X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך עולה מנתוני משרד הבריאות לרגל יום השחפת העולמי שמצוין היום משרד הבריאות: "כל הפסקה או אי-השלמת הטיפול המלא, עלולים לגרום לחידוש המחלה ולהמשך הפצת חיידקי השחפת"
▪  ▪  ▪
יותר חולים [צילום: פלאש 90]

397 חולי שחפת חדשים (שיעור של 5.5 ל-100,000 נפש) נרשמו בסוף שנת 2007, לעומת 386 חולים שהתגלו בשנת 2006 (שיעור של 5.4 ל-100,000 נפש). כך עולה מנתוני משרד הבריאות, לרגל יום השחפת העולמי שמצוין היום (24.3.09).
ממשרד הבריאות נמסר, כי כדי להגיע לריפוי מלא, יש ליטול באופן סדיר ומלא מספר תרופות אנטיביוטיות במשך כחצי שנה. אולם "כל הפסקה או אי-השלמת הטיפול המלא, עלולים לגרום לחידוש המחלה ולהמשך הפצת חיידקי השחפת. טיפול בלתי סדיר מביא להתפתחות זנים עמידים לתרופות וסיכון להפצתם".
למנוע שחפת בקרב מהגרים
בשנים האחרונות מגיעים לישראל מהגרים מבקשי מקלט מאפריקה דרומית לסהרה, בעיקר דרך הגבול עם מצרים. במשרד הפנים מעריכים, כי בשנתיים אחרונות הגיעו כ-15,000 איש. מבחינה רפואית, שירותי בריאות הציבור הוציאו שני חוזרים המתייחסים להיבטים בריאותיים של קליטתם הרפואית ולהנחיות למניעת שחפת בקרב עובדים הנחשפים בצורה משמעותית במסגרת עבודתם. צוות המחלקה לשחפת ואיידס פעל יחד עם גורמים תוך-משרדיים וגורמים חיצוניים על-מנת להתמודד עם האתגרים החדשים אלה.
בכינוס שתקיים היום המחלקה לשחפת ואיידס בנושא "מהגרים מבקשי מקלט-אתגרים חדשים, בריאותיים וחברתיים בישראל", יוצגו היבטים מגוונים בנוגע לאתגרים הבריאותיים והחברתיים של ההגירה בישראל.
תסמיני המחלה:
שיעול, חום, חולשה קשה, העדר תיאבון, אנמיה, ירידה דרסטית במשקל, ורקיקת דם מדרכי הנשימה. המחלה פוגעת לרוב בריאות, אך עלולה לפגוע גם באיברים אחרים כמו במוח, בכליות ובעמוד השדרה.

תאריך:  24/03/2009   |   עודכן:  24/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלון רוזנבלום
השחקנית פליסיטי הופמן, המוכרת בעיקר כלינט סקאבו מ"עקרות בית נואשות", מקפידה לשמר גם את הקריירה הקולנועית שלה    בימים אלו מתחילה לעבוד על סרט חדש בבימויו של מייקל וורת'
חן חדד
השבוע, בחדשות הטלוויזיה: בר רפאלי מראיינת את ג'סטין טימברלייק, יוצר "הסופרנוס" חוזר, וגם הנורא מכל: כל הספוילרים לדמויות שמתות בסוף העונה
מערכת PCאון
ע"פ IOActive, בסמרט-גרידס (smart grids), אשר אמורים לנהל את החשמל ברשתות מחשבים, נמצאה פגיעות, דרך התשתית האלחוטית, בה יכולים הפורצים להשתלט עליהם - וכך על הרשת, ולכבות את החשמל בערים שלמות
אמיתי זיו
משרדי התקשורת והאוצר ינסחו מכרז חדש עם תנאים מקלים    המכרז נכשל כי לא הוגשה אף הצעה
יפעת גדות
הטלוויזיה החינוכית הישראלית היא גורם השידור היחיד המשרת את יעדי החינוך במדינת ישראל    מטרת הקמת הערוץ הייתה מתן מענה לצרכי הוראה והעלאת ההישגים הלימודיים של תלמידים עולים ותלמידים טעוני טיפוח בבתי הספר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il