רפורמת הגז בישראל יוצאת לדרך ותושק בקמפיין פרסומי העולה היום (א', 29.3.09). הרפורמה, שאושרה בכנסת במסגרת חוק משק הגז משנת 2008, תאפשר לעבור בקלות בין ספקי הגז השונים, ללא תנאים מגבילים, והיא עתידה להביא להגברת התחרות, להורדת מחירים ולשיפור השירות במשק גז הבישול בישראל.
הבוקר עלה הקמפיין בערוצי הטלוויזיה ובאתרי האינטרנט המובילים בישראל למשך כשבועיים. מטרת הקמפיין היא לעודד את הצרכן לבדוק ולהשוות את התנאים שמציעות חברות הגז השונות ובכך לעורר את התחרות בשוק הגז הרדום. הקמפיין נוהל על-ידי לשכת הפרסום הממשלתית, ועלותו נאמדת בכ-1.75 מיליון ש"ח.
"לפתיחת שוק גז הבישול לתחרות יש משמעות קיומית, בעיקר למעוטי היכולת הכלכלית", אמר שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר. "הקמפיין שהחל היום הינו נקודת שיא לאחר עבודה רבה שעשינו במשרד בשנים האחרונות כדי לאפשר תחרות אמיתית. הקמפיין יביא להעלאת המודעות לאפשרויות הבחירה שקיימות לצרכן ואני מקווה כי בעתיד גם יביא להגברת התחרות".
בישראל פועלות כיום 33 חברות גז מורשות, אולם רוב השוק נשלט בידי שלוש חברות: פז-גז, אמישראגז וסופרגז. דורגז ושאר החברות הקטנות מחזיקות ביחד נתח של כ-10% משוק הגז.