הדוגמן דודי מליץ הוכתר אמש כמנצח בתוכנית הריאליטי "האח הגדול VIP", שהייתה התוכנית הנצפית ביותר בטלוויזיה בחודש האחרון. מליץ הקדים בתחרות את הזמר שימי תבורי ואת מבקר הספרות מנחם בן, שהגיע למקום השלישי. בראיון לאחר הדחתו הופתע בן לשמוע על הקמת הממשלה, ובירך על כניסתו של אהוד ברק אליה.
המנצחת הגדולה השנייה של התוכנית תהיה זכיינית ערוץ 2 קשת, שצפויה להכניס, על-פי הערכות של גורמים בתחום, סכום של 6-5 מיליון שקלים מגמר "האח הגדול VIP". ההכנסה מפרק הגמר היא גבוהה באופן משמעותי גם בגלל שיבוץ של יותר פרסומות וגם בגלל רייטינג גבוה ותשלום פרמיה עבור הנוכחות בתוכנית.
במהלך התוכנית שודר "ברייק הזהב" - הפרסומת שמשובצה לפני ההכרזה על הזוכה. בעונה הנוכחית רכשה את הזכות הזו חברת בזק תמורת כ-210 אלף שקלים. בזק, שהיא גם נותנת החסות המרכזית בתוכנית, רכשה את "ברייק הזהב" גם בעונה הקודמת של "האח הגדול", כאשר אז נרכשה הפרסומת בנפרד מחבילת חסות כוללת של בזק בעלות של שני מיליון שקלים.
בעונה הראשונה של "האח הגדול" הכניסה קשת סכום של עשרות מיליוני שקלים, ואולם עונה זו הייתה ארוכה באופן משמעותי: כשלושה וחצי חודשים לעומת כחמישה שבועות בתחרות הנוכחית. בעונה זו זכתה המנצחת שפרה קורנפלד בסכום השווה למיליון שקלים. בשנה זו קיבלו הסלבריטאים משכורות, שנעו לפי החוזה שחתם כזל אחד מהם עם קשת. על-פי דיווחים, הרוויח משתתף ממוצע סכום של 3,000 שקלים ביום.
במהלך העונה הנוכחית יותר מ-160 אלף ממנויי הוט ויס רכשו מנוי לערוץ 20, בעלות של 9 שקלים. פלטפורמות השידור מתחלקות עם קשת בהכנסות מהמנויים בשיעור של 50:50. עבור מספר זה של מנויים יכניסו קשת, הוט ויס סכום של יותר מ-1.5 מיליון שקלים. העונה הנוכחית של "האח הגדול" זכתה לפופולריות רבה בדומה לעונה הראשונה, ובכל השבועות שבהן שודרה כבשה התוכנית את שני המקומות הראשונים בטבלת הרייטינג.
מאז עלתה "הישרדות" לאוויר, התוכנית ששמה את ערוץ 10 על המפה, החל מירוץ התחמשות בין הזכייניות, כאשר כל אחת מהן ניסתה להיות זו שתחזיק בפצצת הרייטינג הבאה. ערוץ 10 ממשיך להשקיע בעונות של "הישרדות", רשת משדרת את "המירוץ למיליון (לאחר ש"מפרץ האהבה" לא זכתה להצלחה רבה), ואילו קשת מפיקה את האח הגדול. כל התוכניות נחשבות למושקעות ביותר כאשר עלותן מסתכמת במיליוני דולרים, ובשל כך לעתים רבות מתקשות הזכייניות להחזיר את ההשקעה בתוכנית.