X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דיירי בית האח הגדול לא היו סלבים בכניסתם ולא יהיו בצאתם, במקום כישרון יש להם אגו ונדמה שהם בעיקר נואשים לכסף זוהי התורה כולה - אם אתה שם, אתה לא קיים
▪  ▪  ▪
לובלצ'יק. לא סלב [צילום: עכבר העיר]

ארבעה מדיירי הבית הנצפה ביותר במדינה הועמדו להדחה. העם נדרש לבחור בין ממון ‏(יוסי מילשטיין‏), מדון ‏(מנחם בן‏), חזון ‏(מאיה בוסקילה‏), ופרולטריון ‏(דודי מליץ‏), שרק רצה למכור תפוחי אדמה ולחזור הביתה בשלום ‏(או לא‏). ומה עם כישרון? אוי, איך שהצחקתם עכשיו את האח הגדול.
בן הוא היחיד מבין הנידונים לגירוש שמייצג סוג כלשהו של השילוב הנדיר: קרוא וכתוב. הוא היחיד שאינו מסתפק בדיאלוגים ברמת "מאמי, תעשה לי מסאז’", ויותר מרוב הדיירים, שלא היו סלבס בכניסתם ולא יהיו סלבס בצאתם, אין לו מה להפסיד. על-כן ליהק עצמו בשמחה לתפקיד צבוטותי וקוטותי, מפוצץ הבלונים, מכופף הסיליקונים וחושף סכלותם של שכניו, שנמצאים כל העת על סף התמוטטות עצבים. ואם הם אח”מינו, אבוי לנו מאפסינו. עוד חשף בן את חוסר יכולתם הכמעט מוחלט לצחוק מעצמם ‏(מדוע אין קומיקאים מקצועיים בבית חסרונם ניכר עד אימה‏). גם אם לא נעים לשמוע רבות מדיעותיו, לבן לפחות יש מה להגיד, בניגוד לדיירים שמסתפקים בהורדת חולצה, כי מי צריך לדבר כשיש קוביות בבטן?
גם הבאר שממנה שתו כמה טפילים - והרי מה היה מילשטיין ללא גאידמק, ואנה היה בא מליץ בלי בוסקילה ‏(ואף מילה על כוכי מרדכי‏) - חרבה מזמן. מילשטיין הסתכסך עם אדונו, בוסקילה תקועה בין אותן הריסות עם האקס המסורס, אחרי שגם היא התנתקה מבוס דומיננטי ומעמדה הצטמק.
אתוס הגולם שקם על יוצרו אינו משתלם, מתברר, וזו הטרגדיה הגדולה השורה על הבית כולו: במשחק "מי הזיז את התהילה שלי" כולם ניזונים מפירורים של מה שהיה ‏(בקושי‏) ואיננו עוד, ומסתמנים כאויבים המרים ביותר של עצמם. אמיר פיי גוטמן, ההוכחה שלעתים ההומו גרוע כמו ההומופוב, מסרב לכבות את מקרן הסרט שבו הוא עדיין אליל נוער בלהקת בנים. יותר מכולם הוא מוקסם מהשתקפותו במראה ומזיופי הרגש שלו. לא היה מעמד נוגה מזה שבו בחר העיוור המוליך את העיוורים את "הדייר הכי פחות מוכשר בבית", אחרי שהוא עצמו הגיש שיר שאיש לא רצה מאלבום שאיש לא קנה. ואת "הדייר עם האגו הכי גדול", עוד קטגוריה שהתחרות בה קשה ובכל זאת רבים סיכוייו לנצח ‏(לבסוף בחר בבוסקילה, רק מפני שלא נבנה החדר שמסוגל להכיל את האגואים של שניהם‏).
לממד הטרגי מוסיפה ההרגשה שאחדים מהדיירים נואשים לכסף לא פחות משהם נואשים להכרה, ואולי אפילו יותר מעובדי "עוף העמק", שהמפעל שלהם עוד לא פשט לגמרי את הרגל. כולם עושים אהבה עם מצלמות שחדלו להתעניין בהם ועם קהל שבגד בהם מזמן. קורין אלאל נראית כמו קייט בלאנשט בתפקיד בוב דילן בסרט "אני לא שם". זוהי התורה כולה - אם אתה שם, אתה לא קיים.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  11/03/2009   |   עודכן:  11/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האח הגדול VIP: לא נכנסת סלב ולא יצאת סלב
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
עכברים.בירחו לחוריכם כאן החתול
מאיריקו  |  12/03/09 13:12
2
סוף סוף נחשפו הסלב באפסותם
סוגדים לאפסים  |  12/03/09 15:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
השכונה הירושלמית אינה יכולה להשיב את הגלגל לאחור לאחר שהרב עובדיה יוסף פסק כי פורים שם חל בכלל אתמול
רותי אברהם
בית המשפט קבע - לא ייערך דיון נוסף בבקשת נחום מנבר לקיצור שליש ממאסרו    השופטים: המלצת ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי מנוגדת לעמדת השב"כ והמוסד, ואינה רלוונטית
עופר וולפסון
21% ממוצאי המשרות בתקופה זו הגדירו את משרתם כ"חלומית"    כל השאר מגדירים את משרתם החדשה כסבירה ומטה
יפעת גדות
בנאום פתיחה בכינוס של הארגון לשיתוף פעולה כלכלי בטהרן, אמר אחמדינג'אד כי "ארצות הברית וחלק מבנות בריתה נמצאות במרכז המשבר הכלכלי"
אלעזר לוין
החברה תמכור למשקיעים אנגלים, רובם לא-יהודים, את בית הדיור המוגן שלה "מצודת ירושלים" ב-127 מיליון שקל    הקונים ישלמו חלק מהתמורה באג"ח של החברה במחיר גבוה ממחיר הרכישה ונמוך ממחיר הפדיון    עסקה תקדימית שנייה של נדל"ן תמורת אג"ח    ב. יאיר מחפשת מזומנים, מוכרת נכסים ב-230 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il