביר את רמת הלחץ כשאינכם מצליחים למצוא מה שאתם מחפשים. נקו את הבלאגן, תירמו חפצים, מיכרו אחרים, או מחזרו כל מה שלא מצאתם לו שימוש בשנה החולפת.
נקו את אזור המגורים ביסודיות כדי להיפטר מכתמים, עובש ולכלוך. היפטרו מגרוטאות ומכל הצמחים שבבית שהספיקו למות. תקנו או זירקו חפצים שבורים או סדוקים - אלו משקפים היבטים בחיים ש'נשברו' גם הם ועלולים להיות מלכודת לאנרגיה שאתם צריכים לשחרר ולהשתמש בה.

לגדל "עץ כסף"

לאחרונה קיים מנהג פופולרי בקרב מומחים לפנג שואי והוא לגדל "עץ כסף" בבית. "עץ כסף" הוא עץ בונסאי (עץ ננסי) הגדל בבית, שמידתו 60-30 ס"מ ויש לו לפחות חמישה ענפים מלבלבים. יש לטפל היטב בבונסאי כדי שיקרין אנרגיה של שגשוג, מרץ ובריאות בחיים.
כמובן, ללא קשר למספר "עצי הכסף" שתשתלו, מצבכם הפיננסי לא ישתפר אם לא תטפלו בו ברמה המעשית. אתם חייבים להנהיג עקרונות של טיפול נכון בכסף במסגרת האמצעים שלכם, ולהשאיר כסף בצד לפני תשלום החשבונות. אלו הדרכים להשיג עושר בחיים, מאמין ד"ר ני.
הוא סבור שלמרות שמדובר בשינויים קטנים, תופתעו לגלות את השיפור בתחושה ואת השינויים הטובים שיופיעו בחיים ובמצבכם הכספי. ואחרי שתשיגו איזון בבית, תשיגו גם איזון בגוף, בעזרת חמשת האלמנטים, שעוזרים לתפקוד האיברים ולשמירה על איזון כל האנרגיות.

תאריך:  08/03/2009   |   עודכן:  08/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך לשמור על ה"בריאות הפיננסית"?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הענף רשם עלייה בימי הפיגור מ-9 ל-16 בחודש האחרון    כ-40% מהענפים במשק רשמו הרעה במוסר התשלומים    ניתנה הטבה של יומיים במספר הממוצע של ימי הפיגור במשק
ירון פריד
זה נהיה עניין קבוע, חמישי הצהוב בערוץ 10    אחרי גואל רצון וחיים רביבו, הפעם זהו מוטי מ"לרדת בגדול" שלא מפסיק להשמין    מוטי נשאר גדול, זה אנחנו שנהיינו קטנים
איציק וולף
בג"צ דחה עתירה נגד שידור תחקיר "עובדה" שיציג את תיק שלכאורה תפרו בכירים לשעבר במוסד לביטוח הלאומי נגד אילן מורנו, אביו של סא"ל עמנואל מורנו
נתן שבע
מחזור המסחר הסתכם ב-590 מיליון שקל - חצי מהממוצע היומי    מכתשים אגן צנחה ב-5.7%    ישראמקו עלתה ב-3.7%    אלביט מערכות טיפסה ב-3.2%
יפעת גדות
שיעור התמותה בקרב אנשים שהחלו להתעמל בגיל 50 היה דומה, אחרי 10 שנים, לזה של אנשים שהיו פעילים לאורך שנים    דומה להשפעה שיש להפסקת עישון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il