X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נהג מונית הורשע בתקיפה מינית של 19 נשים, וחשוד שתקף כ-500 נשים נוספות תלונות רבות זרמו למשטרה, אך השוטרים לא האמינו למתלוננות וכך המשיך חמש שנים נוספות לקתוף בלא מפריע אשתו לשעבר: הוא תקף גם את בתי
▪  ▪  ▪
רצה תשומת לב נשית. וורבויס

נהג מונית אנגלי הורשע (ו', 13.3.09) בתקיפה מינית של 12 נשים, אך נחשד בכך שתקף יותר מ-500 נשים במהלך 13 שנות הקריירה שלו כנהג מונית מורשה. בכך נחשב לעבריין המין שתקף את המספר הגדול ביותר של נשים אי פעם בבריטניה. כך מדווח (שבת) הטיימס הלונדוני.
ג'ון וורבויס נמצא אשם ב-19 סעיפים של סימום ותקיפה מינית של 12 נוסעות. במקרה אחד הוא אנס את הקורבן. בלש בכיר במשטרה המטרופוליטן אמר בראיון לטיימס: "האמת היא שלעולם לא נדע כמה נשים וורבויס תקף, אך המספר יכול בקלות להיות מאות על מאות".
לפני עבודתו כנהג מונית, ניהל וורבויס קריירה כשחקן בסרטי פורנו וכחשפן במסיבות רווקות. הוא נעצר על-ידי המשטרה בקיץ 2007 אך בשל רשלנות משטרתית שוחרר בערבות, ותקף מאז לפחות 30 נשים נוספות. קצינים בכירים חשפו כי 12 נשים התלוננו במשטרה לפני שהוגש כתב אישום נגד וורבויס, אך תלונותיהן מעולם לא נקשרו. מאז מעצרו, 75 נשים נוספות הגיעו לספר למשטרה שהן מאמינות שוורבויס תקף גם אותן.
הסיבה: התגעגע לאמא
הוא הואשם בתקיפת 14 נשים בתקופה של 16 חודשים, לאחר שחיפש קורבנות פוטנציאליים היוצאות ממועדוני לילה ומפאבים, סיפר בית המשפט. ג'והאנה קטס, התובעת במשפטו, אמרה כי כוונתו הייתה "להבטיח שהן יהיו נתונות באופן מוחלט לרחמיו ואז להתעלל בהן מינית".
ברגע שוורבויס, בן 51, זיהה קורבן, הוא היה מציע לה נסיעה הביתה במחיר מוזל; אז היה מספר כיצד זכה בעשרות אלפי פאונדים בקזינו או בלוטו, והזמין את האישה לחגוג עמו בהרמת כוסית. לתוך המשקה היה מועך סמי הרגעה חוקיים ומאריך את הנסיעה עוד ועוד שהחלו להשפיע.
הוא סיפר לבית המשפט כי בסך-הכל רצה תשומת לב נשית שכן אמו מתה כשהיה בן 13, והוא "רעב לחיבוקים".
חמש שנים של רשלנות
הקשר בין תריסר המתלוננות, שפנו למשטרה המקומית החל מ-2003 ועד תחילת שנה שעברה, מעולם לא נתגלה. קצין בכיר אמר לטיימס: "אנחנו בצרות גדולות בגלל זה; כמה ראשים מונחים על הקורה. מספר נשים לא קיבלו יחס הולם, לכמה נאמר 'ללכת להזדיין, נהגי מוניות לא עושים דברים כאלה'. אחרות לא נלקחו ברצינות משום שהיו שיכורות." הוא טען כי שוטרים רבים הושפעו מדוחות שהוצגו להם בשנת 2006 ובהם נטען כי מקרי תקיפה המערבים סמי אונס הם נדירים ביותר.
ביולי 2007 נקלט וורבויס בעדשה של מצלמת אבטחה כשהוא מוריד סטודנטית ממוניתו, ומאוחר יותר הוא נעצר. בשל רשלנות משטרתית לא ניתן היה להגיש כתב אישום, וורבויס שוחרר בערבות. מאז העניין נשאר ללא טיפול ולא הוגש כתב אישום ולא נערכה חקירה נוספת.
בפברואר 2008, לאחר שמישהו סוף סוף קישר בין שלוש תקיפות, הטיפול בתיק הועבר לסקוטלנד יארד, שם תוך שישה ימים הביאו את וורבויס למעצר. השוטרים פנו לציבור בניסיון לגלות האם נשים נוספות הותקפו על ידו. יועץ במרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית נזכר באישה שהזכירה כי הותקפה על-ידי נהג מונית וצלצל למשטרה. לאחד שהקורבן זיהתה את וורבויס בוודאות, הוא נעצר בביתו.
כעת, לאחר שבעה חודשי בחינה של התנהלות המשטרה בנושא, הועברה הסמכות על יחידות החקירה שטיפלו במקרה למחלקת הרצח והפשיעה החמורה בסקוטלנד יארד.
אשתו לשעבר: הוא תקף גם את בתי
ג'ין קלייטון, אשתו לשעבר של וורבויס שנפרדה ממנו ב-1995, אמרה כי הוא התוודה בפניה שהוא מכור למין, וכי עקב אחר אישה שיכורה לביתה שם תקף אותה מינית. היא סיפרה כי גם את ביתה מיחסים קודמים, תקף במהלך נישואיהם.
"ג'ון וורבויס הוא הסוטה הגדול ביותר שיש. הוא הציץ לבנותיי ותקף מינית נערה שיכורה בזמן שהיינו נשואים", סיפרה בראיון לדיילי מירור. "בהתחלה לא ידעתי שהוא נוהג להציץ. הוא היה חוזר הביתה כשמכנסיו מכוסים בבוץ".
"הוא סיפר לי לילה אחד שראה נערה שהייתה שיכורה. הוא עקב אחריה לביתה. הוא חיכה עד שנרדמה ואז תקף אותה. אתה יכול לדמיין את זה? זה סוטה".
הזוג הכיר ב-1988 בפאב לונדוני, שם עבד וורבויס בתור חשפן. הם נישאו ב-1991 ועברו לגור בבית משוץף, יחד עם שלושת ילדיה של קלייטון מיחסים קודמים. קלייטון תיארה את הנישואים כאלימים: "הוא היה הבעל הגרוע ביותר שאישה יכולה לבקשה. הבנתי כבר במהלך ירח הדבש שלנו שעשיתי טעות בכך שנישאת לו", אמרה. "כשאני חושבת על ג'ון אני כל-כך כועסת על עצמי, על מה שהעברתי את הילדים שלי". קלייטון לא סיפרה מדוע דיווחה למשטרה על התקיפה המינית שבעלה סיפר לה שביצע.

תאריך:  14/03/2009   |   עודכן:  14/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנגליה: נהג מונית אנס מאות נשים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ולישראל יש את משה קצב ל"ת
חץ  |  14/03/09 16:55
 
- אחמד טיבי שלום...
אייל.ב  |  14/03/09 17:05
 
- אייל ב. שלום,
רפונזל  |  14/03/09 18:48
2
ביבי מלך ישראל
א. פובליציסט  |  14/03/09 19:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סוכנויות הידיעות
ברנרד מיידוף ורעייתו החזיקו בנכסים בשווי 823 מיליון דולר בעת מעצרו    בין נכסיו של הזוג: 4 בתים בשווי 22 מיליון ד', יאכטה בשווי 7 מיליון ד' וסירה בשווי 2.2 מיליון ד'
מחלקה ראשונה
שודד שפרץ עם חברתו לחנות בגדים במושבה הגרמנית נורה למוות כשניסה לדרוס שוטרים במהלך ניסיון הימלטות    המשטרה: הירי היה מוצדק
מחלקה ראשונה
המטרה: למנוע מאירן להזרים נשק ולחמש מחדש את החמאס    בראש המדינות: ארה"ב, בריטניה, צרפת וגרמניה
שמואל שוסטר
וול סטריט נעלה את שבוע המסחר בעליות חדות: נאסד"ק טיפס ב-0.4% וסיים את השבוע בקפיצה של 10.6%    אודיוקודס התחזקה ב-3.8%; בלופניקס איבדה 4.4%; אורכית עלתה ב-5.1%; פאנדטק טיפסה ב-4.3%
יואב יצחק
גורמים בליכוד מעריכים: הידיעות על מגעים חשאיים לצירוף קדימה והעבודה הם ספין כדי ללחוץ על ישראל ביתנו, האיחוד הלאומי והבית היהודי למתן עמדותיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il