X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לדבריו, כלבו של התובע התנפל עליו ונשך אותו בידו הנתבע השיב שהתובע הסיג גבול ומשכך אינו זכאי לפיצוי כלשהו התביעה נדחתה בגין אשם תורם מלא
▪  ▪  ▪
כלב מסוכן בחצר [אילוסטרציה: AP]

אריאל רוזן תבע את ציקי אוד בבית משפט לתביעות קטנות בירושלים בסכום של 8,000 שקל לאחר שננשך על-ידי כלבו. מכתב התביעה עלה שרוזן, קבלן של חברת "אמישראגז", הגיע ב-30.6.08 לביתו של אוד על-מנת לבצע בדיקה תקופתית של תקינות מתקן גז כשלפתע כלבו של אוד, שהיה בסמוך לארון מוני הגז, החל להשתולל וכשרוזן הפנה את גבו - נשך אותו בידו. רוזן לא פירט את נזקיו בכתב התביעה ולא הבהיר מה כולל סכום התביעה.
בכתב ההגנה טען אוד שב-29.6.08 ראה מודעה לגבי בדיקה תקופתית של מערכת הגז, ולמחרת בבוקר התקשר לרוזן וביקש לתאם עמו פגישה. "הסברתי לו שבמועד שבו תכנן להגיע - 30.6.08 - רק המנקה תהיה בבית והיא לא תיתן לו להיכנס ובחצר נמצא הכלב המשפחתי שלנו". לטענתו, חרף זאת, רוזן לא תיאם עמו מועד אחר והגיע לביתו על דעת עצמו. "התובע נכנס לחצרי ללא כל תיאום ובכך פרץ לחצרי ונכנס ללא רשותי לקנייני האישי". אוד הוסיף שרוזן הבהיל בכניסתו את הכלבה, שהייתה קשורה בשרשרת לגדר והגיבה להתנהגותו. אוד ביקש לדחות את התביעה בהעדר עילה ו/או אחריות לאירוע.
השופטת אנה שניידר דחתה את התביעה לאחר שהפנתה לסימן ד'1 לפקודת הנזיקין [נוסח חדש] שעניינו "היזק על-ידי כלב" הקובע בסעיף 41ב(3) לפקודה שבעל כלב פטור מלפצות ניזוק שהסיג גבול במקרקעין. "הואיל והתובע הודה שהנתבע דיבר איתו ואמר לו לא להגיע, והואיל והתובע ידע שיש לנתבע כלב, ובכל זאת בחר להסתכן ולהגיע ללא רשותו של הנתבע - עומדת לנתבע ההגנה שבסעיף 41ב(3) לפקודה".
כמו-כן, ציינה השופטת כי לאור התנהגותו של התובע, יש לו "אשם תורם של 100% לנזקים הנטענים על ידו. על כן דין התביעה להידחות".
השופטת הוסיפה שלאור מסקנתה, "מתייתר הצורך לדון בשאלה האם הרים התובע את הנטל המוטל עליו להוכחת הנזק הנטען על ידו, אשר כפי שנאמר לעיל, לא ניתן לגביו כל פירוט בכתב התביעה". רוזן חויב לשלם לאוד תוך 30 ימים, הוצאות משפט בסך 400 שקל.

ת.ק. 4681/08 ירושלים
תאריך:  12/05/2009   |   עודכן:  12/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עובד שננשך ע"י כלב לקוחו - לא יפוצה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס פרחי
התובע התלונן שהמקרר לא הגיע בזמן שהובטח ונגרם לו נזק ממוני    הנתבעת השיבה שחלה טעות בהזמנה ופיצתה את התובע - התביעה נדחתה בהיעדר הוכחה
איריס פרחי
נהג נשלח לכלא לאחר שנהג בפסילה וללא ביטוח, וטען שבית משפט קמא לא נימק את העונש החמור    בית משפט מחוזי הסכים עמו וקבע שנפלו פגמים בפסק הדין
מאיה שני
השומר הנאצי לשעבר ג’ון דמיאניוק עזב את ארה”ב הלילה ויועמד למשפט בגרמניה
אלעזר לוין
המנכ"ל טרמצ'י וסגניתו אלישקוב קנו 4 מיליון מניות לפי 125 נקודות - כפליים ממחיר השוק של המניה שירדה בשיעור חד    גוף חיצוני יממן את העסקה - לא נמסר מי    "זו הבעת אמון בחברה"
ניר צליק
S&P 500 ירד ב-2.1%    דאו ג’ונס נחלש ב-1.8%    XTL זינקה ב-224%    גילת לווינים נחלשה ב-2.9%    אורמת עלתה ב-8.9% על-רקע הדוחות    ג'נרל מוטורס נחלשה ב-10.6%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il