X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעקבות החשיפות בפרשת לויצקי כאן ב-News1 פנו הפורום המשפטי למען ארץ ישראל וארגון תדמית לביקורת תקשורת לשר הממונה על רשות השידור בדרישה שיחקור את הטענות בדבר ניגוד העניינים והמנהל הלא תקין של יו"ר הרשות, משה גביש "אם יש אמת אפילו חלקית בטענות - יש להדיח את גביש מתפקידו"
▪  ▪  ▪
גביש ולויצקי [צילום: פלאש 90]
השר יולי אדלשטיין- יידרש לסוגייה [לע"מ]

איציק וולף
לויצקי ניהלה קשר אינטימי עם היו"ר וקיבלה תוכנית על אתיקה

משה גביש: יש ראיות לסחטנות של לויצקי
איציק וולף
יו"ר רשות השידור, הנמצא במוקד הסערה בפרשת תביעה שהגישה נעמי לויצקי, מכחיש את כל טענותיה על קשר אינטימי שהיה ביניהם כביכול * "הכרתי אותה כעיתונאית ולא היה לנו כל קשר ב-20 השנים האחרונות"
לרשימה המלאה

הפורום המשפטי למען ארץ ישראל וארגון ביקורת התקשורת תדמית פנו לשר הממונה על רשות השידור, השר יולי אדלשטיין, בדרישה לבדוק את הטענות בדבר ניגוד עניינים, מתן טובת הנאה למקורבים ופעולה בניגוד לכללי מנהל תקין שהועלו נגד יו"ר הרשות, משה גביש. הטענות עלו בתביעה שהגישה העיתונאית נעמי לויצקי נגד גביש ונגד רשות השידור בדרישה לפיצוי כספי שמגיע לה, לדבריה, על התוכנית "מקורות יודעי דבר" שהגישה ושירדה בטרם עת.
"לפי פרסום באתר News1 (מצ"ב) מתעורר חשד שמר גביש העסיק את ידידתו הקרובה הגב' לויצקי למגישת התוכנית 'מקורות יודעי דבר' בערוץ הראשון. על-פי טענת גב' לויצקי, כפי שמובאת בכתב התביעה, ההעסקה נעשתה על-רקע קירבה אינטימית בינה לבין מר גביש וכי השכר ששולם לה בגין הגשת התוכנית עמד על 90% משכר מנכ"ל, כמו-כן לא נערך עמה חוזה עם תחילת העסקתה", כתבו מנכ"ל הפורום המשפטי למען ארץ ישראל, נחי אייל, ורכזת תדמית, חני לוז.
לדבריהם, בהחלטתו של גביש להעסיק את לויצקי עולה חשש כי מה שהנחה אותו הוא הקִרבה האישית ולא שיקולים עניינים. "כך פעל גביש בניגוד עניינים עת העדיף קשרים אישיים על פני בחינה אובייקטיבית של כישורים מקצועיים. השכר הגבוה מעלה גם חשש כבד של מתן טובות הנאה לא מוצדקות למקורבים וזאת על חשבון כספי הציבור. כמו-כן עולה חשש כי מר גביש פעל בניגוד לכללי מנהל תקין עת לא ערך חוזה עם הגב' לויצקי עם תחילת העסקתה", הדגישו.
אייל ולוז ציינו במכתבם לשר אדלשטיין כי אם אכן יתברר כי יש אמת, ואפילו חלקית, בחשדות העולים מכתב התביעה, יש להורות מיד על הדחתו של גביש מתפקידו, ולהעביר את סמכויותיו באופן מיידי למשנה ליו"ר, עד למינוי מליאה וועד מנהל חדשים, על-פי החוק.
עוד הוסיפו כי בהתחשב בכך שמדובר בתקופה שבה עתידה של רשות השידור לוט בערפל, מנהלים מו"מ על פיטורי עשרות או מאות עובדים, ועובדים ותיקים נדרשים לוותר על מרכיבי שכר ולקצץ בהוצאות - הרי שזו שערוריה אתית ממדרגה ראשונה, השמה ללעג ולקלס את המאמץ הנעשה מול מסדרונות השלטון להמשיך ולקיים את השידור הציבורי.
מנכ"ל הפורום למען ארץ ישראל ורכזת תדמית פנו גם ליו"ר ועדת האתיקה של רשות השידור, עו"ד יובל קרניאל, בדרישה שיעלה בישיבת הוועדה הקרובה שתתקיים מחר (יום ו', 8.5.09) את עניינו של גביש.
"אבקשך לדון בחשדות כנגד מר גביש בישיבת הוועדה הקרובה וכן להתייחס למקרים מסוג זה בעת ניסוח הקוד האתי החדש לעובדי רשות השידור", ציינו במכתבם.
מכותבים נוספים של השניים היו יעקב שחם, יו"ר ועדת הטלוויזיה ברשות השידור, ויו"ר ועדת הביקורת ברשות, יצחק ולד.
"אבקשך לדון בדברים החמורים העולים מכתב התביעה כנגד מר גביש בישיבת הוועדה הקרובה, ולהטיל על מבקרת רשות השידור לבדוק את תהליך קבלת ההחלטות ברשות השידור שהביאו להעסקתה של הגב' לויצקי, ואת ההתנהלות הפיננסית סביב תנאי העסקתה לרבות גובה השכר והוצאות בגין עוזרים, יועצים, מוניות והוצאות נוספות שאושרו לה. צורמת במיוחד העובדה כי העסקתה של הגב' לויצקי נעשתה בתקופת קיצוצים ואי-ודאות ברשות השידור, תקופה שבה נדרשו עובדים ותיקים לוותר על מרכיבי שכר והוצאות נלוות", כתבו לוולד.

תאריך:  07/05/2009   |   עודכן:  07/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"יש להדיח את גביש אם הטענות נכונות"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
משחק אותה "מושה גרוייס"
עובד רשות  |  7/05/09 14:03
2
מדוע הרשויות מתעלמות ?
ההיבט העברייני.  |  8/05/09 12:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
ועדת חקירה ממלכתית לטיפול במפוני גוש קטיף מתכנסת ביום א' לדיון ראשון    העד הראשון - ראש מנהלת סלע לשעבר יונתן בשיא    יו"ר ועד המפונים: נקווה שהוועדה תזרז הטיפול בנו
לירון פנחסי
הדג נחש מארחים את ברי סחרוף ביום הסטודנט ברופין, מרסדס כובשים את הבארבי ושירי רחל המשוררת קמים לחיים
סיון בראימן
ד"ר יוסי ענבר מונה לתפקיד    מילא שורה של תפקידים ניהוליים במשרד להגנת הסביבה מאז הצטרפותו אליו ב-1991, בתפקידו האחרון שימש כמשנה למנכ"ל
יובל מעוז
ת"א 25 התחזק השבוע ב-3.1%    נייס נפלה ב-6.5%    מדד הנדל"ן עלה השבוע ב-6.8%    אפריקה טיפסה ב-22.1%    הפטרוכימיים זינקה היום ב-27.1%
עופר וולפסון
מספר חברות מתחרות ביניהן על רכישת הבעלות בבייגל בייגל, אשר גרעין השליטה בה מוחזק ע"י יוניליוור    ההערכות הן כי המכירה נובעת מלחצי רשתות שיווק בחו"ל
רשימות נוספות
רשות השידור טירפדה גישור עם לויצקי  /  איציק וולף
משה גביש: לויצקי לא תקבל כסף באיומים  /  איציק וולף
הטקטיקה של נעמי לויצקי  /  עו"ד יוסי דר
במיטה עם נעמי לויצקי  /  עו"ד משה גולדבלט
מאהבה של נעמי לויצקי  /  עו"ד יוסי דר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il