X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הממשלה הגדולה [צילום: פלאש 90]
נתניהו הצהיר בטקס על סדר-העדיפויות:
בראש ובראשונה: כלכלה וביטחון
נתניהו אמר כי הוא ימשיך להתייעץ עם אולמרט ועם חבריו לתואר הודה לרעייתו ולשני ילדיו בחר להתעלם מבתו נועה מנישואיו הראשונים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר כי ימשיך להתייעץ עם ראש הממשלה היוצא, אהוד אולמרט, בהחלטות הכבדות שיעמדו לפתחה של ממשלת ישראל. לדבריו, מדובר באחד האנשים המנוסים והמוכשרים ביותר בפוליטיקה הישראלית. נתניהו ציין, כי ממשלתו תתמודד עם האתגרים הקשים והמורכבים העומדים בפניה, ובראש ובראשונה: הכלכלה והביטחון.
נתניהו נאם בטקס חילופי ראש הממשלה, שנערך לראשונה בישראל (יום רביעי, 1.4.09). מיד לאחר הטקס התאספו שרי הממשלה לתמונה קבוצתית-מסורתית, יחד עם נשיא המדינה, שמעון פרס.
"היו לנו ויש לנו מחלוקות", אמר נתניהו בפנותו לאולמרט, "אבל תמיד ניהלנו אותן בכבוד הדדי ומתוך הערכה איש לרעהו. הערכה זו התחזקה בשנים האחרונות עת קיימנו כראש הממשלה וראש האופוזיציה דיונים רבים על נושאים הקשורים לבטחון המדינה. מצאתי בך אדם קשוב, מתייעץ ולא רק מדווח. ביקשת לשמוע ושאתרום מה שאוכל מניסיוני. במעמד זה של ארבעה אנשים שכיהנו כראש הממשלה אני אומר - אני מודע לניסיון הרב שראש הממשלה לשעבר יכול לתרום". נתניהו הוסיף: "אני ארשה לעצמי לפנות אליך מעת לעת על-מנת להתייעץ ולשמוע את דעותיך אל מול המשימות שעומדות לפנינו והן רבות אבל בראש ובראשונה בכלכלה ובביטחון", אמר לאולמרט.
נתניהו פנה לנשיא פרס ואמר שיזדקק לניסיונו בניהול תהליך השלום. לשר הביטחון ברק פנה ואמר שהוא שמח שהוא, כראש ממשלה לשעבר, יושב לצידו בממשלת ישראל. "אני מעריך את הצעד האמיץ שלך בהצטרפות לממשלה".
נתניהו ציין כי מדינת ישראל עומדת בפני המצוקות של היום יום ובפני מצוקות של הלאום. "אני מודה לכל חברי ממשלת האחדות, לשרים, לראשי הסיעות, עמסנו על כתפנו משימה כבדה. אני רוצה לברך את אהוד אולמרט ואת רעייתו עליזה על תרומתם למדינה ולאחל לכם דרך צלחה. רוב העמים שהיו - אינם. הם נבטו, פרחו, קמלו ונעלמו. עם ישראל מסרב לקבל את חוקי הברזל הללו של ההיסטוריה. קיבלנו הזדמנות נוספת אבל אין לנו מדינה נוספת. נשמור עליה ובעזרת השם היא תשמור עלינו", דברי נתניהו.

נתניהו הודה לרעייתו ולבניו, אך "שכח" את בתו נועה

ראש הממשלה הודה למשפחתו, לילדיו יאיר ואבנר ולרעייתו שרה. "אני רוצה להודות לבניי שמחברים אותי לדור הצעיר ולקרקע המציאות", אמר וציין כי רעייתו האהובה עמדה לצידו ברגעי שפל ומשבר. "כשם שאני ניסיתי לחזק אותך מול דברים שאמרו עלייך מי שלא הכירו אותך", ציין.
לדבריו, רעייתו היא זו שמזכירה לו כי חוסנה של החברה נמדד ביחס שלה לחלשים. "את מכירה את הקשישים, את ניצולי השואה בתפקידך המקצועי. את תמיד זו שאומרת לי שחוזקה של חברה נמדדת באופן שבו היא מטפלת בחלשים שבה", אמר.
טעם לפגם נמצא בהתעלמותו של נתניהו מבתו נועה, מנישואיו הראשונים, נתניהו בחר שלא להזכיר אותה אף לא במילה אחת ולא הודה לה, גם לא בעקיפין.

תאריך:  01/04/2009   |   עודכן:  01/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בראש ובראשונה: כלכלה וביטחון
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
שכח את בתו נעה - לא בכדי
ה פ ר ק ל י ט י ם  |  1/04/09 10:37
2
הדוגמא האבהית של ראש הממשלה בי
גאק יעקב  |  1/04/09 12:10
3
לא שכח ולא בטיח. למה הנבזות?
ש. עליון  |  1/04/09 13:00
4
ביבי מזיע מרוב פחד...
פלצן אלטע קאקר  |  2/04/09 12:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הקימה מאזני גשר באזור קהיר עבור מפעל לשיווק חקלאי    יאפשר שקילת משאיות כבדות באמצעות תוכנה המודדת במדויק את משק המשאית והסחורות
עופר וולפסון
הפסיד יותר מ-200 מיליון ש"ח בשנתיים    ההפסד התפעולי ב-2008: כ-109 מיליון ש"ח    העיתון קיבל דחייה מבנק הפועלים עד ליוני, כדי לעמוד בדרישות ההון למימונו
צבי זרחיה
שר האוצר החדש: המשבר מיובא אלינו באיחור; אנחנו רואים את הסופה מראש ויכולים להתארגן
יפעת גדות
ה'שופינג' הוא למעשה הדרך של הנשים להתמודד עם הרגשות השליליים המתעוררים בהן בעקבות השינויים ההורמונליים המתרחשים לפני המחזור
איציק וולף
העימות הראשון מצד שר החוץ הסתיים בכיפוף ידי נתניהו    המטבחון יצומצם ל-5 חברים    המאוכזבים המסתמנים: שניים משרי הליכוד והשר בן-אליעזר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il