X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גזר הדין החמור ביותר בארצות הברית להאקר שהפעיל רשתות בוטנט (Botnet) התקבל בסוף השבוע האחרון בבית המשפט המחוזי של קליפורניה - 4 שנות מאסר בפועל וקנס כספי נוסף מיהו ההאקר ומה הנזק שגרם?
▪  ▪  ▪
עונש חמור ביותר [צילום: פלאש 90]

ארבע שנות מאסר בפועל - זה מה שגזר בית המשפט המחוזי בקליפורניה על ג'ון שייפר (John Schiefer) מנהל IT בחברת הסטארט אפ Mahalo, אשר חצה את הקווים והשתמש בידע הטכנולוגי שלו הרבה מעבר לצורך העבודה השוטפת במשרדו, כדי להקים רשתות Botnet, דרכן השתלט על מחשבים של משתמשים תמימים לביצוע עבירות פליליות.
המדובר בעונש החמור ביותר שהושת אי פעם בארצות הברית על האקר שהפעיל רשתות Botnet באינטרנט. על-פי הסדר הטיעון שנחתם עם ג'ון, הוא הודה כי הדביק כ-250 אלף מחשבים בקוד זדוני שאיפשר לו להשתלט עליהם ולהשתמש בהם למטרות פליליות.
בין השאר, הוא השתמש ברשתות בוטנט כדי לעקוב אחר משתמשים ולחשוף את פרטי חשבונות הבנק שלהם. עם פרטים אלו הוא פרץ לחשבונות שלהם, או לחלופין, רכש באינטרנט מוצרים על חשבונם. בפעילות אחרת הוא השתמש ברשתות שהקים כדי לבצע מתקפות DDOS על שרתים. אחת מהמתקפות האלו הפילה את אתר האינטרנט של ה-Los Angeles Times.
ג'ון גם הודה כי התקין על מחשבי משתמשים תוכנת פרסום של חברת Simpel Internet ללא ידיעתם, לאחר שזו שילמה לו כ-19 אלף דולר כדי להפיץ את התוכנה. בעלי Simpel Internet טוענים כי לא ידעו שהוא עושה זאת באופן לא חוקי. בית המשפט קבע כי הוא יאלץ לשלם לחברה פיצוי בסך 20 אלף דולר.
ג'ון נתפס ב-2007 לאחר מבצע אכיפה מקיף של ה-FBI נגד מפעילי רשתות בוטנט באינטרנט בשם Operation Bot Roast II. הוא נידון למאסר לפי החוק הפדראלי נגד האזנות סתר, אשר לראשונה מוחל גם על רשתות בוטנט.

תחקירי pCon – פיתרון, למי שחסרים זמן פנוי וגם מאות אלפי שקלים בשנה
תאריך:  09/03/2009   |   עודכן:  09/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בחג פורים הזה ייאכלו כ-23 מיליון אוזני המן    היקפן הכספי של המכירות יסתכם בכ-31.5 מיליון שקל    להיט השנה: אוזניות ה"מיני"
עופר וולפסון
עובדי עוף העמק מתבצרים זה היום השני במפעלם ומתכננים לערוך מחר יום תענית, במחאה על פיטוריהם הצפויים    2 צלמים נפגעו במהלך ההפגנות    ההסתדרות: "ממשיכים לנסות למצוא פתרון"
עידן יוסף
עיתון כוויתי מדווח כי קלטת הוידאו נועדה לשמש קלף מיקוח במו"מ על חילופי האסירים    לשכת ראש הממשלה: לא ידוע על כך דבר    עופר דקל נועד בקהיר בנושא שליט
עידן יוסף
מאשים אותו בכך שפועל משיקולי יוקרה להגיש כתב אישום נגד אחיו    הפרקליטות: "דברים מופרכים"    פרקליטי הנשיא לשעבר יבקשו להעיד גם את מזוז
עידן יוסף
ישראל ביתנו התקפלה ובניגוד להצהרותיה תסתפק בהכרה בנישואי לא-יהודים    ליברמן: "לנתניהו עם 27 מנדטים יש יותר הישגים מלשרון עם 38"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il