X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
80% מהמפעלים הקטנים והבינוניים מעוניינים לשפר את האסטרטגיה השיווקית התאחדות התעשיינים עורכת סדנה מיוחדת לעשרות מפעלים
▪  ▪  ▪
מאמצי שיווק יצירתיים

"80% מהמפעלים הקטנים והבינוניים מבקשים לשפר את האסטרטגיה השיווקית שלהם", כך טוען צביקה אורן, יו"ר הוועדה למפעלים קטנים ובינוניים בהתאחדות התעשיינים ומנכ"ל מ.ט.ר מפעלי תעשיות רכב, על סמך בדיקה שערכה הוועדה למפעלים קטנים ובינוניים.
בישראל ישנם כיום כ-1,950 מפעלים קטנים ובינוניים המעסיקים כל אחד בין 20 ל-100 עובדים. לדברי אורן, בתקופה של מיתון בתעשיה ובמשק, תוך ירידה דרמטית של הביקושים הן בארץ והן בעולם, נדרשים במיוחד המפעלים הקטנים והבינוניים לנקוט במאמצי שיווק יצירתיים וממוקדים, במטרה לחדור לשווקים חדשים ולשמור על הלקוחות הקיימים.
"הבנה וניתוח של האפשרויות האסטרטגיות העיקריות העומדות בפני המפעלים הקטנים והבינוניים, הינה חיונית להבטחת שרידותם והתפתחותם דווקא בתקופה של משבר", ציין.
מעבר מגישה יצרנית ומכירתית לגישה שיווקית
יו"ר הוועדה למפעלים קטנים ובינוניים בהתאחדות התעשיינים מציין כי בעקבות כך, עורכת התאחדות התעשיינים בימים אלה סדנה מיוחדת בת 5 מפגשים לעשרות תעשיינים ממפעלים קטנים ובינוניים, בנושא "ממיתון לצמיחה באמצעות אסטרטגיה שיווקית". מטרת הסדנה היא להקנות למנהלי המפעלים הקטנים והבינוניים כלים למימוש אסטרטגיה שיווקית.
בסדנה, המועברת על-ידי ארי מנור, מנכ"ל חברת הייעוץ וההדרכות ZOOZ, מושם דגש על מעבר מגישה יצרנית ומכירתית לגישה שיווקית, רכישת כלים ופיתוח כיוונים אסטרטגיים אפקטיביים, לימוד טקטיקות מעשיות ליישום כיוונים אסטרטגיים, רכישת כלים לניהול שינויים ותהליכי חדשנות ארגוניים והפריה הדדית בין המשתתפים.

תאריך:  21/04/2009   |   עודכן:  21/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עצת ההסתדרות: אסטרטגיית שיווק לעסק הקטן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים גילו כי הצאצאים של אנשים שהגיעו לגיל מאה היו יותר מוחצנים בהשוואה לנורמה    הם היו מאוד חברותיים, יצרו חברויות חשובות וראו בחברים שלהם "רשת ביטחון ומקורות חשובים לעזרה כשיש צורך בה"
גלית יצחק
בבית החולים כרמל הצילו בסוף השבוע תושב חיפה, בן 65, שכמעט מת מאיבוד דם לאחר שרופא השיניים שאינו כירורג, קדח עמוק מדי ופגע למטופל בעורק הצוואר
רותה קופפר
"הגלויה האחרונה", זוכה פרס הסרט התיעודי האירופי הטוב - מלווה תהליך חשיפה של עברה של האם, שלא שיתפה קודם לכן אחרים ודאי שלא את בנה, ברגשותיה
איריס בר-טל
כך עולה מדוח שהוכן על-ידי מכון המחקר של הכנסת    בין ההצעות: תשלום דמי אבטלה מלאים למשתתפים בהכשרה מקצועית    העלות: מספר מיליוני ש"ח
יעל פולק
בזק מוסיפה 1.5%    התנודתיות באפריקה לא מפסיקה: עולה ב-6% אחרי ירידה של 10% בבוקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il