X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סוחר: "פעילות של זרים ואופטימיות ליבו העליות" הפועלים עלתה ב-2% אחרי ההודעה על פרישת צבי זיו כי"ל קפצה 4.6% בזק עלתה ב-1.2% טבע טיפסה ב-2.3%
▪  ▪  ▪
עליות בת"א [צילום: לע"מ]

יום לפני הפקיעה על אופציות המעו"ף, זינקו המדדים בבורסה בשיעור של 3% והשלימו בכך יום חמישי של עליות. המסחר נפתח בעליות קלות למרות המגמה השלילית בשוקי העולם אמש ובבוקרו של היום אך עם הזמן הלכו העליות והתחזקו בעקבות צפייה לפתיחה בעליות שערים נאות בוול סטריט. מדד תל אביב 25 עלה ב-2.8% מעבר לרמה של 700 נקודות, מדד תל אביב 100 הוסיף 2.1% ל-644 נקודות ומדד התל טק מוסיף 1.7%. מחזור המסחר מסתכם ב-1.5 מיליארד שקלים.
"פעילות של זרים, בשילוב אופטימיות שהמהלכים של הממשל האמריקני יעזרו בסופו של דבר, מלבים את העליות בבורסה", אומר פעיל בכיר היום בשעות הצהריים שמספר על פעילות של זרים במניות החביבות עליהם כמו כי"ל, מכתשים ובזק שמרכזות מחזורים ערים.
התעוררות גיוסי האג"ח של החברות הגדולות נמשכת. אתמול גייסה דלק ישראל (0.4%, 12700.0) 100 מיליון שקלים לאחר שכוונתה הראשונית הייתה לגייס חצי מכך. יום קודם לכן השלימה מכתשים אגן (4.64%, 1715.0) גיוס של מיליארד שקלים מגופים מוסדיים, מה שמעודד מעט גם את שוק האג"ח הקונצרני כולו. גם שטראוס בוחנת גיוס של 500 מיליון שקלים וגם כיל בוחנת אפשרות לגייס אגרות חוב בהיקף של למעלה מחצי מיליארד שקלים אם כי מדובר במגעים ראשוניים בלבד. היום שמרו מדדי התל בונד על יציבות יחסית.
את הידיעה של היום סיפק היום בנק הפועלים שיום לפני פרסום הדוחות, הודיעה צבי זיו המנכ"ל על פרישתו. המניה שנסחרה במרבית היום בירידות של עד 1% למרות המגמה החיובית עברה לעלייה של 2% עם פרסום הידיעה. בנק הפועלים (0.0%, 49.4) כבר פרסם אזהרת רווח לרבעון הרביעי במהלכה הפסיד 250 מיליון שקלים. מחר גם בינלאומי (3.36%, 2709.0)יפרסם את דוחותיו.
כי"ל (4.64%, 3610.0) נהנתה בימים האחרונים מעליות לאור התאוששות מסוימת במחירי הסחורות. המניה עלתה ב-4.6% ובסך-הכל, זינקה ב-15% בשבוע האחרון. כיל תפרסם את דוחותיה ביום שני הקרוב.
מדד הנדל"ן זינק ב-8.5%. את העליות במגזר מובילה מניית כלכלית ירושלים (0.0%, 49.4) זינקה בשיעור חד של 14% ובסך-הכל זינקה ב-153% מתחילת השנה. אתמול הורידה מעלות את דירוג האג"ח של אפריקה ישראל (5.89%, 3400.0) יום אחרי שמדרוג עשתה זאת. הדירוג של מעלות ירד בשתי דרגות ל-BBB פלוס. אפריקה עלתה ב-5.9%.
בזק (0.0%, 49.4) ריכזה מחזור מסחר הגבוה בבורסה - 165 מיליון שקלים החליפו ידיים במניות. מחר יבשילו חלק מהאופציות שהעניקה החברה לעובדיה בתוכנית מלפני שנתיים.
גם היום המשיך זרם הדוחות הכספיים. שטראוס (0.0%, 49.4) סיימה את הרבעון ביציבות בהכנסות וברווח. המניה נהנתה מהטרנד החיובי ועלתה ב-2.5%.
אל על (0.0%, 49.4) סבלה מהרבעון הרביעי מהמיתון והפסידה 9.4 מיליון דולר ברבעון ובסך-הכל 38.8 מיליון דולר בשנת 2008. המניה נחלשה ב-0.1%.
טבע (0.0%, 49.4) גם היא ריכזה מחזור ער וטיפסה ב-2.3% ללא חדשות מיוחדות בזירה.

פורסם במקור באתר דה מרקר
תאריך:  25/03/2009   |   עודכן:  25/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מבקר המדינה קובע כי ליקויים רבים נמצאו בפעולות של משרדי הממשלה והרשויות המקומיות בצפון ביחס ליחידות האירוח הבנויות במקומות רבים    "הזנחת הטיפול בעסקי יחידות האירוח במשך שנים רבות, עלולה לפגוע בבריאות הנופשים ובבטיחותם"
עופר וולפסון
הפסידה תפעולית 1.6 מיליון דולר לאחר שהציגה רווח של 94.7 מיליון ב-2007    180 עובדים עזבו השנה את החברה    הסיבה להפסד: עסקות גידור "נעולות" על הדלק מתחילת השנה
איציק וולף
מבקר המדינה קובע כי התגלה כשל ממשי בפיקוח של הרשויות המקומיות על חברות הגביה שהפעילו    הדבר זועק שבעתיים במציאות שבה כחצי מהרשויות המקומיות בישראל פועלות במסגרת תוכנית הבראה הקובעת יעדים בתחום הגדלת הגביה ומתנה מענקים ותקציבים בהשגת יעדי הגביה
אלעזר לוין
ביקורת חריפה על תפקוד הוועדה המקומית ב"עיר הכרמל"    אוזלת יד בטיפול בבנייה בלתי-חוקית    פועלים זה 4 שנים ללא תקציב
אלעזר לוין
גם בערים אחרות גבו פרמיה מוגזמת מההורים    הערכה: גבייה בלתי חוקית בעשרות מיליוני שקלים לשנה    עיריית תל אביב אינה מבטחת 4,300 תלמידים - בניגוד לחוק    הוואקף אינו משתף פעולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il