X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לאחר מו"מ של שנה, נחתם ההסכם המבטיח תוספת שכר של 300 ש"ח למשכורות העובדים מדי שנה בנוסף ל-1.5% תוספת שנתית לבסיס ההסכם מעגן מגוון הטבות נוספות לעובדים
▪  ▪  ▪
נציגי העובדים וההנהלה מרימים כוסית [יח"צ]

שנה לאחר פנייתם של עובדי מפעל קופולק ברמת חובב להסתדרות במרחב הנגב וכ-20 שנה לאחר הקמת המפעל, נחתם אמש (יום א', 10.5.09) הסכם קיבוצי ראשון ל-120 מעובדי החברה. תוקף ההסכם הוא עד ינואר 2010. במסגרת ההסכם יועברו כלל העובדים מחוזה העסקה אישי להסכם הקיבוצי.
ההסכם מבטיח תוספת שכר של 300 ש"ח בכל שנה וזאת בנוסף ל-1.5% תוספת שנתית לשכר הבסיס. לצד תוספות השכר השנתיות מבטיח ההסכם תוספת תפקיד לעובדים בעלי תפקידים במערך הייצור. ההסכם מעגן בתוכו את כל נושא הפרמיות והבונוסים השנתיים לעובדים.
כמו-כן, בהסכם עוגנו תוספות שכר לאימהות עובדות, תוספת לילדי העובדים הלומדים במערכת החינוך, תקציב להשתלמויות ונופשים, הסדרת התגמול בגין קריאות כוננות, תורנויות ותגמולים עבור עבודה בחג. כמו-כן, תינתן תוספת של יום חופשה לטבלה השנתית וכן שני ימי חופשה בגין אירועים משפחתיים. גם חופשת המחלה בתשלום הוכפלה באמצעות ההסכם הקיבוצי מ-90 יום ל-180 יום ושווי השי לחג הוכפל.
במסגרת ההסכם יצורפו כלל עובדי המפעל לקרן השתלמות. עובדים ותיקים שכבר מופרש עבורם סכום להשתלמות, ייהנו מתוספת של 2.5% בהפרשה לקרן השתלמות. ההסכם גם מעגן את מעמדם של ועד העובדים וההסתדרות מול הנהלת המפעל בכל האמור לפיטורי עובדים, ניוד עובדים, רווחה, תרבות וספורט.
יו"ר הסתדרות מרחב הנגב, מאיר בביוף, אמר כי "מדובר בחתימה על הסכם קיבוצי ראשון במפעל ותיק, דווקא בתקופת מיתון קשה. מקומות העבודה המאורגנים בנגב הם ההוכחה שהעבודה המאורגנת היא הערובה הטובה ביותר להבטחת ביטחון תעסוקתי לעובד בתקופות של משבר וחוסר יציבות. מעבר לכך, יש לציין את תוספות השכר והשיפורים המשמעותיים בתנאיהם של עובדי מפעל קופולק בעקבות ההסכם".
ההסכם נחתם לאחר משא-ומתן שארך כשנה, אותו ניהלו חברי ועד העובדים בראשות שלומי כהן ומזכיר האיגוד המקצועי בהסתדרות במרחב הנגב, נורברט בוקובזה. את המשא-ומתן ליווה בביוף עצמו.
חברת קופולק, נמצאת בבעלות החברה האמריקנית פיברו ובבעלותה שני מפעלים בארץ, בפתח תקוה וברמת חובב. המפעל עוסק בייצור ויטמינים, תוספי מזון ותרופות וטרינריות.

תאריך:  11/05/2009   |   עודכן:  11/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס בר-טל
כך ציין יו"ר השלטון המקומי והוסיף כי אתמול החלו פיטורי 1,400 מורים בפריפריה    גדעון סער: "תלמידי ישראל לומדים היום 7-6 שעות פחות מאשר לפני 10 שנים"
רותי אברהם
מורה לאנגלית שהורשעה במעשה מגונה בתלמיד בן 17 תרצה שישה חודשי עבודות שירות ותשלם פיצוי לתלמיד    בעלה, קצין בכיר, לא הורשע בגין איומים    השופט: חלקו של הנאשם שולי בפרשה
עידן יוסף
השניים נועדו במשך שעה וחצי בשארם    מובארק הדגיש את הצעת הקמת מדינה פלשתינית כפתרון    נתניהו העדיף שלום כלכלי וצעידה בהדרגה
עופר וולפסון
יו"ר איגוד ההובלה הימית מאשים את העיצומים בהם נקטו עובדי חברת החשמל בגרימת נזק של מיליוני שקלים בהמתנת אוניות הפחם
גלית יצחק
החתול לחץ בטעות על מתג ההשבתה של מכשיר הסי-טי בבי"ח רמב"ם וגרם להיווצרות תור של עשרות ממתינים לבדיקה החיונית    [צילום: יח"צ]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il