X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סרט חדש בתלת מימד, לאכול לצד פריחת הדובדבן, שלמה ארצי מתעד את העוזרת שלו ועוד אירועים שיעסיקו אתכם בסוף השבוע
▪  ▪  ▪
ארצי. סרט על העוזרת

מדי שבוע מערכת עכבר העיר און ליין תעזור לכם להתכונן לסוף השבוע עם מבחר המלצות מתחומי התרבות השונים. והשבוע: סרט חדש בתלת מימד, לאכול לצד פריחת הדובדבן, "פסטיבל האביב" חוגג עשור, שלמה ארצי מתעד את העוזרת שלו, תערוכה חדשה ופסטיבל הרולד פינטר.
קולנוע: גם תלת מימד, גם מצחיק
אם חשקה נפשכם בסרט קליל וכיפי שאפשר ללכת אליו עם חברים וגם עם ילדים - "מפלצות נגד חייזרים", שעולה ביום חמישי לאקרנים, בהחלט ימלא את מבוקשכם. מדובר בלהיט האחרון מבית "דרימוורקס", שמגולל את סיפורה של חבורת מפלצות שאמורה להלחם בחייזר רשע ולהציל את האנושות. העלילה אולי נשמעת קצת מטופשת, אבל היא מלאה בכל-כך הרבה בדיחות מוצלחות, הומאז'ים חכמים לסרטי מדע בדיוני כמו "אי.טי" או "מפגשים מהסוג השלישי" וקריצות משעשעות לתרבות הפופולרית כך שחוסר המקוריות של הסיפור לא פוגמת בצפייה. ואם טרם השתכנעתם - "מפלצות נגד חייזרים" הוא הסרט הראשון שיוקרן בארץ בתפוצה רחבה של תלת מימד. כלומר, ניתן יהיה לראות אותו במשקפי תלת מימד מיוחדים גם בגרסה מדובבת וגם בגרסה המקורית באנגלית ב-13 בתי קולנוע - הישג היסטורי קטן במונחים מקומיים.
מוזיקה: פסטיבל האביב מייבא את הטוב מכל העולם
מי ידע? מדי שנה מתקיים ברחבי ראשון לציון פסטיבל האביב, שיחוגג עשור בין התאריכים 4.4-27.3. בפסטיבל אפשר למצוא שלל הופעות תרבות ייחודיות עד אקזוטיות, שיובאו במיוחד עבורו מרחבי העולם. למשל, המופע בעל השם הדרמטי "סודות הטנגו", המגיע הישר מארגטינה ללמדנו איךבאמת רוקדים את הריקוד הסקסי בעולם. לחובבי האקשן, מטיוואן הרחוקה מגיע המופע "צלילי האוקיינוס", מופע תופים וכלי ההקשה, והמסע מסביב לגלובוס ממשיך עם ג'אז צועני בניחוח צרפתי, קולות מאסטוניה וזימבבואה, הפקות בכורה ישראליות ועוד. רוב המופעים בפסטיבל מתקיימים בהיכל התרבות ראשון לציון. אך חלקם יתקיימו גם בהיכל אמנויות הבמה בהרצליה, היכל התרבות מודיעין, תיאטרון הצפון בקריית חיים, היכל התרבות פתח תקוה ובית יד לבנים באשדוד.
טלוויזיה: עוזרת הבית של שלמה ארצי יותר מעניינת משחשבתם
שלמה ארצי לא צריך את זה, הרי יש לו קריירה יציבה, שמספקת לו די תעסוקה. סביר להניח שהוא גם לא היה עושה את זה, אילולא פגש במריאנה. עוזרת הבית שלו, עובדת זרה מרומניה, כל-כך כבשה את לבו, עד שהוא החליט לחרוג ממנהגו ובמקום לכתוב עליה שיר, הוא בחר לעשות עליה סרט. בימיה האחרונים בארץ, אחרי שהייתה כאן שמונה שנים, ליווה אותה ארצי עם מצלמתו. בסרטו הוא מצליח להראות זווית אחרת מזו שהתרגלנו אליה בכל הנוגע למהגרי עבודה - לא רק אותם אנשים שקופים החולפים על פנינו, אלא בני אדם עם שאיפות שאינן מתמצות בניקוי בתים ובטיפול בזקנים, כאלו שכבר למדו לדפוק על אבטיח כדי לבדוק אם הוא טרי ומכירים את אריק איינשטיין. כאלו שלמרות היותם "כמעט" ישראלים, עדיין נשארים עלומים. (תיגל נשיא).
  • מריאנה היפה, שבת, 21:30, ערוץ 8
אמנות: הזמנה קבוצתית
גלריה פלורנטין 45 פותחת שלוש תערוכות יחיד של שלוש אמניות צעירות. רני ששון מציגה סדרה חדשה של פסלים העשויים מעור, מלאטקס ומפלסטיק, והממשיכים את עיסוקה בחלקי גוף הנבחנים כאובייקטים עצמאיים; ענבל טימור מציגה מיצב רישומי היוצר חלל ארעי הנוצר מ"וילון" של ניירות ורישומים שנחשפים לעיני המבקר רק אם "יחדור" או "יפלוש" למקום הפרטי של האמנות, או שמא "יתארח" בו; וליבנת גיאת מציגה סדרה של ציורי אקריליק הנמצאים על הגבול שבין צילום לציור ובין מציאות לדמיון. תהליך העבודה מתחיל בדימויים שמצולמים בזמן אמת, עוברים מניפולציות דיגיטליות ומועברים לבד ולזכוכית.
  • "הזמנה אישית", ענבל טימור ורני ששון; "Multitude", ליבנת גיאת. פלורנטין 45.
משפחה: הפנינג פריחה במערות גוברין
מזג האוויר הנאה הצפוי בשבת אמור בהחלט לעשות לכם חשק לצאת מהבית ולהשתתף בצעדת פריחה והפנינג חגיגי שתתקיים בשבת בגן לאומי בית גוברין. במהלך הצעדה, שאורכה כשני קילומטר, תוכלו לצעוד ברחבי האתר כשלהקת נגנים ינעימו לכם את הדרך ודוכני מזון ויצירה יפתו אתכם לרכוש ממרכלותם. לקראת הצהריים תעלה במערת הפעמון ההצגה "היה היה יער" בנושא איכות הסביבה, במסגרתה תתבקשו לעזור בבניית התפאורה שעשויה כולה מחומרים ממוחזרים.
במה: פסטיבל הרולד פינטר בתיאטרון תמונע
המחזאי ובמאי התיאטרון הבריטי, זוכה פרס נובל, הרולד פינטר, מת בחודש דצמבר האחרון ממחלת הסרטן בגיל 78. פינטר כתב למעלה מ-30 מחזות, וזכה בפרס נובל לספרות בשנת 2005. בסוף השבוע הקרוב (בין התאריכים 28-27 במרס) יתקיים פסטיבל הרולד פינטר, שהוא שיתוף פעולה בין תיאטרון הבימה ותיאטרון תמונע, האירוע כולו יוקדש ליצירתו של המחזאי והוא יתקיים בתיאטרון תמונע, בתמיכת המועצה הבריטית לתרבות.
באירוע ישתתפו שחקנים רבים בקריאות מבוימות של 11 מחזות של פינטר, עוד במסגרת האירוע מופע בכורה לשירים פרי עטו של פינטר שתרגם פרופסור אבי עוז והלחין לכבוד האירוע המנהל המוזיקלי של הערב, טל בלכרוביץ.
בין המשתתפים: חנה מרון, אלכס אנסקי, ליא קניג, יוסי גרבר, אניה בוקשטיין, אקי אבני, סנדרה שדה, אילן דר, לאורה ריבלין, יגאל שדה, שרון אלכסנדר, ליאור אשכנזי, ועוד רבים.
אוכל: ארוחת בוקר בלב פריחות הדובדבן והנקטרינה
האביב בפתח ואין זמן טוב מזה לצאת לטייל בצפון ולראות את הפריחה. מרים וחיימק'ה הוד, ממסעדת בית שלום במטולה, מזמינים אתכם בשבת הקרובה לארוחת בוקר אביבית בסוף השבוע, בשילוב סיור פריחת עצי דובדבן ונקטרינה.
בארוחת הבוקר מוגשים זיתים, לחמים, דגים כבושים, ביצים, מאפים, ריבות וקפה העשוי מחלב טרי שנחלב בכל בוקר. בנוסף תקבלו גם גבינות טריות שמכינים במקום וביניהן: לבנה, גבינה עם קצח, גבינות עם נענע וזעתר, גבינות עם צנובר ושקדים ועוד. לאחר ארוחת הבוקר, עורך חיימק'ה טיול מודרך בן שעה העובר בין בתי מושבה, דרך פארק המעיין, תצפית על מפל הטחנה ועל מטעי הפרי של המושבה. הסיור המודרך נערך ברכבים פרטיים כאשר בכל מוקד נעצרים לצפייה והסברים.
  • ארוחת בוקר וסיור פריחה במטולה, שבת ה-28 במרץ, 12:00 בצהריים. 70 שקלים לאדם, בית השלום, הראשונים 28 מטולה.
מסיבה: מצדיעים לפרודיג'י
מועדון הבלוק יקיים היום (חמישי) מסיבת הצדעה ללהקה העל זמנית הפרודיג'י, שהפכה למעין להקת קאלט לכל מי שמגדיר את עצמו אלטרנטיבי-אנדרגראונד. בערב תתכנס על העמדה חבורת די.ג'ייז מנוסה - אפל מסנסי סאונד, בייסיק מאינפיוז, ווידו מסוליקו, מש והקטיק - שכל אחד בה יתרום את חלקו במטרה לזרוק אתכם לצדדים הנסתרים, המביכים, האפלים, המרגשים ששינו את פני ההיסטוריה, מעידן הטרום ועד הפוסט מילניום.
  • מחווה לפרודיג'י. חמישי ה-26.3, 23:30. הבלוק. 40 שקלים עד 1:00, 55 שקלים אחרי.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  26/03/2009   |   עודכן:  26/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נשיא מדינת ישראל בירך את עמיתו המצרי לרגל 30 שנים לחתימת הסכם השלום בין המדינות    הנשיא המצרי מובארק השיב כי לא ישנה את מדיניותו ביחס לשלום עם ישראל
עופר וולפסון
ביהמ"ש המחוזי פסק כי הצמדה לא מאוזנת לשער החליפין אינה תקינה ואישר פשרה בתובענה ייצוגית    הבנק יפצה קבוצה של נוטלי משכנתאות ואת מגיש התביעה ב-74 אלף ש"ח
עידן יוסף
עופר וולפסון
חברת הביטוח של הקבוצה הפסידה כ-3.9 מיליון ש"ח ב-2008    20 מיליון ש"ח מהרווח באו מרכישות עצמיות של אג"ח    לקבוצה 57 אלף רכבי ליסינג
חלי בלו
איך בוחרים מלון בנופש משפחתי? העצות והטיפים הבאים מגיעים כדי לשפר את החופשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il