X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: פלאש 90]
נגיד בנק ישראל ויו"ר בנק הפועלים דנו לראשונה ישירות בדרישת ההדחה שרי אריסון למקורביה: אלך לבג"צ אם אצטרך
▪  ▪  ▪

יו"ר בנק הפועלים, דני דנקדנר, נועד באופן חשאי (יום ד', 13.5.09) עם נגיד בנק ישראל, הפרופ' סטנלי פישר. זאת בעקבות העימות המתמשך בין פישר להנהלת בנק הפועלים ומחזיקת השליטה בבנק, שרי אריסון, על-רקע דרישת הנגיד להדיח את דנקנר מתפקידו. על הפגישה המפתיעה, שהתקיימה אחר-הצהריים, לא נמסרה כל הודעה מוקדמת.
דנקנר ופישר נפגשו הבוקר בוועידת שוק ההון של גלובס במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב והחליפו מילות נימוסין ולאחר מכן נועדו בבנק ישראל. עם זאת, ל-News1 נודע כי לא מדובר בפגישה שנקבעה אד-הוק אלא בפגישה שתוכננה כבר במהלך הימים האחרונים.
עוד נודע כי לא הושגה פריצת דרך בפגישה החשאית. עם זאת, שני הצדדים הביעו סיפוק רב על תחילת ההידברות הישירה בין הצדדים. זאת משום שעד כה ניהלו פישר מצידו ובנק הפועלים מן הצד השני את המערכה בעיקר בזירה התקשורתית.
הערב יתכנס דירקטוריון בנק הפועלים לישיבה שבה יפרט דנקנר את הדברים שאמר לו נגיד בנק ישראל בפגישה. כמו-כן ינסח הדירקטוריון מענה לאולטימטום שהציב המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו, ולפיו על הדירקטוריון להעביר לפיקוח על הבנקים את ההצעות לאיתור מנכ"ל ואת הנימוקים להצעות אלו עד למחר בבוקר.
אחר-הצהריים שיגרה הנהלת הבנק הודעה לרשות לניירות ערך ולבורסה לניירות ערך ובה הודיעה על הדרישה שהגיעה מן המפקח על הבנקים.
"ביום 12.5.09 בערב קיבל יו"ר הדירקטוריון של הבנק מכתב מאת המפקח על הבנקים, שלפיו הנו מתבקש להעביר למפקח מסמך אשר יציג את הנימוקים והמתכונות המוצעים על-ידי הדירקטוריון של הבנק לאיתור ולבחירת המועמד המתאים ביותר למנכ"ל הבנק; וזאת עד ליום 14.5.09 בבוקר", לשון הודעת הבנק.
בעלת השליטה בבנק, שרי אריסון, אמרה בימים האחרונים למקורביה כי היא אינה מוכנה בשום פנים ואופן להסכים להדחת דנקנר או לסיכול מינויו של ציון קינן למנכ"ל הבנק. לדבריה, אם תצטרך - תגיע עם העניין לבית הדין הגבוה לצדק.
דנקנר: לדה-מארקר יש אג'נדה נגדי
יו"ר הפועלים דנקנר ציין בנאומו בוועידת שוק ההון את החשיבות בחופש העיתונות ותקף את עיתון הארץ, המתעסק לדבריו במגמתיות ובמיסיונריות, תוך החזקת אג'נדה נגדו.
"לפני מספר שנים, בעת שחווה משבר עסקי, סיפר לי אחד מאנשי העסקים הבכירים במדינה על המסע שעורך כנגדו אחד מכלי התקשורת. המסע כלל דיסאינפורמציה, הסתה והפצת שמועות. היום אני וחברי בבנק מבינים בדיוק על מה הוא דיבר בזמנו", אמר דנקנר. "ברור לי כי המסע המתנהל איננו מתמקד רק בי. מדובר בשיטה! מדובר באורח החיים שאנחנו רוצים לנהל פה במדינתנו, הכבוד לאדם באשר הוא אדם, התרבות - האתיקה - והדרך בה נחייה את חיינו!".

תאריך:  13/05/2009   |   עודכן:  13/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דנקנר ופישר נועדו בחשאי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
פישר חייב להתנצל
אקה ליפטוס  |  13/05/09 23:42
2
שרי אריסון מובילה בנק לאסון ל"ת
צועדת באלכסון  |  14/05/09 10:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
סיפור חייה של שרה פיילין ייצא לאור באביב 2010    הספר יכלול פרטים על חייה האישיים כולל הריונה של בתה בריסטול, ואת תגובותיה לשערוריות הפוליטיות שסבבו אותה
אלעזר לוין
חברת "נאות הפיסגה" תוקפת את אלוף פיקוד מרכז: הבטחת מפות של השטחים שהבנייה בהם הוקפאה, אך לא קיימת, אתה תהיה אחראי לנזקים שייגרמו לנו
מאיה שני
רופאי בית הכלא בגרמניה קבעו כי דמיאניוק כשיר להישאר במעצר עד שייפתח משפטו
איציק וולף
בני זוג העובדים כשכירים גילו כי זכו בהגרלה שנערכה במוצאי השבת האחרונה ב-12 מיליון שקלים    "נוכל לחיות את חיינו בצורה רגועה ושלווה יותר ובלי המרדף היומיומי המעייף אחר הכסף והפרנסה"
רותי אברהם
עונשי מאסר בפועל נגזרו על ערבים מעכו שהורשעו בהצתת ישיבת ההסדר "רוח צפונית" בעיר    מעורב שלישי בפרשה נשלח לעבודות שירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il