X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בימי מיתון טלוויזיוני חשוב לחסוך בכל טיפה, לכן קברניטי הישרדות סחטו עד הסוף את הלימון ודאגו למחזר כל דקה שצולמה חס וחלילה, אסור לזרוק
▪  ▪  ▪
רוצה כפיות. אנסטסיה [צילום: עכבר העיר]

אחרי שטעמו מאור הזרקורים, מתמודדי ריאליטי מסרבים לצאת מהם. בשנייה שהתוכנית מסתיימת הם נזכרים שהם בכלל לא כוורן, מגדל אננס או קוסמטיקאית, אלא בכלל טאלנטים מלאי כישרון שרק מחכה להתפרץ. מהעונה הקודמת של הישרדות קיבלנו את תוכנית האירוח של נעמה וליה, מרינה ומשה הקליטו סינגלים והשתתפו בפרסומות ונועם התחכך בבר רפאלי. אבל אף שקל מזה לא נכנס לקופת העונה הבאה של הישרדות.
השנה החליטה ההפקה לעשות מעשה כוכב נולד ולשדר לנו את האודישנים של הטאלנטים החמים הבאים שלנו. או, אם תרצו, את וילת המושבעים. וכדי לגזור את הקופון עד הסוף, רגע לפני שפג תוקפו של החוזה הדרקוני שבו שבויים המתמודדים, היא גם פירגנה לשלושה מהמושבעים סינגל, שכל הכנסותיו ודאי קודש לה.
אך הימים הם ימי מיתון וחסכנות היא מלת המפתח. חלילה, אין הכוונה לחסוך מהצופים את אפרת מתעוררת בבוקר, אלא למצות בצורה מקסימלית את כל החומר שיש לך ביד. בכל זאת, למה לא לסחוב עוד שבועיים, למצוץ עוד קצת רייטינג ולשדר כל טייק שצולם באיי הפנינה? הרי בימים שבהם יוצרים רעבים ללחם אסור לבזבז אף גרגר. ללמדנו, הצופים, שאין שום טעם לרוץ לאתר ולצפות ב"שידורים בלעדיים של המקלחת של עידן". הכל ישודר בטלוויזיה. הכל.
ואכן, אין שום חדש תחת השמש. אפרת עדיין חחחחולה על עידן, איתי עדיין שוקיסט וגיא עדיין ישן על האוכל. ובכל זאת, אם באמת נתאמץ, נגלה שלמדנו דבר או שניים מהפרק.
יש לי כפית קסמים קטנה: מי שחשב שאין השכמה נוראית יותר מרעש של עבודות תשתית מתחת לחלון - טועה טעות מרה. לא, גם לא מדובר בגנן של העירייה עם המשור החשמלי, אלא באנסטסיה, קטנה וצפצפנית כמו גברת פלפלת, שואלת: "מאמי! רוצה כפיות?".
יורים ובוכים: כשכולם מיררו בבכי מעל המכתבים שקיבלו מהבית, איגור ריפרף כבדרך אגב על המכתב שלו וחזר לשחק עם המצ'טה. אפילו בשיחת הטלפון הוא עמד אדיש מול הבכי של אמו והכריז "זה לא מזיז לי". אבל מתברר שגם לגנגסטרים משתחררת לפעמים צ'קרה, וכנגד כל ההצהרות המנופחות איגור בכה כמו ילד כשאחותו קפצה לביקור בווילה. ללמדנו שמאדר פאקר נובח לא נושך.
דע את זכויותיך: אחרי שעשה שפטים במעיין ומכר את עידן, אופיר הוכרז כאיש הרע של התוכנית. אך לאט-לאט דמותו מתפענחת, ופתאום ברור למה הוא נבזי כל-כך לעולם. תחילה למדנו שאופיר סובל משברון לב, ועתה גילינו שהוא סובל גם מפוסט טראומה ומפרנויה. מתברר שהצבא המוסרי בעולם קם על רגליו כדי להפיל את חוקר מצ"ח אופיר דלאל. הלבינו את פניו, השחירו את שמו וגרמו לו להרגיש נרדף כל החיים, והכל בגלל היסחפות שגרתית בשעת חקירה. לא פלא שיש לו בעיה עם לוחמי שייטת - הם היו יוצאים מזה נקיים.
הכדור בידיים שלנו: לאף אחד לא קל שמצלמים לו תוכנית ריאליטי מתחת למרפסת, ותושבי איי הפנינה נדרשו ודאי להרבה מאוד סבלנות ואורך רוח. בתמורה לאירוח האדיב שלחה ההפקה את המתמודדים ללמד ילדים פנמים מבולבלים איך אומרים "הישרדות" בעברית, שכן החינוך בראש מעייניה. בכל זאת, לא כל יום מגיע הישראלי למדינה נחשלת כמו פנמה ומוכן לחלוק מבינתו. ההפקה גם גילתה סולידריות חברתית, ושלחה את המושבעים להפגין על זכויות עובדי הקבלן בפנמה. ללמדנו שתרומה לקהילה גם מצטלמת טוב וגם לא עולה כסף.
ומה עוד נותר ללמוד: שהישרדות לא תרד מהבמה עד שהמאבטחים לא יבואו להוריד אותה בכוח, ועוד לא שודר הפרק "אי הגלות - המיטב", או "לקט רגעי המשבר של נטע-לי". למעשה, כל הביקורת בעולם לא תעזור. ההפקה תמשיך לסחוט את הלימון העייף הזה גם אם הוא ישפריץ לה לעין.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  14/05/2009   |   עודכן:  14/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
יו"ר דירקטוריון הפועלים מתעקש שאין חובה בחוק על מינוי דירקטורים חיצוניים לתפקיד    "ציון קינן ראוי לתפקיד ומבין את ההליך"
איציק וולף
תנועת אומ"ץ הגישה תלונה לנציב שירות המדינה נגד הרב הראשי לישראל    בתלונה דרישה לבדוק החשדות שמצגר נסע לחוץ לארץ במימון גופים פרטיים והיה אורח הכבוד בהתרמות עבור אותם גופים
טל לוי
מדד תל אביב 100 התממש השבוע ב-2% אך זינק מתחילת השנה ב-33%    מכתשים אגן זינקה ב-4.5% על-רקע העלאת מחיר יעד מצד בנקים זרים    אורמת איבדה 3.9% לאחר שפרסמה דוחות
יפעת גדות
חוקרים מזהירים כי מספיקה נשיקה בפה פתוח כדי להעביר זיהום HPV שעלול לגרום למצבים המקדימים גם סרטן    הסיכון גובר גם מעישון ומקיום יחסי מין אורלים
איריס בר-טל
יועץ ראש הממשלה לענייני כלכלה טוען כי לא שמע את את הממונה על התקציבים לשעבר מדבר על האשמות השוחד ביחס לעסקת החבילה עם ההסתדרות    "ההסכמה עם ההסתדרות חסרת תקדים מבחינה חיובית"    מע"מ הפירות והירקות: אם ניקח מהחזקים - הם יעזבו את הארץ"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il