X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גדי להב מייעץ למשתתפים לחשוב קצת קדימה בינתיים אריק מפשל, נטע-לי צוברת אויבים, ודווקא איתי ומירית עושים בשקט בשקט עבודה טובה
▪  ▪  ▪
חוזר הביתה. איגור [צילום: גיא קרן, עכבר העיר]

"המיטיב להשתמש בחייליו מובילם ביד כאיש אחד.
הם אינם יכולים להתנגד".
- סון דזה, אמנות המלחמה
הנה נקודה למחשבה: בכל פרק מופיעים קטעי עדויות של המתמודדים, שברור שצולמו מאוחר הרבה יותר: פניהם מלאים יותר ובכלל הציביליזציה ניכרת בבוהק שיערם. וכמעט ללא יוצא מהכלל, כולם נראים על האי טוב יותר מאשר ב"חיים". ומה שנכון לנטע-לי או עידן, היה נכון גם למרינה ונעמה. ולא נותר אלא לתהות: מה בדיוק באי עושה אותם יותר אטרקטיביים? הרעב? היעדר הטיפוח העצמי? היצרים שבוקעים מהם ללא שום סינון?
התוצאה של הפרק הזה - הדחתו של איגור - הייתה צפויה, אבל זה לא מנע מהמתמודדים, ובראשם אריק, לשגות לא מעט. המשפט בפתיחה מוקדש לו. אריק ללא ספק מוביל את החבורה הזו, אבל תוצאות ההצבעה - שני קולות ליואב ושלושה לאיגור - מראים שהוא לא ממש מוביל אותם ביד כאיש אחד.
החכמה היא לא סתם לתקוע גול מול שער פתוח, אלא להפיק את המקסימום מהסיטואציה, ואריק יוצא חבול ממועצת השבט הזו: השקרים שלו הרחיקו ממנו את מירית, ואיתה את איתי - וההבטחה של נטע-לי שהיא לא תדיח את אריק לעולם, לא ממש גרמה להם להתקרב שוב. הסיכויים שמירית ואיתי יחברו ליואב אומנם לא גבוהים, אבל בוא נאמר שאריק עשה את הכל כדי להרים אותם. גרוע מכך: הוא רכש לעצמו שני מושבעים מרירים: איגור ויואב, אם יודח. נוסיף להם את אנסטסיה ואין מנוס מלהגיע למסקנה: עבור שאר המתמודדים, אריק הוא מועמד מצויין להגיע איתו לגמר.
וגם נטע-לי השתדלה לדרוך על כל ביצה בדרך. הבחורה פשוט התעקשה לשים את הנקודה האדומה על המצח שלה. הסיפור של יעל וסיסרא זה נחמד וטוב, אבל מה בוער לך לקחת קרדיט? ומי מכריח אותך להבטיח שברביעיה האחרונה לא תדיחי את אריק? הנה תסריט: בחמישיה האחרונה יואב או אופיר לוקחים חסינות. את מי ידיחו? וגם אם תגיע עד הסוף - יותר מדי מושבעים לא יתנו לה לעולם לנצח: אפרת, איגור, עידן. ולכן אין מנוס מלהגיע למסקנה: עבור שאר המתמודדים, נטע-לי היא מועמדת מצויינת להגיע איתה לגמר.
אם יש מי שנטע-לי ואריק צריכים לחשוש מלהגיע איתם לגמר - אלה שני בני בריתם. איתי - כל ניצחון שהוא צובר, כל שרשרת חסינות וצמיד וטו שהוא זוכה בהם, הופכים אותו לראוי יותר לזכיה בעיני המושבעים. ומירית - אין צורך להכביר מלים. היא היצור הזך, הטהור והצחור ביותר באי, אפילו יותר מצ'יקיטה. העובדה ששניהם נחשבים לבולי עץ פוליטים, נעדרי שמץ של תחכום, רק עוזרת להם: היא מרחיקה מהם את הכוונת, ומייצרת אהדה בקרב המושבעים. לכן, המהלך הנכון כביכול מצד כל אחד מהם הוא להדיח ברגע האחרון את השני. איכשהו, אני לא רואה את זה קורה.
מועצת השבט הייתה תצוגת תכלית של אמנות מריחת הזמן. ככה זה כשיש מעט התרחשויות והרבה זמן שידור. זו, כמובן, אזעקת צבע אדום לקראת הפרק הבא, שלפי הפרומו נראה כמו עוגת טלנובלה חמה עם קרם שוקולד, סוכר, קרמל, פרלינים, מרשמלו וסוכריות גומי מלמעלה: מפגש הפסגה של מירית והאמא המרוקאית, הופעת האורח של ג'קי, פנלופה מסביון, וכמובן שאלת השאלות: האם, ילדים, האם נטע-לי תפגוש את גבי?

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  23/04/2009   |   עודכן:  23/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נתן שבע
השבוע ירד ת"א 25 ב-1.5%    כי"ל איבדה 4.8%    טבע ירדה ב-0.3%    מדד הנדל"ן עלה ב-1.3%    כור זינקה ב-10%
אלעזר לוין
רכשה, באמצעות השגרירות, 3.5 דונם במרכז הרצליה-פיתוח    שר החוץ אישר את העסקה    תבנה על המגרש בניין משרדים וגן קוריאני    בעל מגרש אחר דרש 10.5 מיליון שקל לדונם
יפעת גדות
טיפולים לפצעים בפה ולכאבי שיניים המכילים סליצילאטים אינם מיועדים לשימוש לילדים מתחת לגיל 16    סיכון למצב רציני הנקרא תסמונת ריי    המוצרים הבעייתים העיקריים הם "Bonjela" (בונג'לה) ו-"Bonjela Cool Mint Gel" (בונג'לה קול ג'ל מנתה)
איציק וולף
ארגון עובדי המים מותח ביקורת על הקריאה של רשות המים לצרכנים הפרטיים לחסוך    "הם לא מכוונים נכון - צריך לרכז המאמץ בחסכון בצריכה המוניציפאלית"
טל לוי, שרון שפורר
השניים נפגשו אתמול בצהריים בפעם השנייה ודנו בהליך התפטרותו של מנכ"ל הבנק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il