X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האמת? התגעגענו לביקורת המושחזת, למי שינחם אותנו ויגיד לנו שהיה יכול להיות גרוע יותר עם סוזן בויל, נתניהו, אובמה ולאונרד כהן - ארץ נהדרת חזרה ובענק
▪  ▪  ▪
כהן בתפקיד כהן [צילום: עכבר העיר]

אם להיות כנים, הם היו חסרים. בינינו, אין לנו מספיק יצירה מקורית מוצלחת לשרוד איתה יום עצמאות שלם, ויום העצמאות ה-61 עמד בסימן של אי יציבות קולוסאלית: ממשלה חדשה, שרים חדשים, עוד שרים חדשים, עוד שניים-שלושה שרים חדשים, ואיזו מגיפת דבר מעורפלת שמרחפת באוויר. בקיצור, לא הכול נראה ורוד, ואפילו הכחול-לבן לא הלם במיוחד את האווירה המעורערת.
אנשי ואנשות "ארץ נהדרת" השכילו לעשות את הדבר היחיד שאפשר לעשות במצבים כאלה: להגיד תודה, כי היה יכול להיות הרבה יותר גרוע. התוכנית נפתחה בהודעה לציבור מפיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, המדווחת על תקיפה ישראלית באויבתנו הגדולה ארצות הברית, או במילים אחרות - התרחיש הגרוע היחיד שלא צפוי להתרחש כאן בעתיד הנראה לעין. הקורא ליברמן מוזמן לתקן אותי, כמובן, אם אני טועה.
או-אז מתרווח לו הצופה בכסאו. נו, הוא ממלמל, באמת שהיה יכול להיות יותר גרוע. אבטלה, נכון, משבר מים, כן, אבל תראו - לפחות אנחנו לא נלחמים באמריקנים. בשלב זה, מתברר כי המתקפה הישראלית בארצות הברית נכשלה, ויועצו של אובמה מגיע לדווח באולפן של קיציס על ראשיתו של מנדט אמריקני בארץ. בתכנון: שכר דירה בדולרים, סניפים של מקדונלדס בכל חור, וים ריאליטי בפריים טיים. שותה לו הצופה עוד שלוק מהקולה זירו, ואומר לעצמו: וואלה, Yes we can. תוצאות התקיפה הישראלית בארצות הברית הביאו, בסופה של תוכנית, לבידוד של מיליארד שרינו בבונקר מבוצר ומאובטח (בית "האח הגדול"), וחתימה באונס על הסכם שלום מזרח-תיכוני כולל. בואו נסכים שקיימים תרחישים גרועים מזה? והרי לכם קתרזיס מושלם.
חשוב להבהיר, לכבוד מחברי הטוקבק "כתבה משוחדת כולם סמולנים": זה לא שלא היו רגעים קשים. בדיחות פואד רוצה במבה, למשל, לא היו דחופות. גם החידוש של "מציצים" לא היה מבריק, למרות שאיפשר למאור כהן לערבב ביזנס ופלז'ר, ולהיכנס לנעליהם המוגזמות של אריק איינשטיין ולאונרד כהן באותו ערב.
אפשר גם לטעון שבתור מדורת השבט, "ארץ נהדרת" עשתה הכול כדי להדיר מן הקומזיץ את השניים בינינו שלא טרחו לצפות בעונת "האח הגדול VIP". הרי לא רק ששרי ישראל הוכנסו להסגר בבית האח, הם גם דיברו VIP שוטפת: "כולם יודעים שבאת לכאן רק כדי לקדם את הקריירה המדשדשת שלך" (ליברמן לברק), "אני מאחל לך שתהרוג פסיק מהערבים שאני הרגתי" (ברק לליברמן), "אתה בושה ל-VIP!" (פנינה טורנה לשניהם), וגם השכמה לצלילי "נשמתי" מאת מ. בוסקילה. במחשבה שנייה, נדמה שהפרומואים לווילת הסלבס ההיא היו מספיק אגרסיביים, כדי שגם צמד המדריכות הפדגוגיות שבחרו שלא לצפות בעונה כולה יודעות היטב מיהי הכבשה לילי.
בקיצור, אפשר להיטפל לקטנות, אבל חבל להיות קטנוניים כלפי תוכנית שסיפקה לנו נשיקה לוהטת בין אורנה בנאי ועלמה זק, שהתפתחה לכדי הצלפות בישבנו של אסי כהן בבגדי עור שחורים. האמת היא, שמעבר לצחקוקים המזדמנים, "ארץ נהדרת" הזכירה לנו אמש שגם אם אין לנו ארץ נהדרת, תמיד יכול להיות יותר גרוע. אלה בינינו שהציצו בחדשות קודם, יודעים שאולי עוד יהיה.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  04/05/2009   |   עודכן:  04/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארץ נהדרת: כמה טוב שחזרתם
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אני לא צפיתי בספיישל הטמבל
נה  |  4/05/09 11:47
2
נראה כי הכותבת שוהה במעון ל"ת
מאותגרי שכל  |  4/05/09 21:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
שני שלישים מן הציבור היהודי בישראל סבורים כי כדי למנוע את התגרענות אירן יש לתקוף גם אם אובמה יתנגד    63% חוששים מתוכניתו לפיוס
רותי אברהם
פנחס ברוך מענתות הורשע ברצח גרושתו זיוה ברוך    הרצח בוצע באמצעות חניקתה של הנרצחת באופן שלא ניתן היה להנשימה    התביעה: מדובר ברצח "בדם קר", יש להטיל עליו מאסר עולם
עופר וולפסון
הסתכם בכ-4.3 מיליארד דולר    מדובר בסממן מקדים חשוב להתאוששות כללית במכירות ובייצור
יובל מעוז
דלק נדל"ן טיפסה ב-17.3%    ביוקנסל נסקה ב-143% לאחר הצלחה בטיפול בסרטן    אפריקה המשיכה לטפס והוסיפה 3.9%
יפעת גדות
חוקרים גילו דרך יעילה ביותר להקל על הסבל של ילדים מהאקזמה - אמבטיות מהולות בחומר מלבין    טיפול זול, פשוט ובטוח, המשפר בצורה דרסטית את הפריחה, ומפחית את ההתפרצות והבערה של האקזמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il