X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"רוק 30" שבה לעונה שלישית עם הופעות אורח של אופרה, ג'ניפר אניסטון, סטיב מרטין ועוד "הפמליה", הסדרה המהנה/מרגיזה, שבה בעונה חמישית כל פרקי "האוס" ברצף בכל ערב
▪  ▪  ▪
רוק 30. חוזרת [צילום: עכבר העיר]

"רוק 30" - הקומדיה הטובה בטלוויזיה - חוזרת הערב לעונה שלישית. פני הדברים בבניין של רשת אן-בי-סי עגומים משהו. ג'ק דונגי שהיה כלוא במשרדי הממשלה בוושינגטון - שבהם במקום עטים היו רק פקקים שעמם אפשר היה לחרוץ חריצים בנייר - מנסה לשוב לתפקידו כבכיר הרשת, בפרק הראשון הערב ביס סטארס קומדי. אבל הדרך לשם תהיה ארוכה. יהיה עליו להתחיל במשרד הדואר.
ליז, לעומת זאת, הבינה שעליה לקדם את ענייני ההורות שלה. היא רוצה לאמץ ילד ולשם כך באה העובדת הסוציאלית (מייגן מוליילי, קארן מ"ויל וגרייס") לבחון אם היא מתאימה. העובדת הסוציאלית אינה נוטה לה חיבה, וההתבוננות בהשתלבותה במקום העבודה - תסריטאית ראשית בתוכנית מערכונים הומוריסטית - אינה זוקפת לה נקודות זכות.
בפרקים הבאים תתארח גם אופרה וינפרי בתפקיד עצמה, ותספוג הטרדות מצד ליז. בפרק השלישי תופיע ג'ניפר אניסטון (לאחר שבעונה הקודמת חברה לסדרה "חברים", דייוויד שווימר, גילם שחקן שלוקח את עצמו ברצינות רבה מדי כמציל כדור הארץ). אניסטון תגלם חברת ילדות של ליז, שתתאהב בג'ק בסגנון חיזור גורלי. עוד תפקידי אורח בסדרה יכללו את סלמה האייק, סטיב מרטין וסטיב בושמי.
אבל אלה כלל אינם העיקר בסדרה הזאת, שהכוכבים האמיתיים שלה הם הדמויות הקבועות. כל אחת מהן מעניינת, משעשעת, אירונית ומדויקת בסדרה השנונה של טינה פיי, שמציגה את אחורי הקלעים של סדרת טלוויזיה, כמקום מטורלל אבל מאוד שגרתי ומוכר.
  • "רוק 30". יס סטארס קומדי, 22:30
אננס אקספרס
ומה קורה לווינס, הווינר הנצחי, שגם כאשר הסרט שלו "מדיאן" נבחר ככישלון הקולוסאלי של השנה, העשור, המאה ויהי מה, בשובו לעונה חמישית? כרגיל טוב לו. גיבור "הפמליה" נראה באחרונה בתוך מיטה עם כילה ובתוכה שתי יפהפיות עירומות על חוף ימה של מקסיקו. מדי פעם הוא יוצא, מזוקן ומשוחרר מכל עול, לאכול איזה אננס, אבל רוב הזמן הוא מתפנק. בפרק הראשון, שישודר הערב ביס סטארס קומדי, הוא זורק לטרטל, חבר שהצטרף אליו, שאריות - של אננס ונשים, אחד הם השניים.
בעונה החמישית של הסדרה המהנה/מרגיזה, אי וארי (ג'רמי פיוון, שבשבילו ובשביל העוזר הנאמן שלו לויד - בגילומו של רקס לי, כל המיזוגניות שבסדרה הזאת משתלמת), נוסעים בחליפותיהם לחוף האקזוטי כדי להביא את וינס משם. אבל לכוכב טוב על החול הזהוב, אין סיכוי להזיז אותו משם.
  • "הפמליה". יס סטארס קומדי, 23:00
דוקטור תציל אותי
מהערב כל פרקי "האוס" ברצף יום-יומי בהוט3. כל פרק מתחיל בסצינה שבה באופן מפתיע מישהו מתמוטט ועד הרגע שד"ר גרגורי האוס (יו לורי) השחצן וצוותו מפענחים כבלשים איך זה קרה.
  • "האוס". הוט3, 20:40

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  30/03/2009   |   עודכן:  30/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הערב: הקומדיה הטובה בטלוויזיה חוזרת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
סופר-פארם - 24.5 דולר למ"ר לחודש    גלי - 18 דולר למ"ר    הום סנטר - 17 דולר    אייס קנה ובנה - 14 דולר    שופרסל שוכר 12,500 מ"ר, ומשלם רק 12 דולר למ"ר לחודש    חלק מהשוכרים משלמים לפי מסלול חילופי של אחוזים מהמחזור
עופר וולפסון
מחלקת חקירות מס הכנסה עצרה זוג תושבי שורש בחשד כי העלימו הכנסות בסכום של 20 מיליון ש"ח    האישה, ששימשה שכירה בחברת בן זוגה, נהגה במשך שנים להקטין את הכנסות החברה ב-90%
עידן יוסף
בעיר המתחרדת רוצים חלקת קברים לדתיים כמו שיש חלקות קברים לעיתונאים ולסופרים
עופר וולפסון
תנסה לגייס הון בהיקף מיליארד ש"ח לצורך ניהול אג"ח ישראליות בעייתיות לצורך העלאת דירוגן    בין מנהלי הקרן: מנכ"ל שיכון ובינוי ומנכ"ל שטראוס
מערכת PCאון
חיפוש מידע על וירוסים במנועי החיפוש עשוי לגרום לגולש להידבק באחד מהם - כך מזהירה השבוע חברת האבטחה העולמית סימנטק    התולעת קונפיקר, הידועה לשמצה היא אחת מהם    איך זה קורה וכיצד להיזהר?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il