X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סכסוכי עבודה הוכרזו בקרב עובדי מינהל מקרקעי ישראל, אוניברסיטת בר-אילן, ת.י.מ הובלה, סניף ביטוח לאומי בעפולה, מוזיאון ת"א לאמנות ובקרב ספקי שירותי המחשוב לממשלה
▪  ▪  ▪
שביתות העובדים קרובות? [צילום: פלאש 90]

ועדת התיאום וביצוע של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הכריזה (יום ה', 26.3.09) על סכסוכי עבודה במינהל מקרקעי ישראל, באוניברסיטת בר-אילן, ב-ת.י.מ הובלה משולבת בע"מ, בביטוח לאומי בעפולה, במוזיאון תל אביב לאמנות, בקרב עובדי קוסט פלוס - עובדי המחשוב במשרדי הממשלה ובעיריית נצרת עילית.
ההסתדרות מוסרת כי סכסוך העבודה במינהל מקרקעי ישראל הוכרז בעקבות כוונת ההנהלה לבצע שינויים מבניים וארגוניים חד-צדדיים, מבלי לנהל משא-ומתן. לרבות סגירת יחידות וביצוע של מיקור חוץ של כלל השירותים נותני שירות לקהל: התחייבות לרישום משכנתאות, רישום במאגר המידע של המינהל ושירות לחוכרים. כמו-כן, סכסוך ההנהלה הוכרז גם עקב סירוב ההנהלה לחדש את ההסכם הקיבוצי.
סכסוך העבודה באוניברסיטת בר-אילן נוגע לכאלף עובדי המנהלה הטוענים כי מנכ"ל האוניברסיטה לא מכיר בעבודה המאורגנת ובוועד העובדים, ובכוונתו לבצע שינויים מבניים חד-צדדיים תוך התעלמות והעדר שקיפות כלפי נציגות העובדים. כמו-כן, נמסר כי בכוונת האוניברסיטה לבצע מיקור חוץ במחלקת האחזקה, לא לתת קביעות לעובדים ולהעסיק עובדים באמצעות חוזים אישיים ולבצע קיצוץ בהיקף עבודות הניקיון.
סכסוך העבודה ב-ת.י.מ נוגע לנהגי החברה והוכרז בעקבות החזרה מההסכמות של המעסיק לחתום על הסכם קיבוצי לאחר שנה של משא-ומתן. כמו-כן, הוכרז הסכסוך בעקבות כוונת המעסיק לנקוט בשינוי מבני במסגרת המיזוג, אשר לו השלכות ישירות על העובדים, תנאי העסקתם, זכויותיהם וביטחונם התעסוקתי.
סכסוך העבודה בביטוח לאומי בעפולה נוגע לעובדי האשנבים ביישובים בית שאן, מגדל העמק ויקנעם, והוכרז בעקבות החלטה חד-צדדית של ההנהלה להפסיק את קצובת האש"ל לעובדים.
סכסוך העבודה במוזיאון תל אביב לאמנות הוכרז בעקבות כוונת ההנהלה לנקוט בשינויים מבניים. לרבות: הפחתות שכר ושינוי היקף המשרה לארבעה ימי עבודה.
סכסוך העבודה של עובדי קוסט פלוס, עובדי המחשוב במשרדי הממשלה, הוכרז בעקבות דרישת נציגות העובדים לקליטתם כעובדי מדינה. כמו-כן, הסכסוך הוכרז בעקבות הכוונה החד-צדדית להעביר את פעילותם למיקור חוץ מבלי שנוהל משא-ומתן קיבוצי בהתייחס להשלכות השינויים על העובדים וביטחונם התעסוקתי.
סכסוך העבודה בעיריית נצרת עלית הוכרז בעקבות ההחלטה החד-צדדית של העירייה לנקוט בשינויים מבניים ובסגירת מחלקות, ללא כל משא-ומתן עם נציגות העובדים וההסתדרות, אשר לטענת ההסתדרות יכול לגרום לפיטורי עובדים ולפגיעה בביטחונם התעסוקתי. כמו-כן, בהתסדרות מאשימים את התנהלות העירייה ככוחנית כלפי ועד העובדים. לטענתם, הושמעו כלפיהם איומים ולא שותפו נציגי העובדים במכרזים, כפי שנהוג מזה כ-30 שנה.

תאריך:  26/03/2009   |   עודכן:  26/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההסתדרות הכריזה על שורת סכסוכי עבודה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד לעופר עיני
האנס מארלוזורוב  |  26/03/09 19:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הח"כית לשעבר רומזת כי תעזוב את מרצ ותקים מפלגה חדשה - כנראה מפלגת נשים
ניר צליק
נאסד"ק עולה ב-1.5%    אודיוקודס מתחזקת ב-5%    אלווריון מוסיפה 4.2%    רדוויז'ן מטפסת ב-4.5%    טאואר מתאוששת ב-5.3%    אורכית נחלשת ב-1.8%
עכבר העיר און ליין
סרט חדש בתלת מימד, לאכול לצד פריחת הדובדבן, שלמה ארצי מתעד את העוזרת שלו ועוד אירועים שיעסיקו אתכם בסוף השבוע
איציק וולף
נשיא מדינת ישראל בירך את עמיתו המצרי לרגל 30 שנים לחתימת הסכם השלום בין המדינות    הנשיא המצרי מובארק השיב כי לא ישנה את מדיניותו ביחס לשלום עם ישראל
עופר וולפסון
ביהמ"ש המחוזי פסק כי הצמדה לא מאוזנת לשער החליפין אינה תקינה ואישר פשרה בתובענה ייצוגית    הבנק יפצה קבוצה של נוטלי משכנתאות ואת מגיש התביעה ב-74 אלף ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il