X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לצד ההתייעלות החברה תגדיל את תקציב המחקר ופיתוח ב-15% במהלך השנה צופה לחזור למצבת כוח האדם בסוף 2009
▪  ▪  ▪
רפי מאור, נשיא ומנכ"ל אי.סי.אי

אי.סי.אי טלקום, ספקית גלובלית של תשתיות רשת מתקדמות למעבר לרשתות הדור הבא, הודיעה (יום א', 19.4.09) על יישום תוכנית אסטרטגית תוך התאמה למשבר הפיננסי הפוקד את שוקי העולם, במסגרתה תפטר עובדים ותקצץ בשכר.
במרכזה של התוכנית יוזמה משולבת הכוללת המשך גידול ממוקד בהשקעות המחקר והפיתוח בחברה וגידול בהשקעות תומכות-לקוח בטריטוריות נבחרות, לצד תוכנית התייעלות.
תוכנית ההתייעלות כוללת בין השאר הפסקת העסקתם של כ-50 עובדים בישראל ומספר דומה של עובדים בחו"ל, הורדת שכר בשיעור של כ-6% לעובדים המשתכרים מעל ל-10,000 ש"ח בחודש, והוצאת העובדים ליום חופשה אחד ללא תשלום מדי חודש (אולם לא במרוכז), זאת עד לסיום השנה הנוכחית. החברה הקימה מרכז ייעוץ והשמה, וקרן ייעודית לטיפול בסיוע לפורשים.
"המשבר הפיננסי הפוקד את השווקים הכלכליים בעולם כולו, והחלטתנו להמשיך בהשקעות מסיביות לתמיכה בגידול המתמשך בעסקינו, מחייבים אותנו לנקוט בשורה של צעדי התייעלות, שיחזקו את כושר התחרות של החברה ויציבו אותנו בעמדת מובילות בסיומו של המשבר העולמי", ציין רפי מאור, נשיא ומנכ"ל אי.סי.אי.
מאור הוסיף: "אני מצר וכואב על שאנו נאלצים להיפרד מעובדים ששירתו אותנו נאמנה. החלטנו על צעד כואב זה רק לאחר בחינה ארוכה ויסודית של כל האפשרויות העומדות בפנינו וצרכיה העתידיים של החברה. כהנהלה אחראית עמדה לנגד עינינו טובת החברה בעתיד ואנו מאמינים שהצעדים שנקטנו יסייעו לנו במימוש מוצלח של תוכניותינו".
החברה תגדיל ההשקעות במחקר ופיתוח ב-15%
אי.סי.אי רשמה בשנת 2008 גידול מרשים בהכנסות החברה, בקצב קבלת ההזמנות ובצבר ההזמנות הכולל שגדל בלמעלה מ-60% בסוף 2008, הגדילה בשנה החולפת את השקעותיה במחקר ופיתוח בשיעור של כ-15% וקלטה כ-160 עובדים חדשים בתחום זה תוך ביצוע השקעות נוספות בארגוני המכירה והשירות של החברה ברחבי העולם.
מאי.סי.אי נמסר, כי הנהלתה החליטה להמשיך ולהגדיל את השקעותיה במחקר ופיתוח בשנת 2009 ב-15% נוספים וזאת, מתוך שאיפה לצאת מהמשבר הגלובלי הפוקד את העולם עם סל מוצרים מתקדם, אטרקטיבי ותחרותי, שיתמוך בהמשך מגמת הגידול של החברה בשנים הבאות. כמו-כן, תמשיך החברה להתמקד בפיתוח ומכירת פתרונות משולבים ושירותי ערך מוסף, כולל יישום פרויקטי Turn Key מורכבים.
צפי לחזרה למצבת כוח אדם בסוף 2009
לאחרונה זכתה אי.סי.אי במספר פרויקטי ענק הדורשים השקעות גדולות בטווח הקצר וצפויים להניב הכנסות גבוהות ומתמשכות החל משנת 2010 ואילך. החברה פועלת בשוק מאוד תחרותי מול חברות ענק, שוק הסובל כיום, בטריטוריות מסוימות, ממצוקת אשראי, מצב הגורם להאטה בסבב המכירה הכולל בטריטוריות אלו ולעיתים אף להצטיידות מוגבלת, ותנאי תשלום גמישים.
החברה צופה שתמשיך לגייס אנשי מחקר ופיתוח במהלך השנה, וכן אנשי מכירות ותמיכה בטריטוריות ממוקדות, וצופה שבסוף שנת 2009 תחזור למעשה למצבת כוח אדם הגדולה או שווה למספרים הנוכחיים, אולם בחלוקה מקצועית שונה לרוחב החברה. כמו-כן, מתכוונת החברה להמשיך ולתגמל מצוינות בתחומי פעולתה השונים, בהתאם לקו המוליך אותה בשנה האחרונה.
מאור הוסיף כי "אי.סי.אי, הרואה במחקר ופיתוח את מנוע הצמיחה העתידי של החברה, תמשיך להגדיל את המשאבים בתחום זה וזאת, על-מנת שתוכל להמשיך ולהציע מגוון של מוצרים ופתרונות אטרקטיביים כמו גם שירותים מתקדמים ללקוחותיה".

תאריך:  19/04/2009   |   עודכן:  19/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אי.סי.אי מפטרת 100 עובדים ומקצצת שכר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
מאסרים וקנסות הוטלו על 4 תושבי עכו שהורשעו בהוצאת כספי הקרן לחיילים משוחררים    ה"מוח" בפרשה נשלח ל-9 חודשי מאסר בפועל    כל הארבעה יפצו באלפי שקלים את הקרן
איציק וולף
עמותת אומ"ץ פנתה אל היועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיורה על חקירה פלילית שבמסגרתה ייחקר השר לשעבר רפי איתן על שוחד הבחירות שלכאורה קיבל מהליכוד    "יש לחשוף את אותה אישיות בצמרת הליכוד שהבטיחה מה שהבטיחה לאיתן ואף דאגה לקיים את הבטחתה הבלתי חוקית ולחקור גם אותה"    דרישה להקפיא את מינוי איתן ליועץ נתניהו לענייני גימלאים
אלעזר לוין
חיפה: 790 אלף שקל לדירת 3.5 חדרים ללא מעלית וחניה
אלעזר לוין
רכשו - יחד עם אשטרום - 33% מהקניון בחיפה ב-30.6 מיליון שקל    מפרקים שותפות רבת-שנים עם כור נכסים מליסרון של האחים עופר, שזה עתה רכשה את קניון רמת אביב, וממשיכה ברכישת קניונים
מערכת סרט
סדרת הילדים והנוער האהובה חוזרת בעונה חדשה, חמישית, לנו יש את הפרטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il