X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אקשן, מכוניות וגל גדות ב"מהיר ועצבני 4", הוכיחו שלא צריך הרבה כדי לשבור שיאים ורשמו את הפתיחה הטובה ביותר ב-2009
▪  ▪  ▪
גדות. מביאה כבוד [צילום: עכבר העיר]

השילוש הקדוש של אקשן-מכוניות-בחורות, הוכיח שיש דברים שאף פעם לא משתנים. הסרט הרביעי בסדרת סרטי הפעולה "מהיר ועצבני", רשם את הפתיחה הטובה ביותר לשנת 2008 ו-2009 עם סכום עצום של 72.5 מיליון דולר, כשבסיבוב פלט פיח מחניק והשאיר את יתר הסרטים בפיגור משמעותי במרוץ. גם בישראל הסרט שובר שיאים ומעל ל-55 אלף איש כבר צפו בו.
ועם בנתונים מספריים עסקינן, "מהיר ועצבני 4" שבר עוד שיא שזכה לפתיחה הטובה ביותר מכל הסדרה, לעומת 40 מיליון דולר לסרט הראשון, 52 מיליון לשני ו-24 מיליון דולר לשלישי. מה סוד ההצלחה של סרט האקשן הרווחי הזה? הרי הסיפור מוכר ולעוס - העלילה מקרטעת, הפיצוצים מרעידים, הבחורות מתהדרות בבגדים מבליטים, וישבנן מתחכך בעכוזי פח נוצצים במיוחד. בעצם - תשכחו מזה, הרי אלו סיבות מספיק טובות, וכמו שלא ויתרנו על סוכן 007 בפעם ה-22, אין שום סיבה שנוותר על "מהיר ועצבני 4".
ב-2001 רוב כהן, במאי הסרט הראשון, החליט להעביר להילוך חמישי והציג בפני העולם את מי שתוכתר כסדרת המרוצים של העשור, עם הכנסות כלל עולמיות של 207 מיליון דולר. שנתיים אחרי זה קיבלנו את הסרט השני, שכלל שוב את פול ווקר החתיך אבל השאיר בחוץ את ווין דיזל ומישל רודריגז, וסרט שלישי ומאכזב יחסית שהכיל אפס קשר לקודמיו. כעת, בסרט הרביעי, הבמאי ג'סטין לין פוצץ את מיכלית הדלק בבנזין, וסיפק לנו חוויה רוויה באדרנלין ומהפנטת ויזואלית.
אם עד עכשיו לא השתכנעתם לתת גז לבית הקולנוע, תשמחו לעשות כבוד לנציגתו גל גדות, שמצליחה להיכנס למכנסיים הצמודים ואף מפלרטטת עם דיזל במבטא שרק בר רפאלי יכולה להגות יותר טוב.
עוד בטבלה: לאחר ששבר את הקופות והתברג בשבוע הראשון להקרנתו כסרט המכניס ביותר ב-2009, "מפלצות נגד חייזרים" יורד למקום השני עם סך-הכל הכנסות של 105.7 מיליון דולר. במקום השלישי, גם עם ירידה של מקום אחד, התברג סרט האימה "The Haunting in Connecticut", המבוסס על סיפור אמיתי בו וירג'יניה מדסן מגיעה לבית רדוף רוחות. עם רווחים של 58.3 מיליון דולר לאחר שלושה שבועות, המותחן בכיכובו של ניקולס קייג' מתברג במקום הרביעי. הקומדיה הרומנטית "I Love You, Man" סגרה את מחצית הטבלה עם הכנסות של 49.2 מיליון דולר.
ג'וליה רוברטס, שסך הכנסות סרטיה מגיע לשני מיליארד דולר מסחררים, מתקשה למשוך קהל לקופות ומוצאת עצמה במקום השביעי בלבד עם סרטה החדש "משחק כפול". כנראה שאחרי שמונה שנים מאז סרטה האחרון, לא באמת התגעגענו.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  06/04/2009   |   עודכן:  06/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ח"כ יעקב ליצמן הודיע לראש הממשלה כי יסכים לכהן כסגן שר הבריאות בממשלה    שר הבריאות יהיה נתניהו אך סמכויותיו יואצלו לסגנו    תידרש חתימת ראש הממשלה על כל החלטה
איריס בר-טל
עולים חדשים לא ישלמו מס על פנסיות מאנגליה    מי שמחזיק עד 10% בקרן ריט ימוסה בשיעור של 15% בלבד
איציק וולף
מחלקה ראשונה
במכון ויצמן גילו כיצד לפרקם לחמצן ולמימן    התגלית: הקשר בין שני אטומי החמצן נוצר בתוך מולקולה בודדת, ולא בין אטומי חמצן שמקורם במולקולות שונות
איציק וולף
שר האוצר הגן במליאת הכנסת על הצעתו לאישור תקציב דו-שנתי לשנתיים הקרובות ולהארכת הזמן שמוקצב לממשלה לאישור התקציב    ח"כ בר-און: מדובר בניצול ציני לדריסת המיעוט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il