X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מגד עתידות נודע בתאילנד חוזה כי בימים הקרובים, יביאו ההפגנות שיחמירו להתפטרותו של ראש הממשלה הוא עצמו הופיע בשידור לאומה ואמר כי הממשלה שולטת במצב
▪  ▪  ▪
יתפטר? אביסיט, ראש ממשלת תאילנד [AP]
מצב חירום בתאילנד: מפגינים הבריחו חיילי טנק
עופר וולפסון
ראש ממשלת תאילנד הכריז על מצב חרום בבנגקוק ובסביבותיה * הצו שהוציא אוסר על אסיפות ועל סיקור תקשורתי * חשש מהתפרצות הפגנות גם בצפון
לרשימה המלאה

מגד עתידות ידוע מאוד בתאילנד חוזה (יום ב', 13.4.09) כי ראש הממשלה שבע-הקרבות אביסיט וג'ג'יבה ייאלץ לפרוש מתפקידו עד ה-20 באפריל, על-רקע המתיחות הגוברת והאלימות הגואה בבירה בנגקוק.
המגד, לאק לקהאנטה, אמר כי יהיו התנגשויות בין המפגינים מתנגדי הממשלה לבין כוחות הביטחון בבירה במשך חמשת הימים הבאים. לדבריו, הדבר יוביל להתפטרותו של ראש הממשלה, אשר הכריז על מצב חירום בבירה אתמול, כדי לרסן את ההפגנות של תומכיו של ראש הממשלה המודח טקסין שינוואטרה.
"הם יילחמו בחמשת הימים הבאים... אם זה ייצא מכלל שליטה, אביסיט יתפטר עד ה-20 באפריל", אמר מגד העתידות המשפיע, לאחר שחילק אמש לפני חצות קמיעות, גם למפגינים לובשי החולצות האדומות וגם לחיילים שאיישו את הצומת המוביל לארמון צ'יטראלאדה.
כשנשאל מדוע הוא חושב שאביסיט בן ה-44, שהתחנך באוקספורד, ייאלץ לפרוש רק חודשים ספורים לאחר שנכנס לתפקיד, אמר לאק כי לראש הממשלה ייגמרו כוכבי המזל כאשר כוכב צדק ינוע אל עבר קבוצת בני מזל דלי בשבוע הבא.
הוא אמר כי אם אביסיט יפזר את הפרלמנט כפי שדורשים המפגינים, בחירות כלליות חדשות יביאו לממשלה לאומית ולחוקה חדשה המבוססת סביב הפרט, אך לא כשאביסיט בראשה.
"הממשלה הלאומית החדשה תשרוד בין שנתיים לשלוש שנים. אך קודם כל, על אביסיט לא להשתמש בכוח נגד המפגינים, ועליו לחפש דרך שוחרת שלום החוצה... אחרת תהיה מלחמת אזרחים", אמר לאק.
הוא אמר כי טקסין, החי היום בגלות, והפונה אל המפגינים מדי יום באמצעות שידור וידאו, יזכה לגורל טוב יותר לאחר ה-30 באוגוסט.
"עושים את שנדרש כדי להשתלט על המצב"
אביסיט הופיע בטלוויזיה לפני הצהריים היום (שעון תאילנד) ואמר כי מתקיים מבצע כדי לפזר את המפגינים שימשיכו בהפגנות. הוא ציין כי 47 מפגינים ו-23 חיילים נפצעו במהומות הבוקר, ביניהם 4 שנורו, אך לא נגרמו אבדות בנפש.
"בבקשה לכו הביתה ואל תקשיבו לשמועות. הממשלה עושה את כל הצעדים הנדרשים כדי להשיב את הסדר", אמר אביסיט, כשלצדיו עמדו סגנו סוטפ טאוגסובן, כמו גם קצינים בכירים בצבא ובמשטרה.
על אף שרוב חלקי העיר בנגקוק נותרו רגועים הבוקר, לא נצפו מכוניות רבות בכבישים, בעיקר הודות לחופשת החג הארוכה של חג הסוגנקראן, כמו גם עקב סגירתם של כ-20 צמתים עיקריים בעיר על-ידי מפגיני חולצות אדומות.
להימנע מריכוזי הקהל
בתוך כך, משרד החוץ הישראלי מזהיר את הישראלים בתאילנד להימנע מלבוא לאזורי הפגנות וריכוזי קהל, במיוחד סמוך למוסדות ממשל. במשרד אומרים כי מי שמגיע לאזורים האלה עושה זאת על אחריותו בלבד.

תאריך:  13/04/2009   |   עודכן:  13/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס בר-טל
ממשל אובמה הורה ליצרנית הרכב להתכונן לפשיטת רגל אם לא תציג תוכנית קיצוצים בתוך 60 יום
יפעת גדות
מחקר חדש מגלה כי 90% מההורים שהשתתפו בו הרגישו ירידה בסיפוק מחיי הנישואים ברגע שהילד הראשון נולד
מערכת PCאון
Bluetooth SIG, הקבוצה שאחראית על פיתוחו של תקן הבלוטות', הודיעה כי היא מתכוונת להשיק את גרסה מספר 3 של התקן ב-21 באפריל, בשבוע הבא    אילו שיפורים ויתרונות משמעותיים כלולים בגרסה החדשה?
אבנר שביט
טרנטינו מחסל נאצים, איילת זורר מתרוצצת בוותיקן, כריסטיאן בייל חוטף קריזה, וגם הרובוטריקים, קפטן קירק והארי פוטר שבים לפעולה    מדריך מקוצר לאחד הקיצים החמים בתולדות הוליווד
יפעת גדות
לאחר שני טיפולים בני 10 דקות כל אחד, שניתנו במרווח של שבוע, יותר מ-75% ממשתתפי הניסוי שטופלו בתחליב לא סבלו יותר מכינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il