X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"מפלצות נגד חייזרים" רשם את הפתיחה הטובה ביותר לשנת 2009 עם כמעט 60 מיליון דולר והחל את מהפכת התלת מימד בהוליווד
▪  ▪  ▪
מפלצות נגד חייזרים [צילום: עכבר העיר]

רבותי ורבותיי, מהפכת התלת-מימד החלה רשמית. תושבי ארה"ב, שצל המיתון מרחף מעליהם, החליטו לצאת בסוף השבוע האחרון מהסלון ולטעום מהטרנד ההוליוודי החדש, שדורש הרכבת משקפיים מיוחדים. ההמונים פקדו את אולמות הקולנוע ודירגו את "מפלצות נגד חייזרים" התלת-מימדי בראש טבלת שוברי הקופות עם 58 מיליון דולר - נתוני הפתיחה הטובים ביותר מתחילת 2009.
סרט האנימציה החדש מבית אולפני דרימוורק, שסרטם הקודם "קונג פו פנדה" היה הסרט המצליח ביותר בארץ ב-2008, עוסק במפלצות שמתגייסות להציל את כדור הארץ מהרס החייזרים ובהחלט מיועד גם למבוגרים בינינו. כבר בסצנת הפתיחה הסרט מבקש ליצור אפקט מסחרר שיעיף אתכם לחלל, כך שאם אתם סובלים מסחרחורת, אין סיכוי שתשרדו את רכבת ההרים בחופשת פסח.
ג'פרי קצנברג, מנכ"ל דרימוורקס, כל-כך מאמין שקולנוע סטריאוסקופי יציל את עתידה של הוליווד, עד שהחליט שמעתה ואילך כל סרט של האולפנים יופק בתלת מימד. אין ספק שקצנברג עבר את המבחן הראשוני. כבר בשנות ה-50, קצת אחרי אולמות הסינרמה והדרייב-אין, ניסו בארה"ב לקדם את הטכניקה שלא זכתה להצלחה רבה. כעת, בזכות המחיר המעט מופקע ובגלל שהפורמט אינו ניתן לצילום פיראטי - סרטי התלת מימד הוכיחו את הפוטנציאל הטמון בהם, כך שאולפני פיקסאר עוברים אף הם לפורמט כבר בסרט שייפתח את פסטיבל קאן.
"מפלצות נגד חייזרים", שנחת אצלנו ביום חמישי האחרון, רשם היסטוריה מקומית כש-13 בתי קולנוע בארץ יקרינו גרסה תלת-מימדית שלו. אם הילדים מצליחים כבר לקרוא כתוביות, אל תוותרו על החוויה המהפנטת וקולות הדיבוב המקוריים הכוללים בין את השאר את ריס וויתרספון, רנה זלווגר, סת' רוגן, יו לורי (ד"ר האוס בשבילכם), ג'ימי קימל וקיפר סאתרלנד.
עוד בטבלה: במקום השני עם 23 מיליון דולר, התברג "The Haunting in Connecticut", סרט אימה המבוסס על סיפור אמיתי בו וירג'יניה מדסן מגיעה לבית רדוף רוחות. לאחר שכיכב בשבוע שעבר במקום הראשון, "Knowin", המותחן החדש בכיכובו של ניקולס קייג' שהופך אט אט להפוך לקוריוז הוליוודי, יירד היישר למקום השלישי עם הכנסות של 46.2 מיליון דולר.
במקום הרביעי עם 37 מיליון דולר דורגה הקומדיה הרומנטית "I Love You, Man", שלבטח תזכה לתרגום העממי "אני אוהב אותך, אחי". את אמצע הטבלה סוגר מותחן הריגול "משחק כפול" של הבמאי טוני גילרוי ("מייקל קלייטון"), בכיכובם של קלייב אואן וג'וליה רוברטס, שפשוט לא מצליחה לשחזר את ההצלחה מאז "ארין ברוקוביץ" לפני תשע שנים. אנחנו בינתיים מעדיפים להסתפק בשידורים החוזרים של "אישה יפה".

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  30/03/2009   |   עודכן:  30/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שוברי קופות: המפלצות הביסו את ניקולס קייג'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
התאחדות התעשיינים ובנק אוצר החייל יעמידו הלוואות לחברי ההתאחדות בהיקף של עד 200 מיליון ש"ח    מנכ"ל אוצר החייל: "מדובר באסטרטגיה להעמיק אחיזתנו בקרב העסקים"
איציק וולף
נבחר בתמיכת 90 חברי כנסת וללא מתנגדים    סיעת קדימה החליטה לתמוך במועמדותו של ריבלין לאחר שזה הבהיר ליו"ר קדימה כי יפעל כמצופה מיו"ר הכנסת בכל הנוגע לפיקוח הכנסת על עבודת הממשלה
אלעזר לוין
הפסדים בביטוח כללי, רווח קטן בביטוח חיים    נפתרה בעיית ההון העצמי
אלעזר לוין
היו"ר החדש של אפי-ארה"ב הגיע לארץ, ובהופעה פומבית ראשונה סקר פרויקטים    הפעילות הניבה הפסד של 3.13 מיליארד שקל
אלעזר לוין
יו"ר אפריקה-ישראל חושף בהתבטאות נדירה חלק ממצב עסקיו הפרטיים    "יש לי עוד הרבה עסקים פרטיים"    "מכרנו בשבוע שעבר דירות במוסקבה ב-9,500 דולר למ"ר"    "אני יכול להסתדר גם בלי דיבידנדים"    "בסוף 2009 נעבור להתקפה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il