X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תקציב הפרסום של פלאפון הסתכם ב-3.86 מיליון דולר במקום ה-2 מפעל הפיס ואחריו שופרסל תתי הענפים המובילים: רשתות, תקשורת סלולרית וחשמל
▪  ▪  ▪
פלאפון: המפרסם הגדול במרס[צילום: יח"צ]

המותג המוביל בפרסום בחודש מרס היה פלאפון, עם תקציב של 3.86מיליון דולר, ואחריו מפעל הפיס-לוטו עם תקציב של 2.86 מיליון דולר ושופרסל עם תקציב של 2.76 מיליון דולר. כך עולה מדירוג המפרסמים של יפעת בקרת פרסום.
בתחום תתי הענפים, הוביל במקום ה-1 ענף רשתות עם פרסום בתקציב של 10.93 מיליון דולר, במקום ה-2 תקשורת סלולרית בתקציב של 8.31 מיליון דולר ובמקום ה-3 חשמל בתקציב של 3.52 מיליון דולר.
הקמפיינים של פסח
"חודש מרס הוא באופן מסורתי החודש שבו רשתות השיווק בולטות בפרסום לקראת חג הפסח, שהוא כידוע לכל חג של קניות והכנה לליל הסדר. בחודש מרס הוציאו רשתות השיווק הוצאה ריאלית לפרסום של כ-11 מיליון דולר", ציין נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
לדברי יעקובי, חודש מרץ השנה התאפיין בשלל השקות: פלאפון עם הרשת החדשה, חלב טרה, הלוטו החדש ועוד.
שופרסל וקו-אופ הן המפרסמות הבולטות בקטגוריה עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.6 מיליון דולר. שופרסל בלטה עם קמפיין "הכסף שלך קונה יותר" של שופרסל דיל באמצעות גיתם BBDO, וקמפיין לתו הזהב באמצעות בריקמן.
קו אופ פרסמה בווליום גבוה את מגה בול בכיכובו של אברי גלעד באמצעות מקאן אריקסון, ואת מגה בעיר: "פסח ב-9 שקלים" באמצעות שטרית מדיה גרופ.
סופרפארם, הממוקמת במקום השלישי בקטגוריה, בולטת כמדי שנה בפסח עם קמפיין חגיגת בשמים: "מגוון בשמים מובילים ב-100 ש"ח", ועם קמפיין "כסף מתנה" באמצעות באומן בר ריבנאי.
סלולרי והימורים גם בחג
קטגוריית הסלולר שבד"כ "נחה" מפרסום, בולטת החג עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-8.3 מיליון דולר שכ-46% ממנה שייכים לפלאפון, שהיא גם המפרסמת הגדולה במשק בחודש מרס באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי.
פרטנר בולטת עם פרסום תחת הסלוגן: "האינטרנט שאתה אוהב הולך אתך" באמצעות ראובני פרידן, ואילו סלקום מזמינה אותנו לבית של המוזיקה הישראלית באמצעות גיתם BBDO.
קטגוריית מוצרי החשמל שהפכה להיות פופולרית בשנים האחרונות בפרסום בפסח, ממוקמת במקום השלישי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-3.5 מיליון דולר.
אלקטרה מוצרי צריכה וא.ל.מ מובילות בפרסום בקטגוריה ותופסות כ-30% מנפח הפרסום של כל אחת. אלקטרה מפרסמת את שקם אלקטריק באמצעות זרמון גולדמן עם מבצע 200 ש"ח מתנה בתווי קנייה ושלל מבצעים של מחסני חשמל, ואילו א.ל.מ יוצאת כמקובל עם קרנבל החשמל בגני התערוכה באמצעות רגב קויצקי.
קטגוריית ההימורים גם לא נחה מפרסום לקראת הפסח, ומפרסמת במחיר ריאלי של כ-3.1 מיליון דולר, של-91% ממנו אחראי מפעל הפיס הממוקם במקום השני ברשימת המפרסמים המובילים, ומפרסם את הלוטו החדש הממוקם במקום השני בטבלת המותגים המובילים עם: "הפרסים גדלו" באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי, ואת חיש גד ברצלונה באמצעות גיתם BBDO.
במקום הרביעי בטבלת המפרסמים המובילים במרס ממוקמת החברה המרכזית למשקאות שמשיקה את חלב טרה באמצעות JWT, ובולטת בפרסום עם ספרייט באמצעות גלר נסיס ועם קוקה קולה באמצעות קבוצת דחף.

תאריך:  22/04/2009   |   עודכן:  22/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פלאפון: המותג המוביל בפרסום במרס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
קבוצת עו"ד בנורבגיה הגישה תלונה הדורשת להעמיד לדין 10 בכירים ישראלים, ביניהם אולמרט, ברק ולבני    לטענתם, חוק שיפוט אוניברסלי שחוקק במדינה מאפשר זאת
רותי אברהם
מבקר המדינה השופט בדימ. לינדנשטראוס יקבל אות אביר איכות השלטון לשנת 2009    "אבירים" נוספים: השופט בדימ. ורדימוס זיילר, ד"ר ירון זליכה והעיתונאית ד"ר אילנה דיין
יפעת גדות
מדענים מדרום קוריאה הצליחו לשבט חזיר שהונדס בצורה גנטית כך שיחסר את הגן הגורם לדחיית רקמות
איציק וולף
הרמטכ"ל אישר ממצאי חמישה תחקירים שונים שנערכו מאז מבצע עופרת יצוקה    חיילי צה"ל לא ירו במכוון לעבר אזרחים    הממצאים יועברו לעיון היועמ"ש
איריס בר-טל
מרבית המשרות הן בחינוך ומחקר    51% מהכנסות המלכ"רים הן מהעברות ממשלה    תוצר המלכ"רים מהווה 6.7% מהתל"ג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il