X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סקר חדש של IBM מראה כי צרכנים נוטים לאמץ טכנולוגיות חדשות בקצב מהיר יותר מזה שאיתו יכולה תעשיית הפרסום להתמודד מה הן המשמעויות של כך ואיזו בשורה בכל זאת יש בכך לבעלי אתרים?
▪  ▪  ▪
סקר חדש [צילום: AP]

מחקר חדש של IBM מראה כי גולשים מאמצים במהירות גדולה למדי טכנולוגיות מחשוב חדשות כמו רשתות חברתיות, יישומי אינטרנט בטלפונים ניידים ושירותי וידיאו באינטרנט. תעשיית הפרסום, לעומת זאת, מסתגלת לאט יותר לשינויים בשוק, מה שגורם לה להשתרך מאחור ולא לנצל את מלא הפוטנציאל שטכנולוגיות אלו יכולות להציע.
המחקר סקר כ-2,800 משתמשים בשש מדינות ברחבי העולם וכ-70 אנשי פרסום ושיווק. תוצאות הסקר מראות כי מספר הגולשים המשתמשים ברשתות חברתיות כמעט והכפיל את עצמו משנת 2007 לשנת 2008, מ-33% מהגולשים ל-60% ב-2008.
בנוסף, שיעור המשתמשים בשירותי מוזיקה מקוונים או שירותי מוזיקה לטלפונים ניידים הגיע ב-2008 ל-46%, לעומת 22% ב-2007. שיעור הצופים בתכני מידע המיועדים למכשירים ניידים גדל מ מ-15% ל-41% ושיעור הגישה למוזיקה ולוידיאו במכשירים ניידים הגיע ל-35%, מ-7% בלבד ב-2007.
כ-70% מהמשתמשים מוכנים לצפות בפרסומות בתמורה לגישה חינמית לשירותי וידיאו באינטרנט. כ-60% מוכנית למסור מידע אישי, כדוגמת הגיל שלהם ותחביביהם, בתמורה לקבלת מידע בעל ערך.
בתעשיית הפרסום לעומת-זאת, עוד לא מצליחים למצות את מלוא הפוטנציאל של המגמות האלו. עם-זאת, נראה כי ארגונים מתחילים להעביר חלק ניכר יותר מנתח תקציב הפרסום שלהם לשימוש בטכנולוגיות אלו.
כ-63% ממנהלי השיווק אמרו כי הם מתכוונים להגדיל את נתח התקציב שלהם המוקצה למדיות החדשות, כמו האינטרנט והטלפון הנייד. כ-65% מהם אמרו כי הם מתכוונים לצמצם את נתח התקציב שלהם המוקצה לפרסום בכלי המדיה המסורתיים, כדוגמת הטלוויזיה והרדיו. המדובר כמובן בבשורה טובה עבור ספקי תכנים באינטרנט ופחות טובה עבור ספקי התכנים במדיה המסורתית.
יותר מנהלי שיווק ומפרסמים מבינים כיום כי פרסום בכלי המדיה החדשים עשוי להיות יעיל ומשתלם יותר. כלים רבים מציעים פרסום המותאם אישית ללקוחות על-מנת למקסם את התוצאות. עם-זאת, כ-80% מאנשי הפרסום שהשתתפו בסקר טענו כי התעשיה נמצאת במרחק של חמש שנים מפרסום חוצה פלטפורמות אמיתי שינצל בצורה יעילה מגמות אלו.

תחקירי pCon – פיתרון, למי שחסרים זמן פנוי וגם מאות אלפי שקלים בשנה
תאריך:  26/03/2009   |   עודכן:  26/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
IBM - הצרכנים מהירים יותר מהמפרסמים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אם מנצרת עילית השאירה את בנה בן 3 לבד בבית ויצאה    השכנים ששמעו אותו בוכה הזעיקו את המשטרה    האם לא הבינה על מה המהומה
דנה שוופי
מועדון חדש שייפתח בתל אביב מבקש לרכוב על גל ההצלחה של "האח הגדול"    מנהליו מתכוונים גם להפוך אותו לתוכנית ריאליטי בפני עצמה
עופר וולפסון
הגיב לביקורת על ממשלתו המסתמנת, אשר תכלול 38 שרים וסגני-שרים    "המחיר לאי-הקמת ממשלה יציבה - גדול וכבד בהרבה"
רותי אברהם
מחבל ג'יהאד, אניס ספורי, נשלח למאסר ממושך בגין חברות בארגון טרור ותכנון רצח מדענים וטייסים    החוליה שהקים ספורי "שאהיד עימאד מורנייה" תכננה גם פיגוע ירי לעבר חיילי מחסום ביר זית
יפעת גדות
במסגרת מחקר ניסיוני, גברים שהשתמשו במתקן מיוחד במשך 6 חודשים נהנו מעליה ממוצעת של 2.3 סנטימטרים באורך איבר מינם    המתקן הביא לתוצאות טובות יותר מניתוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il