X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אין קללה או כינוי גנאי שהסלבס הכלואים בווילה לא השתמשו בהם אתמול מילות האהבה היחידות היו אלו שאמר אמיר פיי גוטמן לבן זוגו
▪  ▪  ▪
רק אהבה. אמיר פיי גוטמן [צילום: רונן אקרמן, עכבר העיר]

1. "הפליצות שיצאו לך מהפה יותר מסריחות מהפליצות שיצאו אתמול מהתחת של שימי" (פנינה טורנה בפנינה אמיתית).
בשתי מילים: שעמום תחת. אני מסכימה, זו לא שפה ראויה לכלי תקשורת מיינסטרימי בישראל, אבל אם ראיתם את התוכנית אתמול, אתם תעמדו גם בזה.
2. "פושטי, לא מתוחכם, שוויצרית, מתחנפת, אטום וסתום, מגלומנית, אישה מלאה עיוותים, קנאית, גמדית, יהירה, שוויצרית, מלאה רגשי נחיתות" (מילים שמנחם אוהב במיוחד. לקט מתוכנית אמש).
"הצבעה דרמטית", "אם כל ההדחות", "תצטרכו להזמין מכבי אש" - בכל השקרים הללו הלעיטו אותנו מנחי התוכנית היקרים והמוכשרים, רק כדי שנישאר לצפות במתמודדים אוכלים במסעדה מעופפת. האמת המרה היא שגם מסעדה בהרי האלפים לא תצליח להרים את מפלס הלגיטימיות של העונה הזו. הפרק כולו היה רגיל להפליא (מישהי רוצה לעזוב, מישהו מאבד קרוב משפחה, מנחם מקלל), וגם "אם כל ההדחות" התגלתה כעוד העמדה שגרתית להדחה. מי במועמדים? מנחם, פנינה, דודי, אמיר ומאיה. שום דבר מרעיש, מכבי האש מוזמנים להסיר את הכוננות.
3. "נתניהו, אם אתה שומע אותי, אם מישהו מוכן להעביר לך את האינפורמציה: ממשלת אחדות עם לבני - אין אפשרות אחרת" (מנחם בן, בין קללה לגידוף).
דרך טובה למצוא עניין בערימת הקלישאות הנ"ל, היא מעקב אחרי החשיבות המופרזת שמקבל מושג האמת כשסוגרים בני אדם נבחרים בבית סגור. פתאום, העולם מתחלק לשניים - צבועים, וכאלה שהולכים עם האמת שלהם. ציטוטים נבחרים, רק מאתמול: "זה מה שהאמת שלי אומרת לי עכשיו", "יש משהו במאיה שהוא לא אמיתי בעיניי", והגרסא הפואטית: "הצביעות זורמת, במפלים, מפלים". צבועים, אגב, הם אלה שהעמידו אותך להדחה, ריכלו עליך עם האקס, קראו לך "זבל" או כל ביטוי מסוג זה, או חלילה התיידדו עם מישהו מאלה שכבר הגדרת קודם כצבועים. כאלה שהולכים עם האמת שלהם יש רק מסוג אחד - קוראים לו "אני". אף אחד לא חושב להכריז על מישהו אחר, אפילו חבר טוב או שותף לדרך, ככזה שהולך עם האמת שלו. "האמת שלו" יש רק אחת, והיא שלי.
תגליות מרעישות נוספות אמש היו כדלהלן: מנחם בן נוחר, אשתו לא מתכוונת להתגרש ממנו, התייחדות קווירית התחוללה בחדר האח הגדול (אמיר זכה לפגישה קצרה עם בן זוגו), וגם - הבן של שימי תבורי הוא אשכנזי חתיך העונה לשם פטיטו. שוב, לא משהו להטריד בשמו את שירותי ההצלה.
4. "אולי אתה שונא אותי כי אני מזכירה לך את אימא שלך? אתה מקנא בכל הסופרים שאתה מבקר אותם? למה אתה מקנא בי? אחר כך תגיד לי אם אי פעם השתמשו נגדך באלימות, כי זה מעניין אותי" (פנינה מעבירה קורס קצר בפסיכולוגיה להמונים).
אחרי כל זאת, "האח הגדול VIP" אתמול הבהירה סופית: 230 אלף המנויים של ערוץ 20 צריכים לתבוע את כספם בחזרה. גדולי החוקרים בתחום התקשורת קבעו כבר מזמן שעניין טלוויזיוני פירושו מין או אלימות, עדיף ביחד. גם הם היו וודאי מופתעים לגלות איך תוכנית כל-כך אלימה וגסה יכולה להיות בו בזמן גם כל-כך משעממת.
5. "זה רק משעמום" (שימי מסביר למה מרח את ציפורני רגליו בלק כסוף עם נצנצים).
אז מה יהיה בפרק הבא? מישהו יבקש לעזוב? מישהי תתפרץ על מנחם? שימי תבורי ימרח לק בצבע אחר? למי אכפת? אולי בשעה טובה נפרוש מהמרוץ, לאחר שנגלה שמביימים היום אפילו פרסומות מעניינות יותר מעוד שעתיים עם שרונה פיק.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  23/03/2009   |   עודכן:  23/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האח הגדול VIP: הצביעות זורמת - במפלים
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
אמיר איש מקסים וראוי ל"ת
זוגיות משמים  |  23/03/09 11:14
2
האח הגדול=זבל אחד גדול!!! ל"ת
מיצי שפיצי  |  23/03/09 12:29
3
שימי אח של מתנה מהכיתה שלי.
שימשימיני  |  23/03/09 22:54
4
נחשו מה אי אפשר לעשות שם?
עכבר המעבדה  |  24/03/09 04:06
5
אמיר והאח הגדול
נבו  |  24/03/09 05:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יפעת גדות
במחקר בחולדות: לחץ הדם ירד ב-20% אצל החולדות שטופלו בתערובת פרוטאינים מאפונת גינה צהובה בהשוואה ללחץ הדם של החולדות שלא טופלו    מוצר אכיל, במקום תרופה, שיכול לעזור להוריד את לחץ הדם ולהפחית את חומרת ההשפעה השלילית של מחלת כליות
יעל פולק
ת"א 25 הוסיף 1.9%    החברה לישראל קפצה ב-6%    דיסקונט השקעות עלתה ב-4.7%    מחזור המסחר היה גבוה והסתכם ב-1.6 מיליארד שקל
מחלקה ראשונה
שתי שוטרות צעירות התחזו לדוגמניות לסביות והצליחו להביא להפללת עשרות סוחרי סמים באזור השרון    "התנשקנו והתחבקנו כל הזמן, אבל ידענו שזה משחק"
יפעת גדות
צפיפות העצם של גברים ששתו כוס או שתיים של יין או בירה על בסיס יומי הייתה גבוהה יותר לעומת זו של אלו שלא שתו    אצל אלו ששתו שתי כוסות או יותר של משקה חריף אחר ביום, צפיפות העצם הייתה נמוכה בצורה משמעותית לעומת זו של גברים ששתו לא יותר משתי כוסות של משקה חריף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il