X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
העלייה - בחודשים דצמבר עד פברואר עלייה של 5.8% ברכישות מוצרים כלליים כגון דלק וציוד מחשבים ברכישות המזון נרשמה עלייה של 0.8%
▪  ▪  ▪
שיפור בכל קטגוריות הרכישה

למרות המיתון ממשיכים הישראלים "לגהץ". בשלושת החודשים דצמבר 2008-פברואר 2009 נרשמה עלייה של 4.1% בסך כל הרכישות בכרטיסי אשראי. זאת, בהמשך לעלייה של 1.1% בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר 2008. כך מדווחת (יום ה', 26.3.09) הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. העלייה נרשמה בכל קטגוריות הרכישה השונות.
עלייה של 0.8% נרשמה ברכישות מזון ומשקאות (כולל שירותי אוכל), עלייה של 3.2% נרשמה ברכישות מוצרי תעשיה, עלייה של 4.5% נרשמה ברכישות שירותים, ועלייה של 5.8% נרשמה ברכישות מוצרים ושירותים אחרים.
ברכישות מזון ומשקאות (כולל שירותי אוכל והסעדה), אשר היוו 19% מהרכישות בכרטיסי אשראי בשנת 2008, נרשמה בדצמבר עד פברואר עלייה במחירים קבועים של 0.8% בחישוב שנתי, לאחר שנרשמה ירידה של 1.5% בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר 2008.
במוצרי תעשיה (הכוללים הלבשה והנעלה, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, בתי כלבו ורהיטים), אשר היוו 18% מהרכישות בשנת 2008, הנתונים מראים עלייה במחירים קבועים של 3.2% בחישוב שנתי. זאת, לאחר שבשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר נרשמה ירידה של 3.8%.
ברכישות השירותים (הכוללות שירותי ביטוח, טיסות ואירוח, פנאי ובילוי ושירותי עירייה וממשלה), קבוצה שהיוותה 20% מהרכישות בשנת 2008, נרשמה עלייה של 4.5% בחישוב שנתי. זאת, בהמשך לעלייה של 2.7% בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר.
קטגוריית "מוצרים ושירותים אחרים" (הכוללת דלק, חשמל וגז, מחשבים ותוכנה, ציוד ושירותי תחבורה ותקשורת, ספרים, פרסום, שירותי רפואה ותרופות), המהווה את החלק הארי ברכישות - 43% בשנת 2008, נרשמה עלייה במחירים קבועים של 5.8% בחישוב שנתי בדצמבר-פברואר בהמשך לעלייה של 3.6% בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר.
הנתונים על רכישות של צרכנים פרטיים בכרטיסי אשראי התקבלו מכל חברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל, והן דווחו לפי סכום הרכישה הכולל של הצרכנים בבתי העסק, תוך התייחסות לרכישות של הישראלים בארץ בלבד.

תאריך:  26/03/2009   |   עודכן:  26/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
סקר חדש של IBM מראה כי צרכנים נוטים לאמץ טכנולוגיות חדשות בקצב מהיר יותר מזה שאיתו יכולה תעשיית הפרסום להתמודד    מה הן המשמעויות של כך ואיזו בשורה בכל זאת יש בכך לבעלי אתרים?
עידן יוסף
אם מנצרת עילית השאירה את בנה בן 3 לבד בבית ויצאה    השכנים ששמעו אותו בוכה הזעיקו את המשטרה    האם לא הבינה על מה המהומה
דנה שוופי
מועדון חדש שייפתח בתל אביב מבקש לרכוב על גל ההצלחה של "האח הגדול"    מנהליו מתכוונים גם להפוך אותו לתוכנית ריאליטי בפני עצמה
עופר וולפסון
הגיב לביקורת על ממשלתו המסתמנת, אשר תכלול 38 שרים וסגני-שרים    "המחיר לאי-הקמת ממשלה יציבה - גדול וכבד בהרבה"
רותי אברהם
מחבל ג'יהאד, אניס ספורי, נשלח למאסר ממושך בגין חברות בארגון טרור ותכנון רצח מדענים וטייסים    החוליה שהקים ספורי "שאהיד עימאד מורנייה" תכננה גם פיגוע ירי לעבר חיילי מחסום ביר זית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il