אלה המבקרים בקבר יחזקאל יכולים להבחין בכיתוב העברי המעטר את קירות האבן בתוך האתר, מבנה בסגנון טורקי עם כיפה ועיטורי פרחים בסגנון איסלאמי מימי הביניים. החלק החיצוני של האתר נבנה במאה ה-14 אולם פנים הקבר בנוי בסגנון בית כנסת, עם מדפים מעץ שבהם נשמרו כתבי התורה, ואזורי הפרדה בין נשים לגברים.
לאחרונה הציגה הממשלה העירקית פרויקט לשיקום פנים האתר, ושר התיירות והעתיקות אמר כי הוא מקווה שבסופו של דבר ישופצו אתרים יהודיים אחרים ברחבי המדינה. “משרד התיירות מתעניין בכל אתרי המסורת העירקית, בין אם אלה נוצריים או יהודיים, או כל דת אחרת”, כך אמר דובר המשרד לסוכנות הידיעות AFP. “התכנונים שבידינו אינם כוללים את בתי הכנסת בבגדד, בצרה, מוסול, פאלוג’ה ומקומות אחרים משום שאין להם מימון, אבל אני סבור כי אלה ייכללו בתכנונים עתידיים”. פלאח אבדלחאדי, הממונה על השיקום, אמר כי הוא מקווה ששיקום הקבר ימשוך מבקרים מכל הדתות ומכל רחבי העולם.
קבר יחזקאל היה מוקד עלייה לרגל ליהודי בבל. העלייה התרכזה בשני מועדים עיקריים: חג השבועות, שנקרא בפי יהודי עירק "עיד אלזיארה" (חג העלייה לרגל) וחודש אלול. הביקור בחג השבועות קשור להפטרה מיחזקאל הנקראת ביום הראשון של שבועות. המנהג לבקר באתרים מקודשים הוא מנהג פגאני שנשתמר במסורת של שלוש הדתות המרכזיות הנוהגות לבקר באתרים המקודשים זו של זו. אתר מקודש אחר במזרח הכפר אל-אזייר, קבר עזרא הסופר, מטופל בידי מוסלמי שיעי מקומי.