X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לדבריו, העובדה שנבצר ממנו להתקשר ארצה העיבה על הטיול ונגרמה לו עוגמת נפש פלאפון השיבה שהלקוח לא התלונן והיא לא עודכנה בדבר - התביעה נדחתה
▪  ▪  ▪
לא היתה פנייה לשירות הלקוחות של פלאפון [צילום אילוסטרציה: ערוץ 2]

יוסי טהר תבע את פלאפון תקשורת בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים בסכום של 10,000 שקל לאחר שביום: 1.5.08 רכש שירותי "פלא-חו"ל" ולא הצליח להתקשר ארצה. לדבריו, חרף מאמצים רבים להפעיל את המכשיר בברצלונה - לא עלה הדבר בידו, וכמו-כן לא קיבל מדריך טיולים לברצלונה כפי שהובטח. "בהיותו חולה לב ואב לחייל קרבי, היה המכשיר חיוני ביותר עבורי, ואי-תקינותו העיבה קשות על חופשתי בחו"ל, וכך גם חסרונו של מדריך הטיולים".
בכתב ההגנה טענה פלאפון, שטהר לא פנה אליה מחו"ל, ולו פעם אחת, בתלונה שנפלה תקלה במכשיר, ולפיכך נבצר ממנה להביא לפתרון הבעיה. "במעמד אספקת מכשיר פלאפון חו"ל, סופק לתובע שובר לקבלת המדריך בחנות "סטימצקי" בשדה התעופה ולפיכך לא ברורה טרונייתו בעניין זה".
24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
לדבריה, המכשיר צויד בכרטיס המבהיר את מספר מוקד פלאפון חו"ל אליו יש לפנות בכל מצב של תקלה, במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. "בנוסף, בגב המכשיר קיימת מדבקה עם המספר של מוקד פלאפון חו"ל. אילו פנה אלינו התובע מבית המלון ו/או מטלפון ציבורי, היינו מסדירים את העניין ואף מזכים אותו בעלות השיחה. התובע ישב באפס מעשה, נמנע מלפנות אלינו, והאחריות למחדל רובצת לפתחו".
פלאפון הפנתה לסעיף 12 לתנאים הכלליים שצורפו להסכם עליו חתם טהר בעת קבלת המכשיר, וממנו עלה, שהיא אינה אחראית לכל נזק שנגרם ללקוח בקשר לשירות נשוא ההסכם. פלאפון ביקשה לדחות את התביעה.
בדיון בפני השופטת אנה שניידר, נשאל טהר ממה מורכב סכום התביעה ועל כך ענה: "הסכום מורכב מהטיול שלנו שנחרב לגמרי, סכום של 5,000 שקל הוא עלות הטיול שלי ושל אשתי, ועוד 5,000 שקל עוגמת נפש, הוצאות וטלפונים".
השופטת שניידר דחתה את התביעה לאחר ששמעה את הצדדים ועיינה במסמכים. "התובע אמר בעדותו שכאשר קיבל את הערכה של המכשיר בשדה התעופה נאמר לו שהיא כוללת הכל. אם הקשר לישראל היה כה חשוב לתובע - היה עליו לבדוק היטב את הערכה בעת קבלתה ולקרוא את ההוראות בטרם יציאתו מהארץ, על-מנת לוודא שהוא מבין את כל ההסברים בדבר דרכי ההתקשרות. כך גם לגבי מדריך הטיולים. משלא עשה התובע כן לפני עזיבתו את הארץ, אין לו להלין אלא על עצמו לגבי אי-הנוחות שנגרמה לו במהלך החופשה. התובע גם לא ניסה להקטין את נזקיו על-ידי התקשרות אפקטיבית לנתבעת מאמצעי תקשורת חלופיים. הרי אם התובע לא יצר בפועל קשר עם הנתבעת, כיצד ציפה שהתקלה תתוקן על-ידי הנתבעת 2?". לפנים משורת הדין, פסקה השופטת כי אין צו להוצאות וכל צד ישא בהוצאותיו.

ת.ק. 2502/08 ירושלים
תאריך:  26/04/2009   |   עודכן:  26/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תבע את פלאפון: "הנייד לא פעל בחו"ל"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס פרחי
צעירה שרצתה להיות מפורסמת נרשמה לחברה קיקיונית, והבינה מהר מאוד שעבדו עליה    בית משפט חייב את החברה, את מנהלה ואת הצלם להחזיר את הכסף
עידן יוסף
שני מאבטחים נורו במתחם ליד כפר קרא    אחד נהרג והאחר, בן דודו, נפצע אנוש
עידן יוסף
הצבא חזר לשטח-אש לא-פעיל מזרחית לעיר אלעד כדי לפנות אמצעי לחימה שנותרו ושימשו לילדים בתלמודי התורה כמשחק    [קצינים בנח"ל בשטח-האש הנטוש מפקדים על המבצע / צילום: עוזי ברק]
יפעת גדות
הווירוס הקטלני פוגע דווקא באנשים צעירים ובריאים    ארגון הבריאות העולמי הזהיר מפני האפשרות של התפרצות עולמית אך במשרד הבריאות הבהירו כי לא נמצאו בארץ מקרי וירוס שפעת החזירים
מאיה שני
האמריקנים נוהגים לשפוט את נשיאיהם על-פי 100 הימים הראשונים שלהם בתפקידם - נוהג שהפך למטרד בשל מאה הימים היעילים להפליא של פרנקלין רוזבלט    אובמה יבלה את היום המאה שלו במיזורי    אובמה: "דרושים לפחות 1,000 ימים על-מנת לחולל שינוי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il