X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בראיון למגזין "בנקאות" אומר גיורא עופר כי הבנק יוכל להגדיל את האשראי השנה בשיעור מתון וגם להגיע להלימות ההון הנדרשת מנהלי ייעוץ פנסיוני בבנקים הגדולים מספרים על תלונות רבות של לקוחות
▪  ▪  ▪
גיורא עופר, מנכ"ל בנק דיסקונט [צילום: ראובן קפוצ´ינסקי]
גיוס דיסקונט יוסיף לו 0.4% להלימות ההון
עופר וולפסון
השלים בסוף השבוע גיוס של שטרי הון ראשוני בהיקף של 350 מיליון ש"ח * לשטרות אפשרות לפדיון מוקדם לאחר 13 שנה והם בעלי ריבית של 8.7%
לרשימה המלאה

"נוכל להגיע בשנת 2009 לגידול סביר בהיקף האשראי וגם להלימות ההון הכוללת הנדרשת, בשיעור 12%, תחת ההנחות שנוכל לגייס הון". כך אומר גיורא עופר, מנכ"ל בנק דיסקונט, בראיון למגזין "בנקאות" של איגוד הבנקים, המתפרסם היום (ב', 30.3.09).
לדברי עופר, לאחר עלייה משמעותית בהיקף האשראי שהעניקו הבנקים בשנת 2008, צפויה השנה עלייה מתונה יותר באשראי. "הנטייה של בנק דיסקונט היא לשמור את כל המשאבים והרזרבות לליווי הלקוחות שלנו. גם אם לכאורה יש בשוק הזדמנויות יותר מעניינות ויותר רווחיות, אנחנו מתמקדים בליווי הלקוחות הקיימים ומסייעים להם לעבור את התקופה הזו", אומר עופר.
עופר מתח ביקורת על הקצב האיטי שבו מוציאים אל הפועל את תוכניות הסיוע לקידום הפעילות במשק. "הרעיון הבסיסי של תוכנית הערבויות הוא נכון, אבל הביצוע איטי. בארה"ב כבר שכחו מתי הם עשו את התוכנית השמינית, ואצלנו עדיין לא יצאה התוכנית הראשונה אל הפועל. חברות הדירוג אומרות שאינן יודעות לדרג את הערבות המוצעת והמוסדיים אומרים שהם לא יודעים לתמחר אותה. אם הערבות לא מורידה את עלות הגיוס לרמה הקרובה לאג"ח ממשלתי, אין לה משמעות. הבנקים מגייסים מיליארדי שקלים וימשיכו לגייס", הוסיף עופר.
מנהלים פנסיוניים: "איסור הפעילות בתחום מונע הכנסה לבנקים"
בכתבה המרכזית של "בנקאות" התארחו גם מנהלי תחום הייעוץ הפנסיוני בבנקים הגדולים, לדיון על הניסיון הראשוני שנצבר בתחום זה במערכת הבנקאית ועל ההתפתחויות הצפויות בו.
משרד האוצר הודיע רק אתמול (יום א') כי החליט להקדים את כניסת שני הבנקים הגדולים לייעוץ פנסיוני לשכירים, כך שהחל מה-1.4.09 יוכלו כל הבנקים לייעץ הן לשכירים והן לעצמאים.
לדברי מנהלי הייעוץ הפנסיוני, העובדה שנאסר על הבנקים לפעול במקומות העבודה ולדבר עם המעסיקים, גורמת לכך ששכירים רבים מקבלים כיום ייעוץ פנסיוני מקיף בסניפי הבנקים, אבל מנהלי ההסדרים הפנסיוניים, המקושרים למעסיקים, גורפים למעשה את העמלה בגין הפעילות שמבצעים הבנקים, ואילו הבנקים אינם מקבלים כל הכנסה.
עוד סיפרו המנהלים על לקוחות רבים שמתלוננים על השירות הגרוע של מנהלי המוצרים הפנסיוניים, כולל עיכובים ממושכים בהעברות חסכונות בין מנהלים שונים. כמו-כן, מתחו המנהלים ביקורת על היוזמה לבטל את מסלול ההשקעה הכללי בקופות הגמל, בטרם הוצעו לציבור חלופות מתאימות להשקיע את החסכונות הפנסיוניים שלו.

תאריך:  30/03/2009   |   עודכן:  30/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל דיסקונט: "נגיע ל-12% הלימות הון"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
שינויים פיסיים הנובעים מהזדקנות מקשים על פעולות הנהיגה    למרות זאת, אפשר ללמוד לנהוג בביטחה
איילה פנייבסקי
ככל שעובר הזמן, מתבהר שיושבי האח הגדול לא דומים לנו בשום דבר, אלא אם כן אנחנו מיזנטרופים, מבועתים מבננות או אקסהיביציוניסטים    ובאמת, איך זה שאין סקס?
נתן שבע
ת"א 25 ירד 3.5%    הבנקים הגדולים וכי"ל איבדו עד 7%    אפריקה ישראל איבדה 1.4%    החברה לישראל צללה ב-8.6%    מזרחי ירדה 1.5%
עופר וולפסון
מתחקיר של קול ישראל עולה כי למרות ההבטחות שהוכרזו בקול תרועה רמה, בפועל, רבות מתוכניות האוצר, בהן מתן אשראי לעסקים, מינוי קציני אשראי ופעילות בתחום התשתיות - לא בוצעו
מאיה שני
בהופעתו ברשת הטלוויזיה סי-בי-אס הצהיר אובמה: הממשל הקודם איבד את "הפוקוס" על המלחמה באפגניסטן, יש למקד מחדש את תשומת הלב על אל-קאעידה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il