X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סקר חדש של חברת HP מגלה כי 25% מהעובדים בעסקים קטנים ובינוניים באירופה מקבלים החלטות בערב או בסוף השבוע יותר מ-75% מהעובדים עדיין מחליטים באמצעות עט ונייר
▪  ▪  ▪
האמצעים הפופולריים

מסקר שנערך לאחרונה על-ידי יצרנית המדפסות הגדולה בעולם HP עולה כי למעלה מ-25% מהעובדים בעסקים קטנים ובינוניים באירופה מקבלים החלטות בערב או בסוף השבוע, בהשוואה ל-33% מעובדי עסקים ועובדים בעסקים קטנים ובינוניים ברוסיה.
הסקר נערך בבריטניה, צרפת, גרמניה, ספרד, הולנד איטליה ורוסיה בקרב עסקים קטנים ובינוניים (SMB) המוגדרים כארגונים המעסיקים פחות מ-1,000 איש. ארגונים אלה מהווים 99% מסך כל העסקים באיחוד האירופי ומעסיקים כשני שליש מהעובדים שם. עסקים אלה מייצרים 40%-50% מהתוצר הלאומי הגולמי (תל"ג) באיחוד. בקרב הנשאלים היו מנהלים מדרגים שונים, אנשי עסקים, אנשי מטה, מנהלה ועוד.
הסקר מגלה כי העט והנייר הם עדיין חומרי הכתיבה בהם נעשה השימוש הנרחב ביותר בתהליך קבלת החלטות כאשר יותר מ-75% מהעובדים בעסקים קטנים ובינוניים באירופה עדיין עושים שימוש באמצעים אלה, בהשוואה לכ-65% המשתמשים במחשבים רגילים או ניידים, כ-43% במחשבי כיס וכ-12% במכשירים סלולאריים שונים.
19% מהנשאלים ברוסיה בדרך כלל או תמיד מגיעים להחלטות עסקיות בזמן החופשה שלהם, בעוד שבאירופה שיעור זה עומד על ממוצע של כ-12%.
נתון מפתיע בסקר מעלה כי בקרב הנשאלים הצעירים עד גיל 24, כ-85% משתמשים בחומר מודפס בהחלטות שלהם, בניגוד להנחה כי דווקא בקרב הדור הצעיר יגבר השימוש בעזרים טכנולוגיים מתקדמים כגון מחשבים ניידים או טלפונים סלולאריים. נתון זה יורד ככל שגיל הנשאלים עולה, עם ממוצע של 77% בכל טווח הגילאים שהשתתפו בסקר ו-56% בטווח הגילאים 64-55.
למרות השימוש באמצעים "הקלאסיים" על-ידי הדור הצעיר, 47% מהנשאלים בגילאים אלה מדווחים כי את רוב ההחלטות שלהם הם מקבלים בזמן נסיעה אל המשרד וממנו (בהשוואה לממוצע של 5.8% בכל טווח הגילאים שנשאלו בסקר), 37% מהם מנצלים את סופי השבוע לשם כך (בהשוואה לממוצע של 28% בכל טווח הגילאים) ו-17% מקדישים מזמנם לקבלת החלטות דווקא בזמן חופשה.
גרמניה מובילה בשימוש בעט ובנייר כאשר 91% מהנשאלים שם מודים כי הם מגיעים להחלטות שלהם בעזרת אמצעים אלה, בהשוואה להולנד (57%).
הבדל נוסף בין רוסיה ושאר אירופה נרשם כאשר יותר מ-50% מהנשאלים בעסקים קטנים ובינוניים ברוסיה דיווחו כי החלטות מתקבלות אצלם כשאר הם נמצאים בנסיעות מפגישה לפגישה או מהעבודה ואליה וזאת בניגוד לממוצע של 37% באירופה ומתוכה 25% בבריטניה.
המחקר הגיע מחברת HP.

תחקירי pCon – פיתרון, למי שחסרים זמן פנוי וגם מאות אלפי שקלים בשנה
תאריך:  20/04/2009   |   עודכן:  20/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך ומתי מתקבלות החלטות בעסקים קטנים?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
רשת בוט ראשונה של מחשבי מק נתגלתה השבוע על-ידי שני חוקרי אבטחה מאיטליה    איך נדבקים בתולעת שמפעילה את רשת הבוט? מה הם הסיכונים? כיצד ניתן להתגונן?
עופר וולפסון
למרות התפוצצות בועת הנפט, תאגיד הנפט הענק הצליח להדיח את וול-מארט מראש הרשימה, בזכות הכנסות שיא של 442.8 מיליארד דולר אשתקד    AIG נפלה 232 מקומות
איציק וולף
יו"ר האופוזיציה ושרת החוץ לשעבר נרתמת להסברה הישראלית ואומרת כי אין מקום לקבל את פגישת נשיא אירן ונשיא שוויץ    קראה לכל המדינות להחרים את ועידת דרבן
איציק וולף
כ-80 מתנדבים של תנועת העבודה הציונית העולמית 'יאמצו' כ-130 כתבי רשתות זרות במטרה להשפיע לטובה על האופן שבו מוצגת ישראל בעולם    האתגר הראשון - ועידת האו"ם המתכנסת בז'נבה    "שום מסיכה לא תסתיר את הגזענות שבוועידת דרבן"
איריס בר-טל
הדולר מתחזק מול השקל על-רקע התחזקותו בעולם    ברקע לחולשת השקל גם התחזית השלילית של נגיד בנק ישראל בנוגע למצב המשק הישראלי והערכות שהראלי בשוקי המניות עומד להסתיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il