X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בכינוס שכותרתו "מכירים בדרבן 2 כמוכתמת", השתתפו נציגים משגרירויות איטליה, הולנד וגרמניה וזכו להוקרה מהליגה על היעדרותן מדרבן מנהל הליגה פוקסמן: "מקווים ששאר המדינות ילמדו מהן לקראת דרבן 3"
▪  ▪  ▪
אברהם פוקסמן, מנהל הליגה נגד השמצה [צילום: יח"צ]

כשועידת דרבן 2 כנגד הגזענות הפכה כצפוי לעוד מפגן אנטי-ישראלי, קראה אתמול (יום ב', 20.4.09) הליגה נגד השמצה לתוצאה "חזרה בלתי-מפתיעה של מפגן השנאה של דרבן הראשונה" ותהתה מדוע מדינות נוספות לא הלכו בעקבות ארה"ב והמדינות הנוספות שפרשו, בישיבה מיוחדת במסגרת כינוס המנהיגות של הליגה, שהתקיים אתמול בוושינגטון. מנהיגי הליגה נגד השמצה הודו למדינות אשר לטענתם היו בעלות החוזק המוסרי להתרחק מדרבן 2 לפני תחילת הדיונים הרשמיים.
"קיווינו כי קבוצת המדינות שבחרו להיעדר מהדיונים המוכתמים של דרבן 2 הייתה יותר גדולה מזו שנעדרה בפועל", אמר אברהם פוקסמן, מנהל ראשי של הליגה. "עם זאת, אנו מהללים את אותן מדינות יחידות שנעמדו מנגד ואמרו 'לא' למפגן השנאה הבלתי-מפתיע, שהיה חזרה על דרבן הראשונה. פעולותיהם מדברות חזק יותר ממילים, ואפילו הכמות הקטנה של המדינות שלקחו עמדה עקרונית כנגד השנאה היא מאד, מאד משמעותית".
המדינות שהחליטו להמנע מהשתתפות בוועידת הגזענות כללו את קנדה, ישראל ואיטליה - אשר היו הראשונות לצאת - ובעקבותיהן באו גרמניה, הולנד, פולין, אוסטרליה, ניו-זילנד, ארה"ב וצ'כיה.
בנוסף, יותר מ-40 דיפלומטים עזבו את הדיונים אתמול כדי למחות על הרטוריקה האנטי-ישראלית הצורמנית של הנשיא האירני מחמוד אחמדינג'אד, אשר השתמש בבמה בג'נבה כדי ללעוג לישראל ולכנותה "בלתי-לגיטימית" ו"פושעת".
"אנו קוראים לאחרים לקחת דוגמא מהמדינות שעשו את הדבר נכון ונעדרו - עדיין יש זמן", אמר פוקסמן. "ואנו מסתכלים בעצב על שאר המדינות המשתתפות בדרבן 2 ומקווים כי הם יידעו בפעם הבאה - בפעם השלישית - כי זו תמיד הייתה ותמיד תהיה ועידה מפוקפקת עם תוצאה שנקבעה מראש".
כינוס מיוחד של הליגה
בכינוס בוושינגטון, שכותרתו הייתה "מכירים בדרבן 2 כמוכתמת", נציגים שגריריים של איטליה, גרמניה והולנד הוכרו לפני קהל של 500 מנהיגי הליגה נגד השמצה "על רגע של אומץ הלב של מדינותיהם" אשר החליטו להיעדר מוועידת הגזענות כמחאה על אלו שדחפו לסדר-יום אנטי-ישראלי.
"אין ציווי מוסרי לאף מדינה להצטרף למפגן השנאה הצפוי בדרבן, אשר בו נאם מלך מכחישי השואה בעצמו, נשיא אירן", אמר פוקסמן. "אף אומה או מדינה אינה צריכה לתת מיושרה המוסרי לאחמדינג'אד ולמסר השנאה שלו".
"גרמניה מחוייבת באופן עמוק למגר את הגזענות ואת כל צורות האפליה הגזעית", אמר היועץ כריסטוף אייכהורן, משגרירות גרמניה בארה"ב. "כל צורות האנטישמיות והשנאה כנגד מדינת ישראל לא יתקבלו על-ידינו".
"ועידת דרבן היא חשובה מדי מכדי שישתמשו בה באופן שגוי עבור מטרות פוליטיות", הוסיף ג'ררד ואן דר וולפ, סגן שגריר הולנד בארה"ב. "על-פי השקפתה הסופית של הולנד, זו הייתה הזדמנות מוחמצת".

תאריך:  21/04/2009   |   עודכן:  21/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הליגה נגד השמצה: קיווינו שעוד מדינות ייעדרו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס בר-טל
80% מהמפעלים הקטנים והבינוניים מעוניינים לשפר את האסטרטגיה השיווקית    התאחדות התעשיינים עורכת סדנה מיוחדת לעשרות מפעלים
יפעת גדות
חוקרים גילו כי הצאצאים של אנשים שהגיעו לגיל מאה היו יותר מוחצנים בהשוואה לנורמה    הם היו מאוד חברותיים, יצרו חברויות חשובות וראו בחברים שלהם "רשת ביטחון ומקורות חשובים לעזרה כשיש צורך בה"
גלית יצחק
בבית החולים כרמל הצילו בסוף השבוע תושב חיפה, בן 65, שכמעט מת מאיבוד דם לאחר שרופא השיניים שאינו כירורג, קדח עמוק מדי ופגע למטופל בעורק הצוואר
רותה קופפר
"הגלויה האחרונה", זוכה פרס הסרט התיעודי האירופי הטוב - מלווה תהליך חשיפה של עברה של האם, שלא שיתפה קודם לכן אחרים ודאי שלא את בנה, ברגשותיה
איריס בר-טל
כך עולה מדוח שהוכן על-ידי מכון המחקר של הכנסת    בין ההצעות: תשלום דמי אבטלה מלאים למשתתפים בהכשרה מקצועית    העלות: מספר מיליוני ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il